Jone, 9.4.2005 11:17:
mutta valitettavasti itselläni oli koko illan hieman vaimea olo. Nyttemmin näyttäisi siltä, että se johtuu matkalla hankitusta jonkinasteisesta ruokamyrkytyksestä.
Söitkö lihamukin?
121 posts, 7 pages, 30,482 views
Jone, 9.4.2005 11:17:
mutta valitettavasti itselläni oli koko illan hieman vaimea olo. Nyttemmin näyttäisi siltä, että se johtuu matkalla hankitusta jonkinasteisesta ruokamyrkytyksestä.
phear, 9.4.2005 11:34:
Oh shit? Veditkö lihamukin?
ant1, 9.4.2005 11:35:
Söitkö lihamukin?
Jone, 9.4.2005 11:38:
En kyl tällä kertaa. Veikkaan Tuuliharjan kolmioleipää.
phear
Oliko se Korg ES-1, mikä sillä oli?
Usva, 10.4.2005 10:43:
Nyt mulla on sellainen elämänvaihe, että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, seikkailla, pitää hauskaa, bilettää ja olen avoin sekä luotettava.
Ja etsin myös kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedätkö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?
vastatkaa suoraan sähkikseen: [email protected]
T-mu, 10.4.2005 10:56:
---
Tervetuloa suomen konemusiikki ug skeneen. Tossa on ihan pian ugbileet missä nussitaan ja vedetään herskaa koko ilta.
jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä.
Nyt mulla on sellainen elämänvaihe, että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, seikkailla, pitää hauskaa, bilettää ja olen avoin sekä luotettava.
Ja etsin myös kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedätkö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?
vastatkaa suoraan sähkikseen: [email protected]