90 posts, 5 pages, 18,172 views
Oli_G, 4.4.2005 17:11:
If kev gets drunk, dont let him ride a bike! He will break it & both his arms ;) :P
BUTCHER-KK, 4.4.2005 17:19:
---
If kev gets drunk, dont let him ride a bike! He will break it & both his arms ;) :P
---
*muhaha* heh! One my friend was in alfterparty in lahti & hi tell Kevin is crazy ALCOHOL drinker but don't worry Oli_G we don't get Kevin comming so drunk!
ant1,
minä _EN_ väittänyt että ei ole tulossa soittamaan , ihmettelin vain että miksi ei ollut tulevissa keikoissa tuota suomen keikkaa ja sain siihen jo vastaukset että siinä ovat vain enkkujen keikat.
---
Individual,
Mitenköhän tämä sun lauseesi "Se on ihan hyvä ku Kevin ei tiedä että on tulossa tänne soittamaan " pitäisi sitten ymmärtää?
Individual, 4.4.2005 23:06:
01/05/05 - Chemistry (SeOne Club, London Bridge, London)
01/05/05 - Hardcore Til I Die (Ministry Of Sound, Elephant & Castle, London)
06/04/05 - Finland (TBA, Helsinki)
07/04/05 - Subsonica (b2b with Sharkey) (Lakota, Bristol)
29/05/05 - Hardcore Til I Die Vs Hardcore Heaven (Coventry Skydome, Coventry)
Näköjään pientä typotysta havaittavissa Kevin Energyn webmasterilla...
alphamagic, 30.3.2005 11:48:
---
BUTCHER-KK:
---
alphamagic:
Pakko tulla kattoo Keviniä, soitti viimeks kesällä TRE:lla niin loistavan setin.
---
HEH HEH niin soitti vitun hyvin mut meikäläinen oli niin kännis kun olla ja voi!
muistaxeni oli Dragon meets RUSH tammerfestinä!
---
juu samat bileet... olin itekki lipittäny siiderii aika reilulla kädellä ja istunu koko bileitten alun mut sit kevinin tullessa kuvioihin kummasti sitä energiaa jostain löyty*jiihaa*
jospa nyt jois vähän vähempi... *muhaha*
Oli_G, 4.4.2005 18:43:
---
BUTCHER-KK, 4.4.2005 17:19:
---
---
*muhaha* heh! One my friend was in alfterparty in lahti & hi tell Kevin is crazy ALCOHOL drinker but don't worry Oli_G we don't get Kevin comming so drunk!
---
Haha, i only say this because there is a story about him riding a bike home when drunk, and damaging his arm, having to play an important set the night after with one arm, heh!
LilB, 7.4.2005 14:49:
---
---
BUTCHER-KK:
---
alphamagic:
Pakko tulla kattoo Keviniä, soitti viimeks kesällä TRE:lla niin loistavan setin.
---
HEH HEH niin soitti vitun hyvin mut meikäläinen oli niin kännis kun olla ja voi!
---
juu samat bileet... olin itekki lipittäny siiderii aika reilulla kädellä ja istunu koko bileitten alun mut sit kevinin tullessa kuvioihin kummasti sitä energiaa jostain löyty*jiihaa*
---
HAHHAHAHAH.. JA MÄ KAADOIN KEVININ hihihiihihiih*nauru*
alphamagic, 7.4.2005 14:57:
---
LilB, 7.4.2005 14:49:
---
---
BUTCHER-KK:
---
alphamagic:
---
---
---
HAHHAHAHAH.. JA MÄ KAADOIN KEVININ hihihiihihiih*nauru*
---
Mitä ihmettä??