Melkein sukua julkkikselle.....

767 posts, 39 pages, 399,855 views

ottonivus

#381 • • ottonivus Random juippi
Niin ja nyt kun muisti on virkistynyt aamusta niin seiskan tähtityttö Jenny Löfgren on ollu samalla luokalla lukiossa ja kirjotettiin yhtä aikaa samassa lukiossa oli myös Miljonääri-Jussin Funi

--
\"anna mennä\"

Zimeon

#382 • • Zimeon
Mun äidin veli on todella hyvä ystävä kotipizzan omistajan kanssa :D Ollut lapsista asti ystäviä.
Mizfir

#383 • • Mizfir pittuinen
Ollaan melkein seukattu Ville Valokopion kanssa, siis ei itse Ville Valon vaan pojan joka on aivan villen näköinen tatuointeja myöten *vink**hih*

Sit mun entinen duunikaveri on Heidi Kyrön aviomies nykyjään. Avokkini on hävinnyt Kimi Räikköselle strippauskisassa Hotelli Kuninkaantiessä, koska Kimi varasti sen vaatteet ja teki niistä pidemmän jonon. K-systeemi Kimmo on mun kaveri ( helikopteri hulkuttelija *nauru* ) ja sit mun rakas ystävä oli melkein tämän vuoden Fosters grid girl kahteen kertaan.

[muokattu 27.7.2004 22:35]

[muokattu 27.7.2004 22:38]

--
-Mannanen-

Bio

#384 • • Bio The Bullies / Pinky

Ana:
Sen lisäks sain privamessagee Digital Beatilta irkissä, mut sit ku huomasin sen, ni se oli ehtiny jo lähtee *grr* olin ihan et *kivatsulle*

*iloinen* .. noh noh..

- mä olen ollut jenny dahlmannin isoveljen kans samal luokal lukios
- kuulin jussiS:ltä et oon oollu sen alikessuna kun se oli mokuna, en oikee muista *täh*
Lallu

#385 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
tuota...mä tunnen sellasen muikkelin, jonka hyvä kaveri menee räikkösen megaHÄIHIN... ja sit mun pappa oli aikoinas Kirkan paras lapsuuden ystävä....onpas jännää...
#386 • • Lohhari Guest
Mun tupakaverin isobroidi tai joku sen kaveri on ehkä Petri Nygård, se ei tienny varmaks.

Ah joo ja Marzi Nyman tervehti mua intissä.

[muokattu 27.7.2004 22:20]
Karvinen

#387 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Lohhari:
Mun tupakaverin isobroidi tai joku sen kaveri on ehkä Petri Nygård, se ei tienny varmaks.

siis sun tupakaverin isobroidi on petri nygård vai sun tupakaverin isobroidin kaveri on petri nygård

*igor* ymmärsin ton tolleen noin! WTF

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

superwoman

#388 • • superwoman toinen jalka jo...
Ai niin, pitää vielä tehdä lisäyksiä:

-kaverin faija soitti Dannyn bändissä parikytvuotta joskus 60-80 luvulla
-exän ex-tyttökaveri on Andy Mc Coyn serkku
-kaverini oli Annika Metsäkedon luokkakaveri , ja kyllä Annika muakin moikkaa vielä tänäpäivänä
-exäni pikkusisko Susanna Rissanen synnytti just lapsen Sami Hyypiän kanssa
-Kata Kärkkäinen kävi joskus aikoinaan saman lukion kun mä.
-Olin samassa ryhmässä enkun tunneilla kansanedustaja Rosa Meriläisen kanssa yliopistolla pari vuotta sitten
-Spede Pasasen sisko on mutsin kaveri samasta duunipaikasta.
-Mutsi oli joskus Teemu Selänteen pomo, kun se oli duunissa lastentarhassa vuonna yks ja kaks
-Oon ollut kansanedustaja Mia-Petra Kumpulan kotibileissä pari vuotta sitten
-Systeri soitti viulua samoissa viuluviikareissa Linda Lampeniuksen kanssa
-jalkapalloilija Jonatan Johansson yritti iskeä mua hesarilla pari vuotta sitten, en ees tiennnyt et se oli joku suurempikin stara...

Oli kai tossa jo tota elvistelyä ihan riittämiin...

[muokattu 30.7.2004 08:14]

--
...just visiting...

Ceppu

#389 • • Ceppu Väsynyt operaattori
Ai joo, oon kätelly joskus TARZANIA! Sellanen pitkähiuksinen äijä joka oli siinä lauantai aamun sarjassa vuosia sitten. Ja se anto mulle nimmarinkin sillon.!!
Ozie

#391 • • Ozie
Aarkkh...eka viesti tietenki hävis matkalla

- Frederik ja sen ~20v nainen käy samal salil ku mä.

- Myös toinen kuuluisa suomalainen näyttelijä käy samal salil

- X määrä suomalaisia lätkäpelaajia käy kans Jere Karalahden säälittävä E55 AMG:ki näkyny pihalla

- Tyrävyön laulaja Eero ja rumpali en-nyt-muista-nimeä oli mun alokkaina samas tuvas. Tosin Eero sano heti samantien ku tuli ettei oo jäämäs ja lähti sivariin.

Nyt ei muista muuta
moksu

#392 • • moksu [Dimension]
eilen oltiin serkkuni kanssa cartinkia ajamassa ja etittiin siinä oikeata kokoa kypäristä, huomattiin että M koko oli loppunut. Mulle riitti, mutta serkulle ei, kunnes pelastava ritari tuli ja ojensi käyttämänsä kypärän serkulleni. Pelastava ritari oli Teemu Selänne! uijui! *nauru* vähän feimiiii
Rocca

#393 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Joel Hallikaisen tytär oli mun kans sanoissa pileissä ja juttelin sen kanssa *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

onni3mk

#394 • • onni3mk Onni on.
Mä oon haastatellu Aku Louhimiestä
Mä oon ollu tv-sarjojen Kultakuume.com ja Hämmentäjien kuningas extrana
Mun enon vaimo on maskeeraaja ja meikannu Petteri Summasta ja Nylon Beatia yms yms.
Mun poikaystävän serkku seurustelee Suvi Hartlinin kans (miss suomen perintöprinsessa) ja sen veli (vai se ite) soittaa jossain bändissä
Mun ex-äitipuolen joku pikkuserkku tai jotain on Kike Elomaa
Mun kaverin sisko seurustelee entisen Clisee (tjsp) bändin Dingon kans
Mun mutsin työkaverin kaveri on parin vuoden takanen Miss Suomi

*jiihaa**hih*

--
Onni on.

micqo

#395 • • micqo
Lainasin Iglun esiintyjille autoni,toivottavasti eivät ruttaa sitä koska se on myynnissä *plur*
miikku

#396 • • miikku
äidin pikkuserkku on Pelle Miljoona*hymy*
misise

#397 • • misise
Tää on tämmöne perus-juba... mun kaverin (ihan läheisen semmoisen) äitin pikkuserkku on Neumann
Ja tästä olen ylpeä :E

PEKE THE *possu*
Flip

#398 • • Flip shitmat
Meikä sano kännis joskus Jussi Ahteelle jotain :D

--
fuck'em and their law

Amethyst

#399 • • Amethyst A wonderful purple gemstone

onni3mk:

Mun poikaystävän serkku seurustelee Suvi Hartlinin kans (miss suomen perintöprinsessa) ja sen veli (vai se ite) soittaa jossain bändissä

Mun lapsuuden aikanen kaveri seurustelee Suvin Hartlinin kanssa *iihhih*

Mitäs muuta... Presidentti Halosen puoliso Arajärvi asui samassa talossa kuin me, kun mä olin pieni.
Kemopetrolin kitaristi oli mun kanssa samassa kesätyöpaikassa silloin, kun ne vasta teki ekoja demojaan.
Petri Munch ja tangoprinssi Esa Nummela oli mun kanssa samassa lukiossa.
Ja lukioaikana mun kaksi silloista hyvää kaveria seurusteli Apulannan Tonin ja Sipen kanssa...
Enempää en nyt muista. Paitsi et sit mä itse oon ammatiltani maskeeraaja ja meikannut ties kuinka monia julkkiksia...*joo*

-Amethyst-

--
-Amethyst-

Sinza

#400 • • Sinza
Vesa Toskala ja Miikka Kiprusoff sattuivat olemaan tässä toissa viikonloppuna samassa baarissa kuin minä & kaverit. Eihän me niitä tunnistettu *iihhih*... No oltiin niiden seurassa melkein koko ilta ja ne tarjos meille drinksua koko ajan. Jatkoillekin oltais päästy, mut jäi väliin. Ja hitto seuraavana päivänä vasta saatiin tietää keitä he olivat olleet *grr*. Kannattais varmaan kuitenkin seurata lätkää *hmph*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*