Tunnistusta

2,566 posts, 129 pages, 1,370,535 views

Zapa

Posts: 1,393

#601 • • Edited Zapa Mr Wrangler
Mikä viime vuoden house-biisi tää on? Oon kuullu vaik kuinka monta kertaa mut nyt ei tuu mieleen mikä hitto oli nimi?? Noi voksut ei mun mielestä kuulu tohon biisiin (en ainakaan ole kuullut tota versiota) vaan acapella on heitetty päälle. Otettu setistä toi biisi.


1,92MB

http://www.megaupload.com/?d=G6U5SP8P
aivastus

Posts: 499

#602 • • Edited aivastus Ärsyttävä
Hakusessa olis pari biisiä, jotka Konemetsässä kuulin.

Ensimmäisenä tulee mieleen Sasha F:n soittama veisu, missä puhuttiin ilmeisesti venäjää(?) ja kaipa se puheosuus jotain radiojuttua jäljitteli. Ja taidettiin siinä sitten jotain numeroita luetella ja lopuksi todettiin 'stompa' kunnes alkoi taas mättö.
Toinen on Eewolin soittama biisi, missä "lyriikat" menivät jotakuinkin näin: "What's your problem? I don't have a problem. I have fucking problems".

edit. Tarkennettu ekan biisin kuvausta

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

CC gs

Posts: 2

#605 • • CC gs
Jäi vaivaamaan mikä biisi soi Konemetsässä Millan ja Orkidean vaihtaessa. Loppu sanoihin "This is Miami". Kuulosti osittain Ferryn Rock Your Body Rockilta, mutten tiedä enää mitä olen keksiny päässäni ja mitä siellä tosiasiassa soi. Muistaako kukaan?
JPA

Posts: 349

#606 • • JPA aka Sting Ray

CC gs, 12.7.2006 15:59:
Jäi vaivaamaan mikä biisi soi Konemetsässä Millan ja Orkidean vaihtaessa. Loppu sanoihin "This is Miami". Kuulosti osittain Ferryn Rock Your Body Rockilta, mutten tiedä enää mitä olen keksiny päässäni ja mitä siellä tosiasiassa soi. Muistaako kukaan?



En ollut paikalla, mutta kuvauksen perusteella se oli varmaankin Sander Kleinenberg - This Is Miami.
Zapa

Posts: 1,393

#607 • • Zapa Mr Wrangler

D, 12.7.2006 15:04:
---
Zapa Otettu setistä toi biisi.


---


Ian Carey & Mochico feat. Miss bunty - Say what you want



cheerio, dub-mix oli se jota haeskelin!
CC gs

Posts: 2

#608 • • CC gs

Sting Ray, 12.7.2006 16:05:
---
CC gs, 12.7.2006 15:59:
Jäi vaivaamaan mikä biisi soi Konemetsässä Millan ja Orkidean vaihtaessa. Loppu sanoihin "This is Miami". Kuulosti osittain Ferryn Rock Your Body Rockilta, mutten tiedä enää mitä olen keksiny päässäni ja mitä siellä tosiasiassa soi. Muistaako kukaan?

---


En ollut paikalla, mutta kuvauksen perusteella se oli varmaankin Sander Kleinenberg - This Is Miami.



Kiitoksia! Sehän se tais olla.
CM

Posts: 1,507

#611 • • CM
Waldoahan tuo joo. *kauhistus* *nauru*
Avatar
#612 • • Annakins Guest
Eilen Unityissä baarin puolella soitettiin Star Warsin ja Indiana Jonesin (tais olla Raiders of the Lost Arc) tunnareista sangen svengaavat versiot. Star Wars versio on käsittääkseni nimeltään Star Wars Jam, mutta tietääkö kukaan esittäjää? Entäpä tuon Indiana Jones -tunnarin nimeä? Sekin oli sangen svengaava ja molemmissa paljon torvia.
sale

Posts: 1,235

#615 • • sale
Taitaapa olla tuo ---> Lifelike & kris menace : Discopolis.
Snaggo

Posts: 1,147

#619 • • Snaggo ;__;
Mikä soi Nelosen ilotulitus-mainoksessa?

--
bojoing.