767 posts, 39 pages, 399,894 views
Mun lukion luokkakaveri on ollu miss suomi ja suomenneito skabojen finalisti
uuh... ton mäki oisin halunnu tehä, vaikka viinistä en tykkääkkään, peittää Avellanin kauneus viinin pahan maun....*nauraa* mä join viimeviikonloppuna iki ihanan Viivi Avellanin kanssa viinia puistossa...*nauraa*
Mä näin lauantaina maamme päänaisen itiksessä tuulipuku päällä varmaan shoppinki kierroksella! Ei ollu mitenkään hemaiseva ilmestys...vois Tarja vähän miettii mitä laittaa päälleen, kai?
Just hyi vit.... olin just lähössä syömään, taidanpa odottaa että tarja lähtee mielestä...Meja:Mä näin lauantaina maamme päänaisen itiksessä tuulipuku päällä varmaan shoppinki kierroksella! Ei ollu mitenkään hemaiseva ilmestys...vois Tarja vähän miettii mitä laittaa päälleen, kai?
niin, mutta periaatteessa ei kukaan uskalla mennä sille päin naamaa sanomaankaan vaikka se kulkis viikunanlehdes.. ja sovitaanko.. simpukkarintsikois? :=:D eksoottista ^_^
Et anna kummiskaan et "Be quiet!"Tossa viime la, vikoissa diepeissä...
Oli Aki Nikkinen->Sami Uotila. KAverini meni möläyttää et aki nikkinen ja sitt Sami tuli kättelemään ja anto meille jobku fläbän
Ja kotikadun hessukin oli siel ja sille selittelin vaikka mitä kun en tajunnu kuka se on... Joten olen siis ilmiselvä Julkkis.. Fuck me i'm famous.
(muokattu 22.5.2002 9:18:34)
Nyt pitää hehkuttaa: ketjureaktio-ohjelman (vai mikä lie onkaan..) juontaja on meidän koulussa tyyliin sijaisena tai jotain!! Ooohh
Jenni:Nyt pitää hehkuttaa: ketjureaktio-ohjelman (vai mikä lie onkaan..) juontaja on meidän koulussa tyyliin sijaisena tai jotain!! Ooohh
VOI APUA. onks kauanki ? tuun käymään !