superwoman, 1.4.2005 11:23:
Vähän jäi ärsyttämään kaveri, joka veti ihan omaa kummaa showta dj:n edessä pyörien kuin hyrrä. En vieläkään tiedä oliko kyse turistista sk-membercardilla vai mitä nappeja kaveri oli kiskonut? Mun siiderit se kumos ainakin siinä touhutessaan Kiitokset viereiselle tytölle tarjotessaan sitten mulle omasta siideristään pahimpaan janooni.
Kiitos ja kumarrus Alexille Judgen hankkimisesta paikanpäälle. Loistoteko.
Eipä kestä!
Mutta kyllä se tyyppi ärsytti, vähän samankaltainen häirikkö ku viimeks.
Joo-o, on taas yks elämäni isoin darra, ja niitä ei oo tähän mennessä ollu ku kolme
Kiitos Alex ku sait sen häppärin sittenki
Oli porukka aika näreissään ku baariminna pyys alussa 2 sidukasta 9 kiitos. Ei sillä et mä sinne juomaan oisin tullu.
Alex oli taas niin ihana ku aina ja siinä danssasin melkeen koko sen setin.
Sitte tuomari Jules, ooooooh, mä en kait osannu odottaa mitään, en pettynyt kyllä yhtään, vaan herra heitti ihan loistosetin, ja senkin melkeen kokonaan muikeillen hytkyin siellä!
Ois tosta voinu enemänkin maksaa!
Jepjep, jalat kakkana, ku tuli tampattua siis lähes koko ilta.
Minkä sille voi jos herrat heittää niin hyvää settiä. Se on vaan hyvien bileiden merkki.
Ja vielä noista paikoista, niin siellä baaritiskin takanakin oli ihan hyvä olla kans, tilaa ja noin, vaikka onhan siinä eturivissä se fiilis aika eri, mutta tuli seki testattua, et kyllä sieltä tilaa löytyy.
Ainut valituksen aihe on se, et miks niitä volyymejä pitää nostaa lopussa, meinas mennä korvat rikki. Mut itseenihän saan syyttää, heti maanantaina palkkapäivänä ostaa tulpat.
Kiitos Alex, olet edelleen kurko