T-mu:
??
Minkä ihmeen takia kuulut sitten teostoon?
En mä kuulukaan.
Itseasiassa se on Gramex joka ton kieltää, sorry virheellisestä infosta.
365 posts, 19 pages, 177,980 views
T-mu:
??
Minkä ihmeen takia kuulut sitten teostoon?
Tres:
---
Slusse:
Mun mielestä on turha valittaa mistään TEOSTOn tekemisistä. Ne valvoo säveltäjien & sanottajien oikeuksia, ja hyvä niin. Jos potuttaa niiden tekemiset, niin sit eroo TEOSTOsta ja se on sillä selvä. Kandee lukee ne paprut kunnolla ennenku menee mukaan tollasiin järjestöihin, eikä sit alkaa nillittää jälkikäteen.
---
Coma jo sanoikin. Eiks tää toiminta nyt
kosketa jo meitä muitakin selkeesti,
kun asenne tuntuu olevan että oletusarvoisesti
kaikki materiaali on teoston.
mayah:
Sama täällä. Privassa voi jutella auringosta, kukkasista ja kivoista nettiosotteista, jos maistuu.
mayah:
Ja hei, emmä osaa laskee neljään. Oon vaaleetukkanen tyttö ja kaikenlisäks vielä (toistaiseksi) turkulainen. Ei hyvin mee mullakaan, ei hyvin mee.
genki:
ehkä yks tietty klubbarilainen vois hieman valottaa et mitä siellä nyt oikein tapahtuu...? ;]
mkuisma:
Täytyykin varmaan tsekata jo valmiiksi Matti Wuoren puhelinnumero jostain. Mulla on vähän semmoinen kutina että jos tästä tulee iso itku niin joutuu taistelemaankin isosti *kivatsulle*
sts:
http://www.gramex.fi/cgi-bin/iisi3.pl?cid=www2&mid=507&sid=170
Netistä ostettua mp3-biisejä ei saa käyttää soittamiseen ilman gramex:in kopiointi maksua.
Tämäki kuuluu taas niihi asioihi jotka sotii tätä konemusiikki toimintaa vastaan
sts:
Netistä ostettua mp3-biisejä ei saa käyttää soittamiseen ilman gramex:in kopiointi maksua.
Tämäki kuuluu taas niihi asioihi jotka sotii tätä konemusiikki toimintaa vastaan
genki:
ja nyt ihmettelenkin hieman kun mitään sieltä ei ole kuulunut mihinkään suuntaan vaikka ne huhut mitä kuulin olivat suht ankaralla tarkkuudella pomppivia väitteitä tulevasta toiminnasta et cetera..