Lesz:
Vaihtoehtojan löytyy.
Esim. Aloittamalla sijoitussidonnaisten säästöjen kasaamisen hyvinkin aikaisessa vaiheessa. Esim. Suorat tai vakuutuksien kautta suoritettavat osake tai rahasto sijoitukset.
Siinä nyt muutama. Itse suosin pääoma turvattuja ratkaisuja. Kuten tuottolukko jvk:t. tuottoa tuotolle korkoa korolle.
Perustuen siihen että asuntojen hinnathan on korkealla kuten kaikki tiedämme. Perustuen siihen että what goes up must gome down.
Kuten täälläkin on mainittu, heität joka kuukausi vuokralla asuessasi kankkulan kaivoon summan, jonka koko on vuokran suuruus - yhtiövastike. Jos sanotaan, että se summa on kuussa vaikkapa viitisen hunttia, niin ei mulla ainakaan ole pitkässä juoksussa varaa menettää tollaista summaa joka kuukausi.
Mitä tulee sijoittamiseen, niin pitäisi sitten taas olla sitä pääomaa. Jos pääomaa ei ole, niin toi penneillä pelaaminen on juuri sitä, penneillä pelaamista ja sillä ei kämpän hintaa tienata.
Asuntojen hinnat eivät muuten mun käsitykseni mukaan ole juuri nyt mitenkään erityisen korkealla kuin aluekohtaisesti ja näille alueille niiden hintaan on tuskin koskaan luvassa ainakaan alentumista.
Lesz:
Mun toiminta malliin pankilta lainaaminen ei vaan sovi. Olen todella tyytyväinen omiin ratkaisuihini, ja pankki ei kuulu niihin.
Onneksi olkoon, toi on erittäin epärealistisesti ajateltu normaalilta taatelintallaajalta.