Melkein sukua julkkikselle.....

767 posts, 39 pages, 396,604 views

antti83

Posts: 206

#621 • • antti83
Puolustusvoimien komentaja Juhani Kaskeala on perhetuttujen tutun tuttu. Kapellimestari Esa-Pekka Salonen on minun kummitätini serkku. Äitini on seurustellut opiskeluaikoina entisen oikeusministerin, nykyisen eduskunnan varapuhemiehen Johannes Koskisen kanssa. Siinähän noita.
Tarsu

Posts: 2,449

#622 • • Tarsu

Andy_, Puolustusvoimien komentaja Juhani Kaskeala on perhetuttujen tutun tuttu.



haha, tää on ehkä paras tähän mennessä :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Katzcu

Posts: 215

#623 • • Katzcu
Rauni Mollberg on sukua isän puolelta. Joku isän isän pikkuserkku tai jotain. Samoin ku se kirjailija, Eira Mollbergkin on sukua, mutten tiedä mitä. Sit mä oon ollu yläasteella samaan aikaan Konstantinos "Jimi Pääkallo" Hiekkasen kanssa ja sen pikkusisko oli mun kaveri *nauru*

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

Skenemursu

Posts: 1,568

#624 • • Edited Skenemursu Vastarannan Kuha
olen tarjonnut entiselle tennispelaajalle ja omalla suosikki all-time urheilijalla Anna Kournikovalle jäätelön :) ... myöhemmin paljastui että Annan seurassa oli hieman perästä saapunut jääkiekkoilija Sergei Fedorov :(

Olen pelannut biljardia Simon Cowellin (Idols) kanssa hänen mutsinsa (Sarah) naapurin kellarissa. (jossa myös asustelin tuolloin).
anis

Posts: 2,451

#625 • • anis
Mun työharjoittelun ohjaaja sai kutsun linnanjuhliin *nauru*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Miksan

Posts: 1,464

#626 • • Miksan

Skenemursu, 26.11.2007 00:23:
olen tarjonnut entiselle tennispelaajalle ja omalla suosikki all-time urheilijalla Anna Kournikovalle jäätelön :) ... myöhemmin paljastui että Annan seurassa oli hieman perästä saapunut jääkiekkoilija Sergei Fedorov :(

Olen pelannut biljardia Simon Cowellin (Idols) kanssa hänen mutsinsa (Sarah) naapurin kellarissa. (jossa myös asustelin tuolloin).


Näähän on oikeesti aika hyviä*hymy*
jusqu

Posts: 762

#628 • • jusqu pilipalipilotti
Hitto, täällähän on ihan jänniä tarinoita :) Omat ei yllä sitten millään parhaimpien tasolle, mutta tässä nyt kuitenkin muutama:

-Joskus vuonna miekka ja kilpi, me muutimme vanhempieni kanssa asuntoon, jossa ennen meitä oli asunut Janina Frostell!
-Erään läheisen sukulaiseni miesystävä on ilmeisesti joskus soittanut Kauko Röyhkän taustabändissä.
-Erään vanhan luokkakaverini isosisko menestyi missikisoissa ihan mukavasti tässä jokunen vuosi sitten.
-Serkkujeni isä on ihan tunnettukin suomalainen näyttelijä. Näytellyt esim Raidissa.
-Martti Syrjä on erään serkkuni kummi. Vai onkohan..? Pitäisi olla :)
-Olen toiminut juoksupoikana toimittaessani kännykkää henkilöltä A henkilölle B Neil Hardwickin ollessa luurin toisessa päässä.
-Miljoonasateen Heikki Salo on käynyt kesämökillämme.
-Koulumme kuviksenmaikka esitti joulupukkia lyhytelokuvassa Rare Exports. On muuten aivan helvetin hauska ja hyvin tehty pätkä!


Olikohan muuta..? *ding* Lisäillään sitten myöhemmin.

--
*pupu**piis*

MiMoSa

Posts: 1,664

#629 • • MiMoSa
Lisää tuli mieleen...*hymy* Opiskeluaikoinani olin töissä eräässä rakennustarvikeliikkeessä ja mun asiakkaina kävi muutamia kertoja Mauri Pekkarinen ja Kari-Pekka Kyrö.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#630 • • Fuzzy Guest
:O Ei hitto kuinka mä oon voinu tän unohtaa!
Mun serkun ystävä ja entinen bändikaveri soittaa Marilyn Mansonissa kitaraa! Hihii konsertti sit 20. pvä*plur*
Miinapiina

Posts: 3,494

#631 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oon pussaillut konsta hietasen kanssa tarhassa,
oltiin samassa ryhmässä *plur* *pus* *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Mellu-

Posts: 4,006

#632 • • Mellu-
....Isoveljeni on tanssinut johan pomppas-streetbasket videolla :D
...Tätini on suunnitellut ja johtanut laura voutilaisen shown useaan otteeseen.
...äiti kurssikaveri on mm. erkka westerlund.
...Eija kantola o mutsin kaveri tjsp.
... andy ja ansela mäkkoi käveli mua vastaan lentokentällä viime elokuussa.
....Olen kaukaista sukua renny harlinille.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Nasutin

Posts: 265

#633 • • Edited Nasutin
No mutta, tämähän olikin hauska...
Mä olen sukua mm. Mika Häkkiselle, Venla Saartamolle (salkkareiden Miia), Eija Ahvolle, Katja ja Virpi Kätkälle (CatCat, lauloi aikoinaan Euroviisuissa Byebye Baby-biisin :D) ja Virpihän on nykyään naimisissa Tauski Peltosen kanssa joten olen sitten vissiinkin hällekin sukua!?! :)
Tauski Peltonen on myös ollut mun äidin kanssa samalla luokalla. Samoin myös Tommi Läntisen vaimo ja Ressu Redford!
Äidin kanssa samalla työpaikalla on ollu mm. Renny Harling ja Matti Inkinen (Sig:in laulaja).
Äidin serkku taas tekee kaikki muumimaailman asut! :D
Äidin miesystävä on soittanut esim. Remu Aaltosen ja Jore Marjarannan kanssa keikan ja on säestänyt Anita Hirvosta.
Sen vanha kaveri on tv-juontaja Sari Tamminen....
On juonu kossua Froikkareiden kanssa (Freud, Marx, Engels & Jung) ja viime viikonloppuna se oli kertonut vitsin Mikko Kiviselle (näyttelijä)...
Se on myös näyttäny keskisormea Bill Clintonin henkivartialle, ollu Paula Koivuniemen kanssa samassa hississä ja sitä itteään on aikoinaan luultu Jari Sillanpääksi laivalla!
Mun eno oli joskus Syksyn Sävelessä Sig:in täustabändissä ja Vilperin Perikunnasta Moko Karttunen mun äidin lapsuudenkaveri ja Vilen mun kaverin isä! Ja mun isoisä oli vielä viime vuonna suomen vanhin (sillon 75v) jolla oli voimassa oleva pelilisenssi jalkkiksessa (prkl eivät suostuneet enää uusimaan tänä vuonna)! :D
Mä olin samalla mökillä juhannuksen jälkeen sellasen tyypin kanssa joka toimi Pamela Andersonin henkivartijana sillon ku se oli suomessa ja samalla mökillä oli myös tyyppi jonka kämpillä oli PMMP:n tytöt muistaakseni keikkavaatteet käyny vaihtamassa päälleen, kun niillä oli ollu keikka siinä kämpän alakerrassa olevassa baarissa!
Mun yks tuttu seurusteli aikoinaan salkkareiden Amin kanssa.
Ja Tuija Piepponen on kahvilassa kerran tullut kehumaan mun poikaani suloiseksi! :)
Jajaja... Oonhan jo melkein sukua julkkikselle!?! :D
Näitähän riittäis! Täytyy tulla kertoo enempi kun muistuu mieleen!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

anis

Posts: 2,451

#634 • • anis

Miinapiina, 27.11.2007 13:51:
oon pussaillut konsta hietasen kanssa tarhassa,
oltiin samassa ryhmässä *plur* *pus* *tirsk*



Voi perkele mähän oon melkein kade, olin ihan in love Konstaan kun se oli Tenavatähdessä*nauru*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Miinapiina

Posts: 3,494

#635 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

anis, 28.11.2007 02:11:

Voi perkele mähän oon melkein kade, olin ihan in love Konstaan kun se oli Tenavatähdessä*nauru*



hahah *tirsk*
konsta oli kyl ihkis *plur* *nauru*

--
pinkki on pop!!!

DJ Tomppa

Posts: 768

#637 • • DJ Tomppa

anis, 28.11.2007 02:11:
---
Miinapiina, 27.11.2007 13:51:
oon pussaillut konsta hietasen kanssa tarhassa,
oltiin samassa ryhmässä *plur* *pus* *tirsk*

---


Voi perkele mähän oon melkein kade, olin ihan in love Konstaan kun se oli Tenavatähdessä*nauru*



No voihan, oonks mä sitte niinku ihan julkkis? Mä olin kans Tenavatähdessä, tosin vain kilpailemassa.
Nasutin

Posts: 265

#638 • • Nasutin
Aijoo... Mun yks kaveri seurustelee Mikko Mäkeläisen kanssa! :D

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Avatar
#639 • • x Guest
melkein unohtu lisata viimeisin 'melkein sukua' tapaus, eli seisoin los angelesin lentokentalla kahden metrin paassa madonnasta, joka tuijotti takaisin ilmeisesti ajatellen et 'voi perse kohta toi alkaa kirkua ja ottaa valokuvia'