Jone, 9.4.2005 11:17:
mutta valitettavasti itselläni oli koko illan hieman vaimea olo. Nyttemmin näyttäisi siltä, että se johtuu matkalla hankitusta jonkinasteisesta ruokamyrkytyksestä.
Söitkö lihamukin?
121 posts, 7 pages, 36,856 views
Jone, 9.4.2005 11:17:
mutta valitettavasti itselläni oli koko illan hieman vaimea olo. Nyttemmin näyttäisi siltä, että se johtuu matkalla hankitusta jonkinasteisesta ruokamyrkytyksestä.
phear, 9.4.2005 11:34:
Oh shit?Veditkö lihamukin?
ant1, 9.4.2005 11:35:
Söitkö lihamukin?
Jone, 9.4.2005 11:38:
En kyl tällä kertaa. Veikkaan Tuuliharjan kolmioleipää.
meno oli kova tällä tytöllä vaikka välillä tuntuki et puhti vähän loppuis. tuli kyllä oltua vähän liian
ottaen huomioo et tunnin kuluttua pitäs olla töissä
mut ei se mitää, oli se sen arvosta!
) ne kesti hetken aikaa, jopa yllättävän pitkää, kunnes päätti luovuttaa ja lähti kotii ku huomas että meno ei ollu ihan niitä varten...ja niin pitkää ku kinus mukaa.. 

Mellu
Impulse
oli niin kivaa ja niin hauskaa ja pääs oikee naatiskelemaan
jei, kiitos kumarrus ja hatun nosto ja onnea 3 vuotiaalle 
t kaikille

lisäääääää ... tänää Rush ja kankkusbiletys päälle!!!!
taisin muuten olla aika känässä taas muttei se menoa haitannu!!!phear
Oliko se Korg ES-1, mikä sillä oli?
! Tarjoilut oli herkkuja
. Oltiin jo pihalla jonottelemassa ennen kuin ees pääsi sisään
. Bates & E-nrg oli tosi maittavaa, Carbonit tietysti
ja sitten viimeisenä Organ Donors, ihan älyttömän mahtavaa 
, oli kyllä illan parasta
.
, aaargh! No mut homma korjaantui aina hetkeksi paikan vaihdolla. Niin ja olihan siellä kerrankin vähän silmäniloakin 
... Carbonin setin aikana tuntui jotenkin et ääni olis ollu tosi hiljaisella
? Loppuillasta jalat alko olla tosi kipeet ja tänään heräsinkin siihen kun toista jalkaa pakotti ihan älyttömästi
. Mut kerrankos sitä Impulsen kolmevuotissynttäreitä juhlitaan
!
.
Usva, 10.4.2005 10:43:
Nyt mulla on sellainen elämänvaihe, että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, seikkailla, pitää hauskaa, bilettää ja olen avoin sekä luotettava.
Ja etsin myös kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedätkö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?
vastatkaa suoraan sähkikseen: [email protected]
T-mu, 10.4.2005 10:56:
---
Tervetuloa suomen konemusiikki ug skeneen. Tossa on ihan pian ugbileet missä nussitaan ja vedetään herskaa koko ilta.

jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä.

Nyt mulla on sellainen elämänvaihe, että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, seikkailla, pitää hauskaa, bilettää ja olen avoin sekä luotettava.
Ja etsin myös kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedätkö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?
vastatkaa suoraan sähkikseen: [email protected]