Tunnistusta

2,566 posts, 129 pages, 1,368,277 views

arttu

Posts: 144

#1281 • • arttu
Mikä on shaun baker global soundwave broadcast # 34 toiseksi viimeisin biisi? tuli just hottrancelta ja alko bufferi tökkimään yllättäen nauhoituksessa.
En löydä tracklistii googlella prkl
arttu

Posts: 144

#1282 • • arttu
itse itselleni vastaten: POS gravity :)
AlexS

Posts: 1,389

#1285 • • AlexS kummasetä

peksi|patongeis, 23.12.2007 23:33:
Jos joku kiltti ja tietävä viittis jeesiä tunnistamaan allaolevassa videossa olevaa biisiä niin olis kiva :)

http://www.denkungliga.com/klubben/video003/index.htm

Ite tutkin sen verta et tulin siihen johtopäätökseen et kyseessä olis Heikki L - Let The Bass Kick mut ei oo oikeeta versiota löytyny kuitenkaan.


Kyllä tuo mun muistaakseni ihan originaali versöön on.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Josba

Posts: 322

#1286 • • Josba Anjunadiggari
Ihan orkkis toi kyllä on - tosin editoitu tuota käyttöä varten.

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

Timce

Posts: 5,381

#1288 • • Timce
Mikä biisi mahta soida tässä Orkidea live @ Labyrinth 2000 -pätkässä? Ehkä tota ei ole edes julkaistu, mut annetaan silti mahkut.

linkki

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jahas

Posts: 1,435

#1289 • • Edited Jahas

Timce, 31.12.2007 21:59:
Mikä biisi mahta soida tässä Orkidea live @ Labyrinth 2000 -pätkässä? Ehkä tota ei ole edes julkaistu, mut annetaan silti mahkut.

linkki



Voisko olla Orkidean Remix Bomfunkin Rocking just to make u movesta?
Timce

Posts: 5,381

#1290 • • Timce

Juki54
Voisko olla Orkidean Remix Bomfunkin Rocking just to make u movesta?



Eiqjoo..Mä olen tainnu tätä plattarilla joskus kysyäkin ja vastaus oli sama...jees..Khiitos Jukka.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

tomii

Posts: 3,594

#1294 • • Edited tomii kallion herttua
Mikäs vanha reiviralli tossa Rimakauhua ja rakkautta -sarjan ekassa jaksossa soi pariin-kolmeen otteeseen? Ihan sikapirtee, tahtoisin tietää. :) Koitin etsiä mokomaa tietoa netistä, mutta huonolla menestyksellä :( Itseasiassa tulee lopussa toinenkin kivan kuulonen biisi, jossa tollanen vanha kunnon kumisaapas-kikki jauhaa, mutta ensitilassa kiinnostaisi tietää tuo ensin mainitsemani biisi. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Timce

Posts: 5,381

#1295 • • Timce
4 x teknoviisu. (Technasia @ Sky rave)

linkki

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Delarent

Posts: 18

#1298 • • Delarent Just a wannabe ?
Mulla olisi hakusessa pari biisiä mitkä ovat jo vuosia saaneet minut raapimaan päätäni :|

Eli ekan kuulin joltakin Gary.D D-Trance levylt joskus... Se oli joku Book of darkness , esittäjää en muista ollenkaan , enkä nimestäkään ole ihan varma :S
Mikäs toi on??? , kertokaa toki viisaammat :D

Ja toinen oli jlt ibiza kokoelma levylt (muistan kannesta vaaleanpunaisen puudelin ;) ) ... Siit biisist en paljo muista, muutakuin sen, että naisvokalisti lauloi siinä kertsis jtn "Let's go downtown tonight jnt ... in and out....."

Jos joku tietää niin olis kiva juttu :)

--
...Näin on nännit näkkärin välissä...

Syntse

Posts: 1,652

#1300 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Delarent, 15.1.2008 02:36:
Eli ekan kuulin joltakin Gary.D D-Trance levylt joskus... Se oli joku Book of darkness , esittäjää en muista ollenkaan , enkä nimestäkään ole ihan varma :S
Mikäs toi on??? , kertokaa toki viisaammat :D



Noilla tiedoilla 'gary d book of darkness' googlella löytyy D.Trance 1 levyltä:
Marco Di Micoli Anubis (Book Of Darkness) (Original Mix) (8:15)