petraxx, 28.11.2007 11:48:
melkein unohtu lisata viimeisin 'melkein sukua' tapaus, eli seisoin los angelesin lentokentalla kahden metrin paassa madonnasta, joka tuijotti takaisin ilmeisesti ajatellen et 'voi perse kohta toi alkaa kirkua ja ottaa valokuvia'
Olisit tarjonnut sille pikaista kielaria.
Ja eiks siinä ollu muka ziljoona vartioijaa ympärillä?
Entinen rinnakkaisluokkalainen kundi on tehny biitin Elastisen "anna sen soida"-biisiin.
Samainen kundi tekee kait enemmänki yhteistyötä ainakin fintelligensin poikien kans.. Ja sen kaveri kans
Kapasiteettiyksikön Uniikki viestitteli joskus ja pyyteli ulos
Helpuksesta yks kundi käveli forumissa meiän pöytää päin ja kippas kahvit mun syliin
Äitin duunipaikalla on töissä välillä se Cacciatoren muija..
Pikkubroidin hyvä kaveri asuu samas rapus ku Andy McCoy..
Toisen pikkubroidin kummisedän projekteista on ollu parikin kertaa iso juttu alan lehdessä..
ei ollu kun 2 turvamiesta, 2 lentokentan tyontekijaa (varmaan jotain turvallisuusosastoa nekin) ja yks mimmi. se oli tosin kylla aidan takana jollain vip-puolella turvatarkastuksessa ja silla oli eka hupparin huppu paassa ja isot aurinkolasit silmilla mut se otti ne siihen tarkastukseen pois
---
ei ollu kun 2 turvamiesta, 2 lentokentan tyontekijaa (varmaan jotain turvallisuusosastoa nekin) ja yks mimmi. se oli tosin kylla aidan takana jollain vip-puolella turvatarkastuksessa ja silla oli eka hupparin huppu paassa ja isot aurinkolasit silmilla mut se otti ne siihen tarkastukseen pois
Tää ei kuulosta enää kovinkaan "melkein sukua" tapaukselta... :D
Joo, Michael Jackson ajoi kerran 2m päästä ohi panssaroidussa limusiinissa.
Tunnen Suomen parhaan pelikaupan omistajat erittäin hyvin. Eli Puolenkuunpelien omistajat. Nehän on niiqu julkkiksii lahdessa.
Mun kummisetä on Velimatti nurminen, Tämän uuden "tilkan" eli päksissä olevan uuden armeijan potilaspääsairaalan johtaja. Ja mun kummitäti on Tuija Nurmi eli tää Eduskunnassa oleva täti :)
Mä oon siis melkein sukua koville kihoille XD
No näille mä oon sukua oikeestikin "ego" =P. Mutta mä oon sukua Lahden Kansakoulun perustajille ja niiden lapsille ja vaimoille jotka on olleet sielä rehtoreita, opettajia yms.
Olen siis oikeasti sukua "Lahden" merkkihenkilöille :)
Räppilaiffii, hei meikäki!
Oon ainaki nauranu Raimssille päin naamaa, kun en uskonut et sennäköinen nassikka vois olla Artisti, oon käyttäny Konalan Gabrielin kameraa, Notkean Rotan jannu antoi mulle puhelinnumeronsa ja Asa on opastanut mua silloisen duunipaikkani sokkeloissa Hyvä kaverini taas on viettänyt useatkin jatkot juurikin Kapasiteettiyksikön Uniikin messissä :D
Muissa skeneissä löytyy kans. Smakin Kalle on flirttaillut mulle Kaapelitehtaalla Koneistoa kasatessa 2005 ja vuos sitten Pakkahuoneen bäkkärillä, oisin ottanut sen mun kirjahyllyyn jos se olis ollut yli sakkorajan<3 Viimeviikolla Apulannan Sipe oli Coffarissa viereisessä pöydässä (no kun meidän pöytä oli täynnä, ois se muuten siihen tullut) ja YleXn iltapäivän Tuomas kävi ostamassa lastenvaunut mun duunipaikalta.
Mut mikään ei voita sitä, minkä juuri kuulin: sängyssäni on koira, jonka isomummo on tuo kaikkien rakastama Olvikoira Jeppe tjem:
Räppilaiffii, hei meikäki!
Oon ainaki nauranu Raimssille päin naamaa, kun en uskonut et sennäköinen nassikka vois olla Artisti, oon käyttäny Konalan Gabrielin kameraa, Notkean Rotan jannu antoi mulle puhelinnumeronsa ja Asa on opastanut mua silloisen duunipaikkani sokkeloissa Hyvä kaverini taas on viettänyt useatkin jatkot juurikin Kapasiteettiyksikön Uniikin messissä :D
Mut mikään ei voita sitä, minkä juuri kuulin: sängyssäni on koira, jonka isomummo on tuo kaikkien rakastama Olvikoira Jeppe tjem:
Tolla kehtaa jo kyl ylpeilläkki,se on kuul koiruus