FAST - the first running feat Kevin Energy 06.05.2005.

90 posts, 5 pages, 17,146 views

alphamagic

Posts: 3,628

#21 • • alphamagic
Pakko tulla kattoo Keviniä, soitti viimeks kesällä TRE:lla niin loistavan setin. *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

BUTCHER-KK

Posts: 595

#22 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
KEVIN NRG I LOVE YOU!
En ole missanut sun keikkoje Pure NRG:stä lähtien!
Eli ehdottomasti mukana! *jiihaa*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

BUTCHER-KK

Posts: 595

#23 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry

alphamagic:
Pakko tulla kattoo Keviniä, soitti viimeks kesällä TRE:lla niin loistavan setin. *hihu*

HEH HEH niin soitti vitun hyvin mut meikäläinen oli niin kännis kun olla ja voi! *eiei*
muistaxeni oli Dragon meets RUSH tammerfestinä!

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

alphamagic

Posts: 3,628

#24 • • alphamagic

BUTCHER-KK:
---
alphamagic:
Pakko tulla kattoo Keviniä, soitti viimeks kesällä TRE:lla niin loistavan setin. *hihu*

---
HEH HEH niin soitti vitun hyvin mut meikäläinen oli niin kännis kun olla ja voi! *eiei*
muistaxeni oli Dragon meets RUSH tammerfestinä!


juu samat bileet... olin itekki lipittäny siiderii aika reilulla kädellä ja istunu koko bileitten alun mut sit kevinin tullessa kuvioihin kummasti sitä energiaa jostain löyty*jiihaa*
jospa nyt jois vähän vähempi... *muhaha*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

FAST

Posts: 51

#25 • • Edited FAST FAST
Flabat ovat jaossa tästä päivästä,ja liput myynnissä; Forum / Tiketti.
Huom liput ovat siis ainoastaan foorumin tiketissä!!!



Saliin mahtuu noin 350-400 ihmistää,johtuen et porukat yleensä tulee ja lähtee niin varmasti mahtuu vähän eneemmänkin ku 400 ihmistä joten,suosittelemme hankkia ennakkolippuja ajoissa,et ei jää ilman.
Kaikkea hyvää teille!
FAST

--
HARD & FAST

Eddy Satan

Posts: 722

#26 • • Eddy Satan FAST
Flyereita jaetaan myös Tampereella ja turussa viikkon päästä
antonsonin

Posts: 2,712

#27 • • antonsonin laserpoint.
Se on ihan hyvä ku Kevin ei tiedä että on tulossa tänne soittamaan *hih*

Ei ainakaan lue tulevissa keikoissa.
Orfeus

Posts: 5,872

#28 • • Orfeus

ant1, 3.4.2005 23:08:
Se on ihan hyvä ku Kevin ei tiedä että on tulossa tänne soittamaan *hih*

Ei ainakaan lue tulevissa keikoissa.


Kiinnostava seikka indeed*joo*
enrg

Posts: 2,040

#29 • • enrg

ant1, 3.4.2005 23:08:
Se on ihan hyvä ku Kevin ei tiedä että on tulossa tänne soittamaan *hih*

Ei ainakaan lue tulevissa keikoissa.



eli se ei tiedä kun siellä listassa ei lue*joo*
SASHA  F

Posts: 1,722

#30 • • SASHA F
Sopparit on tehty sen managerin kanssa
SASHA  F

Posts: 1,722

#32 • • SASHA F
turhaan sä urputat ku et tie mistään mitään
Eddy Satan

Posts: 722

#34 • • Edited Eddy Satan FAST
Hei entiedä kuka taas yrittää kustaa meidän hommat,mutta,minä vastaan näistä bileistä ja minet muutki,lukekaa tästä;
Kevin Energy on tulossa tänne,sopimus on tehjty musta valkoisella,jos kenellä on jotain epäillylsiä,niin älkää pilatkoo foorumiin vaan tlkaa sanomaa suoraan mulle,tai kirjoittelkaa,ja niistä Kevini sivuista,ite oon kattonnu sieltä ja siellä lukee vaan uk;oossa tapahtuvat keikkaat ja jos se laittaa sen FAST keian omalle listalle,eli ulkomaalaisen keikan,niin sitten se tapahtuu pian,mutta jos sillä ei ole tapana laittaa ulkomaalaisia keikkoja listalle niin ?
Voin sanoa että monet suomalaiset ovat yrittääneet videä keikkoja tai estää niitä ulkomaalaisilta prpmoottoreilta,ja tällä kerta te ette onnistuu,mä,neuvotteleen mangarin kanssa ja kysyn miten noi asiat julkaistaan,tarviiko Kevinin muutaman epäilevän tyypin takia laittaa keikkaa listalle tai ei,mut jos asia menee öväriks teidän epäilivien kanssa nin julkaistaan sen sopimuksen kaikille jos saan luvan,vaikka ei niin kyllä tehdää,nyt otan yhteyttä manageriin ja kysyn miks,ja mitä teen eteenpäin,seuraavaksi kirjoittakaa suoraan mulle!
antonsonin

Posts: 2,712

#35 • • antonsonin laserpoint.

Eddy Satan, 4.4.2005 13:09:
Hei entiedä kuka taas yrittää kustaa meidän hommat,mutta,minä vastaan näistä bileistä ja minet muutki,lukekaa tästä;
Kevin Energy on tulossa tänne,sopimus on tehjty musta valkoisella,jos kenellä on jotain epäillylsiä,niin älkää pilatkoo foorumiin vaan tlkaa sanomaa suoraan mulle,tai kirjoittelkaa,ja niistä Kevini sivuista,ite oon kattonnu sieltä ja siellä lukee vaan uk;oossa tapahtuvat keikkaat ja jos se laittaa sen FAST keian omalle listalle,eli ulkomaalaisen keikan,niin sitten se tapahtuu pian,mutta jos sillä ei ole tapana laittaa ulkomaalaisia keikkoja listalle niin ?
Voin sanoa että monet suomalaiset ovat yrittääneet videä keikkoja tai estää niitä ulkomaalaisilta prpmoottoreilta,ja tällä kerta te ette onnistuu,mä,neuvotteleen mangarin kanssa ja kysyn miten noi asiat julkaistaan,tarviiko Kevinin muutaman epäilevän tyypin takia laittaa keikkaa listalle tai ei,mut jos asia menee öväriks teidän epäilivien kanssa nin julkaistaan sen sopimuksen kaikille jos saan luvan,vaikka ei niin kyllä tehdää,nyt otan yhteyttä manageriin ja kysyn miks,ja mitä teen eteenpäin,seuraavaksi kirjoittakaa suoraan mulle,tai jos on jotain mua vastaan niin aika ja paikka mua alkaa ärsyttää noi höpinät.



Vielku sais selvää , ja en ollut pilaamassa foorumia vaan kun huomasin tollasen jutun ni päätin ilmoittaa...
efo

Posts: 1,908

#36 • • efo Laserpoint

Eddy Satan, 4.4.2005 13:09:
mua alkaa ärsyttää noi höpinät.


Varmasti mutta järkevintä on olla välittämättä, meinaa tosta postauksesta ei kyllä paljoa ole apua, päinvastoin.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Eddy Satan

Posts: 722

#38 • • Eddy Satan FAST
Asia selvää suutuin ehkää liikaa,mutta jokainen suuttis tämmösestä,susitteleen odottaa ku se keikka ilmestyy Kevinin sivulla näille kuka ei usko tapahtumaan,en ole varma itse julkaistaanko ulkomaalaiset keikat nuenergy.co.uk,ooossa mutta,jos porukat kaipaa todisteita niin ne saa niitä tänään,tai sitten ilmoitan koska se mainos on nuenergyssa,sopimusta ei saa julkaista muuten se olis helpoin tapa vakuutta ihmisii.
bates

Posts: 707

#39 • • bates Tirehtööri

Eddy Satan, 4.4.2005 14:20:
en ole varma itse julkaistaanko ulkomaalaiset keikat nuenergy.co.uk,ooossa



Kevinin keikka meidän viime joulukuun Impulsessa päivitettiin ainakin NuEnergyn kalenteriin hyvinkin pikaisesti sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen.

--
The best way to predict the future is to invent it.

Eddy Satan

Posts: 722

#40 • • Eddy Satan FAST
No sitten ei mitään ongelmaa,se tulee siihen lähiaikoina,sen mä haluaisinkiin kuulla,kiitos.