Judge Jules (UK) + Alex Kunnari @ Club Soho 31.3.2005 @ Helsinki

134 posts, 7 pages, 26,590 views

UnityF

Posts: 15,721

#81 • • UnityF joo just se

TonySt, 31.3.2005 14:44:
"vink vink"
-clip-



Joo tiiän sen paremmin kuin hyvin.. ainoo että meillä kävi sillee että mä luulin et kaverille oli jääny flaikkuja ja kaveri luuli et mulle oli jääny et meni vähän ristiin toi meijän kommunikointi.. Mut siitäkin opittiin ja ens kerralla ollaan jo paljon viisaimpia. normaalisti flaikkujaon hypetys on just se edellinen vkl itse bileistä...
superwoman

Posts: 333

#82 • • superwoman toinen jalka jo...
Mä peräännyn ton mainonnan puutteen suhteen...

Mähän en oo ees liikkunut kaupungilla tms. aikoihin! Joten siks on kai flaikut mennyt ohi, ku oon istunu päivät ja illat ja yöt himas opintojen takia. Toi mun kommentti perustui just siihen, ettei missään lehdessä ( tai nyt en sano EI MISSÄÄN lehdessä...) ole ollut mitään ilmoitusta. Tai siis en ole huomannut. Olis ollut syytä alunperin rajata koko mielipide. Tää oli ihan hyvä oppimiskokemus miten ilmaista kantansa tai mielipiteensä. Vaatinee pientä hiontaa... *joo*

(Pohjimmiltani olen vaan niin huolestunut, että jengii tulis torstaista huolimatta paikalle ja että saatais talo täyteen.)

--
...just visiting...

sapeli

Posts: 11,768

#83 • • sapeli jokukukamikä?

sapeli, 31.3.2005 09:24:
Ja taas vaihteeksi viimeinen bussi kotia kohti lähtis 1.30... *uuh* Eikä jaksais jatkuvasti jäädä yöksi / jatkoilemaan kavereille keskustaankaan... *hmph*



Kyyti järjestyi! *jiihaa* Nyt ei enää ole mitään tekosyytä olla lähtemättä *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mussu

Posts: 1,755

#84 • • Mussu
Itekkin menos tonne...kyl jo odottaakin,mut itellänikin lähtee dösä 1:35, sit pitäis saada kyyti tai jonnekki loppuyöks tai jäädä odottaa ekaa metroo rautiksen kieppeil...jos ei haluu lopettaa iltaa kesken ja en taida niin tehdä...Et kaikki frendit vaa ketkä lukee tän ja on menos ni mulle viestii mahollisuuksist, ettei tartte lähtee 1jo pois...*hymy* KIITOKSET JO ETUKÄTEEN! *hymy*
ETJ

Posts: 1,229

#85 • • ETJ Failed specimen
Ei ole hirveästi rahaa. On flunssa ja kohtalaisen ärsyttävä yskä. Huomenna pitää mennä ajoissa kouluun, kun on pienen seminaarityön palautus. Mut ei pelkoa, että missaisin tämän :D
$

Posts: 1,802

#86 • • $ Destination weekend!
Alex ok..
Jules ok... (mitä nyt ehti kuunnella)

Paikka #!"#!11!

Mukava henkilökunta kaikin puolin, mutta mitä se syöpäkasvain teki siellä keskellä tanssilattiaa? Ei voi kerta kaikkiaan hyväksyä. Jo ennen Julesia ko. patti aiheutti hankaluuksia sopeutua tanssilattialle.
norppa

Posts: 5

#87 • • norppa
Judge oli äijä ! Raastoa tuli riittämiin ellei liikaakin mutta kun se Aleksin setti alkuun oli jo niin RASKAS niin ei paljon enää maistunut pääruoka!
Mikäs tuossa kaikilla mielipiteensä ja eipä tuos musas mut ei vaan jaksanut kun tuli pelkkää raastoa

ÄÄNESSÄ PARANTAMISEN VARAA!

Vaikutti siltä että lähiaikoina olis elementtien kalvoitus.
basso puuttui ja välillä tuli taajuuksi mitä ei kuulu kuulua eli kauheata huminaa ja keskiääntä sen verran et korvista valui verta!

Henkilökunnasta sen verran että perus SK eli et saa juotavaa ja hidasta myös sen 1e:n hintojen jälkeen!


Ëipä vähään aikaan tarvitse mennä tohon paikkaan ja harmi ettei se todellakaan ollut hesarilla niin ei olis ollut noita murheita!



PS. Ainiin ja ne vessat SUURI MIINUS
sapeli

Posts: 11,768

#88 • • sapeli jokukukamikä?
Itse asiassa paikan kaksi parasta tanssipaikkaa eivät olleet tanssilattialla... Toiseksi paras paikka oli siinä oikean laidan pikku-loungessa jossa oli omat kaiuttimensa, ja paras paikka oli pää-areenan sisäänkäynnillä siten että baari oli sinun ja DJn välissä - siitä näkyi parhaiten valot, siinä kuului puhtaimmin ääni, ja siinä mahtui parhaiten tanssimaan. *joo*

Musa oli melkoisen maukasta (ei silti mitään ihkutus-ihmeellistä), mutta oma kunto oli suurin haitta tanssimisen ja musanauttimisen suhteen... Seura oli erinomaista, hauskaa oli ja paikasta tuli nautittua (ei ollenkaan niin paha kuin mitä kuvittelin), mut kokonaisuutena oman olon ja aiemman päivän vuoksi jäi aika keskinkertaisiksi bileiksi.

Mut eipä olleet hinnallakaan pilatut. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#89 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tuomari tuli ja rankas *pahis*

Loisto musaa se kyllä soitti mutta omalta kohdalla odotukset meni vähän yli *uuh*
Odotin ehkä liikaa sitä vanhempaa Julesia ja halusin kuulla vähän progressivista housea ja vanhempaa technoa. Kaveri jatkoi kyllä Aleksin setin jälkeen loistavasti trancella ja siirtyi siitä pikkuhiljaa progressiivisempaan ja technoon. Mutta kauaa sitä ei kestänyt ja mies jatkoi taas kiksun soittamista *poks*
Hinta/laatu suhde oli kyllä aivan loistava ja kyllä tällänenkin setti maistu allekirjottaneella.
Kiitos kaverit seurasta *hali*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

kuninkas

Posts: 90

#90 • • kuninkas Team KarvaBallot
Nonniin, olipas hyvät kemut vaikka olinkin autolla liikenteessä. Hyvin jakso jammailla ja meno oli muutenkin hyvä. Nyt ollaan jo duunissa kahden tunnin "tukevien" yöunien jälkeen... Mut kannatti lähtee *iloinen*

--
*iloinen*HäRöPallO*iloinen*

Avatar
#91 • • Joe Le Bon Guest
Ihan mukavan tyylikäs mesta ja hel-vetin hyvää settiä Aleksilta, että kerrankin meni kuuntelun puolelle. Syvää & pehmeetä progee, siitä meitsi diggaa! Tosin meni sekin sitten sellaseks perusprogeiluks puoliltaöin että tais hyvät levyt loppua.. mut niitäkin mukava nauttia loungen puolella. Itse Judge jäi kuulematta kun aamulla duuniin. Olinko kuitenkin näkevinäni herran saapuvan pienen cd-boxin kanssa lavalle?

perhonen, 1.4.2005 03:49:

Henkilökunnasta sen verran että perus SK eli et saa juotavaa ja hidasta myös sen 1e:n hintojen jälkeen!

PS. Ainiin ja ne vessat SUURI MIINUS



Kyllä ne tytöt sitä drinksua mulle ainakin väänsi, ihan liiankin paljon... Ihmisiä nekin on.

Ja mikä niis vessoissa muka vikana? Kyllä sinne mahtuu ja vesi huuhtoo.
-Santtu-

Posts: 1,965

#92 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Juu CD:t oli käytössä..

Ööh..mun tunnelmat oli vähän sellaset ettei tienny olisko pitäny itkeä vai nauraa..

Jotenkin pääsin fiilikseen hirveän hitaasti, mut pääsin kumminkin. Musiikki oli aivan oivaa, nautin kyllä siitä. Se äänen laatu tosiaan vaihtelee aika paljon eri puolilla tilaa, siellä ovensuussa on kyllä mainioin paikka. Täytyy vaan hämmästellä taas kerran sen baaritiskin typeryyttä siinä.

Jotenkin se ympäristö tai ehkä ennemminkin ne ihmiset meinas alussa varsinkin liikaa häiritä mua. Mietin että oliko sinne SK-etukortilla joku supertarjous tai jotain kun niin iso osa porukasta oli sellasta kun oli. Nojoo tää on aika yleinen valituksen aihe mut ei pysty ymmärtämään esim. ihmisiä jotka ryysää oikeasti ahtaalle tanssilattialle (puna)viini/skumppalasi kädessä ja rööki toisessa (by the way savuton tila) ja laskee laukut keskelle lattiaa ja alkaa hinkata itseään toisiaan vasten..nojoo.

Onneks se meininki väljeni sit aika nopeasti..

Kiitos taas, oli mulla kumminkin hauskaa.. Myönnettäköön että oli vähän huono päivä mulla kun jaksoin ärsyyntyä pienistä jutuista. *nolostel*
Grizzley

Posts: 2,893

#93 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

-Santtu-, 1.4.2005 09:56:
ei pysty ymmärtämään esim. ihmisiä jotka ryysää oikeasti ahtaalle tanssilattialle (puna)viini/skumppalasi kädessä ja rööki toisessa (by the way savuton tila) ja laskee laukut keskelle lattiaa ja alkaa hinkata itseään toisiaan vasten..nojoo.


Ehhehe, liikaa J-Lo videoita tapittaneet sedupissikset oli näköjään löytäny paikalle! *nauru*

--
Signature summarily executed for treason

ETJ

Posts: 1,229

#94 • • ETJ Failed specimen
Hyvä reissu, mutta tulipahan taas tehtyä.

Tanssahdellessa tuli helvetinmoinen hiki*hikoil*, mut sehän vaan kertoo et musiikki iski. Vähän flunssa velotti jaksamista, vain kolme tuntia tanssilattialla.

Enpä ehtinyt nukkua ennen kouluun menoa, mutta en vaihtais eilis iltaa muutakun toiseen samanlaiseen *jiihaa* *hih*. No onneks jo kolmen aikoihin pääsee kotiapäin.

Vähän sekopäältä vaikutti JJ*ding**nauru*
Mizfir

Posts: 2,472

#95 • • Edited Mizfir pittuinen
Olipas vähintäänkin mielenkiintoinen tila..täytyy myöntää että Sedu osaa tuon baaritiskien asettelemisen jalon taidon, paikka näyttää hyvin täydeltä vaikkei porukkaa olisikaan paljon. Bileille ei tosin kovin toimiva asetelma, kun kuitenkin suurin osa tanssii ja tarvitsee tilaa. Plussaa kuitenkin siitä että baaritiski on matala ja sen yli näki hyvin.

Ihmettelen hiukan että mitähän vikaa niissä wc:ssä oli? Naisten puoli oli ainakin siisteimpiä mitä olen koskaan nähnyt.

Judge toimi ainakin mulle oikein maukkaasti *sydän* tuli taas pitkästä aikaa tanssittua varpaat solmuun *jiihaa* koko ilta oli onnistunut, erittäin hyvä fiilis alusta loppuun asti. Arvelin että tää herra saisi houkuteltua paikalle myös vanhoja kavereita.. ja sieltähän niitä löytyi*iloinen*

Oli harvinaisen raikas tanssuamiskokemus kun ei ollut jatkuvaa tupakansavua tukkimassa hengitystä*joo* kylläkin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Kiitos kaikille ihanille otuksille, tää tyksis teistä kovin kowasti*plur*

--
-Mannanen-

JXL

Posts: 135

#96 • • JXL
Hmm mistäs sitä alottas.. Mesta oli kyllä aivan p*rseestä!! *igor* Ne tapetit ja se Baaritiskin sijoitus Tansilattian viereen ja se Hillitön kuumuus... Niin ja Jos Bisse on 1 pari tuntia ja virtaset sitten 7,20 *kivatsulle* *igor* Niin ei siitä kovin ilonen mieli jää.. Muuten oli aivan loistava ilta. Judge heitti mielestäni loisto setin ( Erityis plussat parista yli ihanasta Remixistä, joita tulikin kavereille hehkutettua ihan kybällä *nauru* ) Ja Aleksinkin setti oli aivan loistava. (voitti muuten abiristeilyn setin 10-0 *nauru*) Känni oli taas upea ja muutenkin tapahtuma rikas ilta. Oli ihanaa olla Bilettämässä pitkästä aikaa. *jiihaa* *hih*
Aidan

Posts: 1,524

#97 • • Aidan Soitan suutani koska voin!

disko_joe, 1.4.2005 09:02:
Olinko kuitenkin näkevinäni herran saapuvan pienen cd-boxin kanssa lavalle?



Juu ainakin kun herra saapui paikalle tossa 12 maissa niin mukana oli vain isompi cd kansio kädessä mutta olin kyllä näkeväni itse setin aikan herra kyllä soittteli jotain vinyylejäkin jostain pakista joten en sitten tiedä..

Oli kyll tosi maukasta settiä molemmilta mutta, Tuomarin setti kyll lämmitti eniten sydäntä! Tällasta saundia sais tulla enemmänkin suomessa. *vink* Alexin alku progeilut oli ihan kivaa kamaa mutt oli vähän sellanen jumi fiilis kunnes viiminen 30 min sit oli sitä vähän menevämpää progee joka alko jo koskettamaan melodisempaa trancea vika biisi oli kyll paras! :)

Itse tila oli ihan ok! imettelin kyllä valo arsenaalin nihkeyttä mutta kai se oli tarpeeks siihen mestaan nähden. Laaserit kyll autto asiaan kun niitä alettiin käyttämään *pis*

Kerta kaikkijaan oli ihan kiva ilta sääli että olin lopussa jo niin väsynyt etten hirveästi jaskanu enää sheikkaa vaan istuin vaan sohvalla fiilistelemässä Julesin loppu settiä!

--
Hammer Zeit!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#98 • • Jussi Soro choon!

JXL, 1.4.2005 10:53:
Niin ja Jos Bisse on 1 pari tuntia ja virtaset sitten 7,20 *kivatsulle*


Ilmaseksiko sitä pitäis jakaa? Mä en nyt ihan tajunnu, mut eiks euron bisse oo aika halpaa? Ja toi 7,20 virtasesta on kyl riistoa, mut joka paikassa se samanverran maksaa.
JXL

Posts: 135

#99 • • JXL

JussiS
Ilmaseksiko sitä pitäis jakaa? Mä en nyt ihan tajunnu, mut eiks euron bisse oo aika halpaa? Ja toi 7,20 virtasesta on kyl riistoa, mut joka paikassa se samanverran maksaa.



Kallein virtanen se oli mitä oon ite stadista ostanu.. ( tai mitä nyt ainaki muistan *nauru*) Lähinnä Ärsytti että Bisse laitetaan pariks tunniks noin halvaks ja sitten se voitto kiskotaan nostamalla muiden juomien hinnat korkeiks.. Mut tyhmähän on se joka maksaa.. *justjoo*
superwoman

Posts: 333

#100 • • Edited superwoman toinen jalka jo...
Loistavat kemut -hinta-laatu-musiikki*aplodit*

Ensin ajattelin, että miten tähän mahtuu tanssiin, mutta jengi tanssi pitkin salia baaritiskin ympäri. Ja mitä aikaisemminkin kommentoitiin, niin kyllä se keskellä oleva baari rikkoi tilan niin, että pienempikin ihmismassa sai paikan näyttämään täydeltä. Hyvä niin.

Judgen setti oli mitä odotinkin. Alun trancesta siirtyminen näppärästi progressiivisempaan ja hyvät remiksit siellä lopussa seassa, piti mut kyllä tanssilattialla tiiviisti.

Vähän jäi ärsyttämään kaveri, joka veti ihan omaa kummaa showta dj:n edessä pyörien kuin hyrrä. En vieläkään tiedä oliko kyse turistista sk-membercardilla vai mitä nappeja kaveri oli kiskonut? Mun siiderit se kumos ainakin siinä touhutessaan *grr* Kiitokset viereiselle tytölle tarjotessaan sitten mulle omasta siideristään pahimpaan janooni.

Judgen kotisivuilla on aikamoinen galleria bilekuvista ympäri maailmaa. Judge fotaskin aika innokkaastio vähän väliä, niin että alkoi jo vähän hymyilyttään, mutta jengi pisti parastaan, kun räpsittiin. Toivottavasti saatiin edustuksellisia kuvia sinne gallerian komistukseksi*iloinen*

Oikein loistava ilta kaikinpuolin. Jalat on vaan ihan hyydyksissä 4 tunnin tauottoman tamppauksen jälkeen, mutta kyllä kannatti! Kuntoilemaan tässä pitää alkaan oikein urakalla, oli sen verran äärirajoilla meno lopuksi!

Verrattuna Judgment sundayn kotiklubiin Ibizan Edeniin, niin tää pärjäs oikein loistavasti. Ainoat miinukset tuli paikasta. Vähän liian kirjava, valot ja savut ei toiminut täysillä. Mutta sehän on ainoastaan sedun arkkitehdin moka!

Kiitos ja kumarrus Alexille Judgen hankkimisesta paikanpäälle. Loistoteko.

*kiitoskiitos*
*hali*

--
...just visiting...