90 posts, 5 pages, 18,198 views
HEH HEH niin soitti vitun hyvin mut meikäläinen oli niin kännis kun olla ja voi!alphamagic:
Pakko tulla kattoo Keviniä, soitti viimeks kesällä TRE:lla niin loistavan setin.
BUTCHER-KK:
---
alphamagic:
Pakko tulla kattoo Keviniä, soitti viimeks kesällä TRE:lla niin loistavan setin.
---
HEH HEH niin soitti vitun hyvin mut meikäläinen oli niin kännis kun olla ja voi!
muistaxeni oli Dragon meets RUSH tammerfestinä!
ant1, 3.4.2005 23:08:
Se on ihan hyvä ku Kevin ei tiedä että on tulossa tänne soittamaan
Ei ainakaan lue tulevissa keikoissa.
ant1, 3.4.2005 23:08:
Se on ihan hyvä ku Kevin ei tiedä että on tulossa tänne soittamaan
Ei ainakaan lue tulevissa keikoissa.
Eddy Satan, 4.4.2005 13:09:
Hei entiedä kuka taas yrittää kustaa meidän hommat,mutta,minä vastaan näistä bileistä ja minet muutki,lukekaa tästä;
Kevin Energy on tulossa tänne,sopimus on tehjty musta valkoisella,jos kenellä on jotain epäillylsiä,niin älkää pilatkoo foorumiin vaan tlkaa sanomaa suoraan mulle,tai kirjoittelkaa,ja niistä Kevini sivuista,ite oon kattonnu sieltä ja siellä lukee vaan uk;oossa tapahtuvat keikkaat ja jos se laittaa sen FAST keian omalle listalle,eli ulkomaalaisen keikan,niin sitten se tapahtuu pian,mutta jos sillä ei ole tapana laittaa ulkomaalaisia keikkoja listalle niin ?
Voin sanoa että monet suomalaiset ovat yrittääneet videä keikkoja tai estää niitä ulkomaalaisilta prpmoottoreilta,ja tällä kerta te ette onnistuu,mä,neuvotteleen mangarin kanssa ja kysyn miten noi asiat julkaistaan,tarviiko Kevinin muutaman epäilevän tyypin takia laittaa keikkaa listalle tai ei,mut jos asia menee öväriks teidän epäilivien kanssa nin julkaistaan sen sopimuksen kaikille jos saan luvan,vaikka ei niin kyllä tehdää,nyt otan yhteyttä manageriin ja kysyn miks,ja mitä teen eteenpäin,seuraavaksi kirjoittakaa suoraan mulle,tai jos on jotain mua vastaan niin aika ja paikka mua alkaa ärsyttää noi höpinät.
Eddy Satan, 4.4.2005 13:09:
mua alkaa ärsyttää noi höpinät.
Eddy Satan, 4.4.2005 14:20:
en ole varma itse julkaistaanko ulkomaalaiset keikat nuenergy.co.uk,ooossa