Kwan - Decadence Of The Hearth (Jay Fish Remix)

26 posts, 2 pages, 6,225 views

JayFish

Posts: 36

#1 • • JayFish
Kruppa ja Kwan näki kaupungilla ja lähti porukalla syömään tin-tom-breksikakkua.

Biittiä tuplasti alkuperäiseen ja genre vaihtui siinä samassa HipHoPopista breaksiin. Voimakkaasti analogisilla soundeilla kuorrutettu ja mansikkatäytteen alla hieman sinfoniaa =) Voimakkailla rytmeillä ajetaan raita kohti hellyyttäviä Kwan tuotoksia, jossa ruutia kerätään uuteen lähtöön. Plainimixaus, johon kannattaa lisätä bassoa maun mukaan.

Saa kertoa mielipiteensä ja pitääkin. Biisi on mitä on ja tulee sellaisena pysymään, koska sen hetki oli silloin se...
breaks

lisätiedot - kuuntele
Alénka

Posts: 210

#2 • • Edited Alénka RASPIZDÄIKA
Onpas hyvää *aplodit*

--
Excuse me - have you seen my brain ?

Blues

Posts: 5,414

#3 • • Blues Koning van Afrika
Aika nopeaa breaksia mutta varsin toimiva remix. Tulee kyllä useamman kerran soimaan *hymy* Itse hidastaisin tuota pikkasen..just my opinion.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

JayFish

Posts: 36

#4 • • JayFish

Onpas hyvää *aplodit*



Kiitos kaunis.

Aika nopeaa breaksia mutta varsin toimiva remix. Tulee kyllä useamman kerran soimaan *hymy* Itse hidastaisin tuota pikkasen..just my opinion.



On se aikas nopeeta juu. Tosin, hidastaminen tarkoittaisi myös vokaalien hidastamista (ilman DSP:tä) ja halusin säilyttää voksut mahdollisimman originaaleina, koska ne toimii tosihyvin ja onhan ne kauniit. Soolokohtia monotin hieman ja choirs-kohtia hieman laajensin, jotta tunnelma korostuisi lauluosuuksilla.

Hyvä, että biisistä tykätään. Tää versio on iskeny myös hyvin en-ikinä-kuuntele-Kwania-ihmisiin, koska tosiaan biisi on saanut aivan uudet vaatteet =)
GrimsouL

Posts: 468

#5 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Joo en kuuntele Kwania enkä pahemmin mitää tän tyylistäkään musiikkia mut tos 4:50 kohdan jälkeen ku lähti toi komppi soimaa ton laulun päälle niin tuli kyllä hyvä fiilis ja alko jalka heiluu jotenkii pakonomasesti..? Miten toi break-komppi kuulostaaki näin hyvältä..

Sanoit kyllä ettet aio muuttaa biisiä mutta noi alun tom tom rumpu sooloilut kuulosti jotenkii liian "aidoilta" toimiakseen mulle.. Muuten mukavaa saundia.
anthocyan

Posts: 1,511

#6 • • anthocyan Kohti valoa...
Kivan kuuloinen. *plur* Täs on niinq vivahteita psykestä ja dnb:sta. *sydän* Ja tällast mukavan letkeetä meininkii *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

JayFish

Posts: 36

#7 • • JayFish

Joo en kuuntele Kwania enkä pahemmin mitää tän tyylistäkään musiikkia mut tos 4:50 kohdan jälkeen ku lähti toi komppi soimaa ton laulun päälle niin tuli kyllä hyvä fiilis ja alko jalka heiluu jotenkii pakonomasesti..? Miten toi break-komppi kuulostaaki näin hyvältä..



Mulle tuli aikoinaan kun tuota komppia tein, niin todellinen musaorgasmi, kun löin voksut mutesta soimaan ton biitin päälle =)

Sanoit kyllä ettet aio muuttaa biisiä mutta noi alun tom tom rumpu sooloilut kuulosti jotenkii liian "aidoilta" toimiakseen mulle.. Muuten mukavaa saundia.



Juu en aio. Biisi on jo sen "hekumansa" elänyt enkö enää niihin koske sen jälkeen. Ne on taltioinut sen hetkisen fiiliksen (tai sen ajan jolloin sitä on tehty) eikä sitä saa enää takas. "Aidolta" se kuullosti siksi, että kyseessä on oikeat rummut =) Sen tomituksen on inspiroinut Krupa, josta juttelin työkaverin kanssa samana aamuna kun tätä biisiä aloin tekee. Se vain jotenki jäi mun alitajuntaan.

(Niille jotka eivät tiedä ketä Krupa on, niin hakemaan netistä infoa...)

Kivan kuuloinen. *plur* Täs on niinq vivahteita psykestä ja dnb:sta. *sydän* Ja tällast mukavan letkeetä meininkii *sydän*



En ole koskaan ollut "yhden genren kesälapsi". Sen kulee mun tuotoksista selvästi. Sen voit sitten itse päätellä kun raitoja ilmestyy tänne ememmän. Ideana olis julkistaa näitä mun remixejä pois pölyttymästä tuolta mun musa-luuranko-vaatekaapin-hyllyltä.
gluester

Posts: 523

#8 • • gluester Further
Tää toimii ainakin mulla kuin hullulle puuro! *sydän* *jiihaa*
Texx

Posts: 650

#9 • • Texx ^_^

gluester:
Tää toimii ainakin mulla kuin hullulle puuro! *sydän* *jiihaa*



Veit jalat suustani.
Tää on kyl aik *sydän*

--
*piis*

anton fine

Posts: 1,359

#10 • • anton fine myspace.com/finethedj
UUh, tää on ihan pommi, loistava tuotos, tykkään soundien puhtaudesta, ja siitä että alkuperäinen melodia on käytetty narinasynalla soitettuna. Mutta jotenkin kaipasin bassoja vähän enemmän.

9/10
JayFish

Posts: 36

#11 • • JayFish
Kiitos palutteista. On ollut kivaa lukea, että jengi diggaa. Toivottavasti biisi jaksaa monet hyvät kuunteluvibat vielä antaa.

Lisää träkkejä on tulossa. Ainakin ens alkuun muutama 2002 - 2003 vuosina tehtyjä remixejä artisteilta kuten mm. Robert Miles ja The Crystal Method. Stay tuned!
Avatar
#13 • • sakk303 Guest

JayFish:
Lisää träkkejä on tulossa. Ainakin ens alkuun muutama 2002 - 2003 vuosina tehtyjä remixejä artisteilta kuten mm. Robert Miles ja The Crystal Method. Stay tuned!



Voe damn, mullakin ois yhest Milesin biisistä tehtynä yks kiva breikkiveto.. Mitenkähän mäkin saisin luvat julkasta sen tääl internaatissa.. *uuh*
anthocyan

Posts: 1,511

#14 • • anthocyan Kohti valoa...

JayFish:
---

En ole koskaan ollut "yhden genren kesälapsi". Sen kulee mun tuotoksista selvästi. Sen voit sitten itse päätellä kun raitoja ilmestyy tänne ememmän. Ideana olis julkistaa näitä mun remixejä pois pölyttymästä tuolta mun musa-luuranko-vaatekaapin-hyllyltä.



Se on oikee meininki! Sekasin vaan kaikki hyvänkuuloinen soundi, ni mahtava tulee *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

johannyt

Posts: 454

#15 • • johannyt helvetiac
voi paska taas kerran joku ehti mun edelle, mullakin oli idis remiksaa tää biisi. mut aika hyvin hoidit homman kyl. :) tosi puhtaat soundit kyl. hitaampi tää kyl musta vois olla, luulisin et vokaalit kestäis sen.. ehkä vähän liian tranceks menee kans mut joo makuasia hiton laadukas tuotos joka tapaukses!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#16 • • Jussi Soro choon!

sakk303, 30.3.2005 14:33:
Voe damn, mullakin ois yhest Milesin biisistä tehtynä yks kiva breikkiveto.. Mitenkähän mäkin saisin luvat julkasta sen tääl internaatissa.. *uuh*


Ihan oikeesti, ei noihin mitään lupia kysellä :)

Bootleggaus on bootleggausta, ei siihen mitään lupaa tarvita.

Sorry offtopic.
onni3mk

Posts: 3,973

#17 • • onni3mk Onni on.
Vitsi, tää on tosi hyvä! *sydän*

--
Onni on.

JayFish

Posts: 36

#18 • • JayFish
Ei muuta kuin kiitos näistäkin kommenteista ja palautetteista. Tämä remix oli todellinen suksee ja silloinhan samaa kamaa kandee tuottaa lisää =). Stay tuned!
dB

Posts: 1,317

#19 • • dB Digital Beat Music
en kuuntele ollenkaan Kwania mutta ehkä se tippuu breakbeat miksauksen muodossa paremmin. Aika mielenkiintonen kombo ja toimii hyvin. Miksauksessa vois osan perkussioista eq:ttaa enemmän taustalle mutta en viiti enempää pilkkua viilata. :)
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#20 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
mulle toimii tää ihan kybällä <3

enkä keksi oikestaan mitn valitettavaa
kun en ole tarpeeksi pro :P

--
dasinoaisnvs