Gabriel and Dresden (usa) 10.3.2005 @ Helsinki

45 posts, 3 pages, 3,411 views

Ozie

Posts: 1,389

#1 • • Ozie
Kuinkas pitkän setin Gabriel & Dresden pistää ja mihin aikaan?
UnityF

Posts: 15,721

#2 • • UnityF joo just se
*jiihaa* Tänääääääään *jiihaa*


*plur**plur**plur**plur**plur*
Ozie

Posts: 1,389

#5 • • Ozie

mange:
Tänne tosiaan kuuntelemaan hyvää saundia by G&D. *joo*
En usko että jättää ketään kylmäksi. *vink*



Jep jep joo, liput taskussa *joo*
onni3mk

Posts: 3,973

#6 • • onni3mk Onni on.
Eihän nää bileet yleensä oo ollu loppuunmyyty että onko mahiksia saada ovelta liput?

--
Onni on.

TommyT

Posts: 56

#7 • • TommyT Rööperin vakooja
Joo vois kyl tulla muutaman edukkaan imailemaan ja kuuntelemaan G&D:n tänhetkistä soundia.

Tää: gabriel_and_dresden_-_live_in_the_mix_(n-joy)-02-05-cable-2005 nostaa kyllä mielenkiintoa.

Olis vaan hauska tietää että kuinka pitkä setti luvassa ja millon about on herrat aloittelemassa? Veivaako final skraballa?

-TommyT-
Ozie

Posts: 1,389

#8 • • Edited Ozie

onni3mk:
Eihän nää bileet yleensä oo ollu loppuunmyyty että onko mahiksia saada ovelta liput?



Striitistä saatiin liput nro 226 ja 227 ja iso nippu näytti vielä olevan jäljel.

EDIT: Iso nippu eli kymmeniä ellei jopa sata tai yli lippua *hymy*
fl0p

Posts: 17

#9 • • fl0p
pitääkö tonne ostaa lippu jo etukäteen? vai saako niitä ovelta ? :o
UzU

Posts: 2,361

#10 • • UzU [33100]

alex kunnari:
ennkollipuja streetistä vain 200 kpl ja ovelta sama määrä.



Näin ilmoitettiin ainakin aikaisemmin.
fl0p

Posts: 17

#11 • • fl0p
Juu, no eiköhän sieltä ovelta 3 lippuu liikene jos menis jo 10 sinne.
Party party! ^_______^
alex kunnari

Posts: 604

#12 • • Edited alex kunnari
Lippuja on ovella..

Juuri kun juttelin G&D kanssa niin täytyy kyllä myöntää, että taitaa olla enemmän kuin hyvää matskua luvassa..kerrankin jopa itse odotan innolla mitä dj.t oikein soittaa..heillä on kuulemma mukana paljon uutta ja sellaisia versioita mitä ei koskaan julkaista..eli samanlaista saundia kuin Markus Schulz soitti..taitaa tulla aika jees fiilis jopa itselle..

niin ja se olut + siider = 1 eur on voimassa vain 22-00 ja G&D soittaa 3h setin aina 0030-0330..

Myös äänentoistoa olemme säätäneet.. EAW-Avalon pitäisi soida nyt hiukan paremmin..toivotaan ainakin.
UnityF

Posts: 15,721

#13 • • Edited UnityF joo just se
*plur* PLUR *plur*

Oli kyllä siistii... paljon porukkaa paikalla ja tunnelma oli tiivis *plur*
Kuuma tuli tanssiessa joten tällä kertaa enemmän chillasin ja nautin.. *hymy* Väsykin alkoi painaa simmuu jossain vaiheessa mut urheasti kestin pilkkuun saakka.. *hihu* Musiikki oli jälleen kerran aivan loistavaa! *plur*

Kiitos *kiitoskiitos* Ensi viikolla uudestaan *joo*

*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
hannah

Posts: 739

#14 • • hannah taskuvenus
Ensi visiitti Punavuoren Sohossa...Yllätyin positiivisesti...Kivat tilat, panostettu sisustukseen, hyvä äänentoisto + savuton puoli oli tupakoimattomalle aika kiva yllätys...Musiikki oli aivan loistavaa, piti otteessaan tanssilattialla, vaikka tulikin ihan muista syistä istuttua normaalia enemmän (välillä täytyy panostaa ihmissuhteisiin: jututtaa vanhoja tuttuja ja tehdä uusia tuttavuuksia)...Oli kiva nähdä paikalla noin paljon porukkaa, vaikka olikin torstai ilta...Ja meno oli katossa!!! *jiihaa* Oli mukava nähdä tuttuja kasvoja ja vaihtaa kuulumisia *sydän*
ETJ

Posts: 1,229

#15 • • ETJ Failed specimen
Saatiin välkkyidea klo 20 aikoihin, et lähetäänpä helsinkiin kuuntelemaan gabriel and dresdeniä, kun ei ole muutakaan tekemistä. Päästiin jo liikkeelle jopa 21.30.
Mahtava reissu, mutta tulipahan tehtyä.

Soho oli aika mesta paikka. Äänentoisto, videotykit ja valot/laserit kyllä nostatti tunnelmaa.

Enemmän jengiäkin olisi mahtunut, mutta eipä haitannut. Tosin kyllä siinä tanssilattialla välillä oli tungostakin. Ja joku pipopäinen känniääliö*dissaa* törmäili kokoajan meikäläiseen, vaikka kuinka yritin vaihtaa paikkaa tanssilattialla. No myöhemmin se heebo heitettiin sitten pihalle.

Musiikki oli erinomaista kokoillan, mutta eniten maistui gabriel and dresdenin setti klo 2 aikoihin.

Sunnuntaina seuraavaksi, ja katotaan josko kuunlopulla pääsisi JJ:tä kuulemaan.







Tunnin päästä bussiin ja kouluun.
mange

Posts: 1,913

#16 • • mange Terrorcraft
Aij aij, oli kyllä todella kivat kemut.
Paikkana Soho on aikasta hieno. Tosin hieman harmittaa se että miksi se baaritiski on keskellä sitä tanssilattiaa(?). Hieman oli välillä ahdasta jorailla mutta ei se nyt maailmaa kaatanut.
AK soitteli hyvän lämppärisetin, mut G&D räjäytti kyllä koko mestan pirstaleiksi. Aivan uskomatonta saundia alusta loppuun ja äijät oli kyllä niin mukana fiiliksessä, which is nice.
Loistava ilta kaikenkaikkiaan ja kiitoksia vielä mukavasta seurasta. *hymy*
[pieni]Judge Julesia voisi tulla seuraavan kerran ihmettelemään.[/pieni]
onni3mk

Posts: 3,973

#17 • • Edited onni3mk Onni on.
*plur**sydän**plur*

Nää bileet oli jotain niin mahtavaa. Vaikee edes pukea oma fiilis sanoiks. Mä olen ihan myyty. Hehkutin G&D:ä etukäteen niin paljon, että pelkäsin todellisuuden olevan huonompaa, mutta ei! Herrojen setti oli täydellinen, enemmänkin! Ensimmäisestä biisistä ihan vihoviimeiseen, joka biisi toimi, jokainen oli pelkkää nannaa *plur* Biisit toimivat niin tanssilattialla kuin istuskellessa *joo* Edes mun yskä ei haitannut fiilistä, kuin ihan pikkusen *hih* Tunnelmaa nostatti myös se, että herrat itse olivat niin mukana fiiliksessä ja lauloivat ja jammailivat siellä ylhäällä kuten yleisökin *hymy*

*sydän* Way Out West - Mindcircus (G&D Remix) *sydän*

Täydellistä

Sohossa kävin ekaa kertaa ja ensimmäinen yllättävä ja todella positiivinen juttu oli se, ettei siellä tanssisalissa saanut polttaa, todella hyvä! *iloinen*
Soho oli kivasti sisutettu, ja se äänentoisto oli hyvä *hihu*

Kai kaikki nyt ymmärsi millanen fiilis mulla oli? *nauru*

Kiitos järjestäjille *kiitoskiitos*

--
Onni on.

Jocular

Posts: 1,359

#18 • • Jocular Janni
*plur**jiihaa*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

DenisV

Posts: 1,048

#19 • • Edited DenisV I Love Kiksu
Hyvä reissu ja hyvä meinikki. Äänentoisto on viritetty jonkun verran ja se parani huomattavasti. G&D setti rokkas. *plur*

Tupakoinnista tanssipuolella täytys sanoa että jos kyltit on laitettu ja selkeäst jengi tietää että ei saa poltta, niin "Miksi minä nähnyt lukuisia kertoja tupakoivia ihmisiä?"

Selkeästi siitä ei kukaan pystyy valvomaan, harmi sinänsä vihdoin pääsis tanssimaan ilman pelko että joku osuu sun silmän röökillä.


p:s esim. vois mainitta tupakoinnista flabassa ja myös tietinkin netistä siitä asiasta erikseen!
onni3mk

Posts: 3,973

#20 • • onni3mk Onni on.

deni:
Tupakoinnista tanssipuolella täytys sanoa että jos kyltit on laitettu ja selkeäst jengi tietää että ei saa poltta, niin "Miksi minä nähnyt lukuisia kertoja tupakoivia ihmisiä?"



Mäkin näin niitä tupakoijia ja yhelle sanoinkin, et tääl ei saa polttaa, mut se katto tyhmänä mua ja sano "ai" ja jatko polttelua ja vilkuili vähän väliä muhun baaritiskillä, etten vasikoi sille baarimikolle *igor*

--
Onni on.