Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 639,236 views

Amuck

Posts: 2,396

#921 • • Amuck dub-i-dub

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

mastream

Posts: 549

#923 • • mastream
Ei nämä nykyajan peliohjelmat ole mitään...:




Game Over!
tomii

Posts: 3,594

#924 • • tomii kallion herttua

Jiimo, 6.3.2008 12:40:
Ei nämä nykyajan peliohjelmat ole mitään...:




Game Over!



Ei saatana! Olin jo (onneks) unohtanut ton paskan :D

--
reivaan kunnes kuolen

thomas

Posts: 5,618

#925 • • thomas
hahhahah game over !
Timce

Posts: 5,381

#926 • • Timce
abom_h.gif

SkiFree, Windows-95 megapack.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Heli

Posts: 1,489

#928 • • Heli vai kuka se oli
nk. ankkakengät.
niit oli 90-luvun loppupuolella erityisesti tytöillä, ne tais olla jopa Sketchersit.
Niissä oli etuosat (päkiä) hirvittävän leveät ja olevinaan semipaksu pohja.
Ne oli mokkanahkaa ja muovia vissiinkin.

--
ei se väärin ole.

Funktion

Posts: 1,720

#930 • • Funktion over 9000

Timce, 17.2.2008 18:24:
Mistä elokuvasta/sarjasta tjsp. tämä on?



*hikoil*

Hiukan... creepy..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Dementation

Posts: 2,892

#931 • • Dementation wednesday?
Selailin tätä topikkia läpi ja kun huomasin kuinka moni muisteli vanhoja Disney piirrettyjä, niin pitää antaa vihje.

Suomen telkkareihin saa maksullisina kanavina Disney Channel ja Toon Disney kanavat.
http://www.sonera.fi/TV/Kanavapaketit/Disney

Sarjat joita itse katson viikottain alkuperäiskielellä:
Chip 'n Dale Rescue Rangers
TaleSpin
Classic Cartoons (Eli vanhoja Aku Ankka, Mikki Hiiri, Hessu Hopo, Pluto etc piirrettyjä)
Gummi Bears
Duck Tales
Goof Troop
Timon and Pumba
Tarzan
Hercules
Little Mermaid
Lilo and Stitch
Aladdin

Osa noista on vähän uudempia, mutta anyway hyvä määrä tulee piirrettyjä.
Sen lisäksi disney channel puoli tarjoaa vielä hyviä sarjoja, joita Suomen telkkarista en oo bongannut, muun muassa That so Raven, Hannah Montana, The Suite Life of Zack and Cody, Cory In The House, Phil of the Future, etc.

Jonkun verran tulee silloin tällöin myös leffoja, sekä piirrettyjä että Disneyn nuorten elokuvia.

Kaiken kaikkiaan siis osittain offtopic, mutta halusin mainita että niille jotka pitää yleisesti ottaen piirretyistä ja varsinkin vanhoista ja vähän uudemmista Disney tuotoksista, niin voi todellakin suositella näitä yllämainittuja kanavia.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#932 • • REivaaja Guest
Oi kun Jengn saisi*pihkassa*
Avatar
#933 • • REivaaja Guest

Dementation, 24.7.2008 14:24:
Sarjat joita itse katson viikottain alkuperäiskielellä:
Chip 'n Dale Rescue Rangers
TaleSpin
Classic Cartoons (Eli vanhoja Aku Ankka, Mikki Hiiri, Hessu Hopo, Pluto etc piirrettyjä)
Gummi Bears
Duck Tales
Goof Troop
Timon and Pumba
Tarzan
Hercules
Little Mermaid
Lilo and Stitch
Aladdin

7-8h :D

Ja sitten asiaan: Disney.hell korporaatio vie muksujen massit, eikä vanhemmilla ole vaihtoehtoja parkuvan lapsen hillitsemiseen. Näätää väittäisin.
Dementation

Posts: 2,892

#934 • • Dementation wednesday?

REivaaja, 24.7.2008 14:40:
7-8h :D


En mä muuten telkkaria katsokkaan, 7 tuntia viikossa taitaa olla keskimäärin tosi vähän.


Ja sitten asiaan: Disney.hell korporaatio vie muksujen massit, eikä vanhemmilla ole vaihtoehtoja parkuvan lapsen hillitsemiseen. Näätää väittäisin.



Ei muksuilla oo massia ellei vanhemmat sitä niille anna, joten ei ne mitään lapsilta vie ja jos vanhemmat ei osaa lapsiaan ilman disneytä hillitä, niin kantsii ehkä jättää ne lapset tekemättä *piis*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#935 • • REivaaja Guest

Dementation, 24.7.2008 14:42:
Ei muksuilla oo massia ellei vanhemmat sitä niille anna, joten ei ne mitään lapsilta vie ja jos vanhemmat ei osaa lapsiaan ilman disneytä hillitä, niin kantsii ehkä jättää ne lapset tekemättä *piis*

Sitä voi vaihtoehtoisesti koukuttaa pennut muihinkin kuin Disneyn piirrettyihin, jotka ei maksa 50€+lapsille palkka 20c. Ja tarkoituin sitä sillä tavalla että jos viet pennun tikkarin niin itku siitä tulee.
Odotan innolla koska Nalle Puh saa oman kultaisen Mastercard:in.
Dementation

Posts: 2,892

#936 • • Dementation wednesday?

REivaaja, 24.7.2008 14:47:
Sitä voi vaihtoehtoisesti koukuttaa pennut muihinkin kuin Disneyn piirrettyihin, jotka ei maksa 50€+lapsille palkka 20c. Ja tarkoituin sitä sillä tavalla että jos viet pennun tikkarin niin itku siitä tulee.
Odotan innolla koska Nalle Puh saa oman kultaisen Mastercard:in.



Ärsyttävää offtopikkia nyt kyllä, mutta miten ihmeessä sun jutut liittyy nyt mihinkään? Puhuttiin ihmisistä jotka on katsoneet Disneyn piirrettyjä kymmenen tai useampi vuotta sitten ja halusivat nähdä niitä taas. Miten se liittyy lapsiin?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

jusqu

Posts: 762

#937 • • Edited jusqu pilipalipilotti

Dementation, 24.7.2008 14:24:
TaleSpin



Ah.. TaleSpin <3 Itsekin hehkutin tätä sarjaa muutama sivu taaksepäin. Itteltä löytyy lähes kaikki ilmestyneet jaksot, joista oon tässä viime aikoina tuijottanu ihan nostalgiahuumassa noin puolet *hihu*

Sit itse asiaan.. Muistaako jengi vielä POGOT/POGSIT/WHATEVERIT? :) Multa löyty aikamoinen läjä noita. Taitaa ne itse asiassa olla vieläkin tallella jossain porukoiden autotallin nurkassa. Ai saatana et ne oli hienoja sillon :P muoks!: Kyseessähän oli siis tuollanen peli, missä piti kuvan mukasia pahvikiekkokasoja heittää painavammalla muovikiekolla. Tarkoitus oli siis saada käännettyä mahd monta kiekkoa. Eniten kiekkoja kääntänyt sitten voitti pelin.

pog.jpg

--
*pupu**piis*

Avatar
#938 • • Edited REivaaja Guest

Dementation, 24.7.2008 14:52:
Ärsyttävää offtopikkia nyt kyllä

no sittenhän tätä on turha jatkaa.
Jutu

Posts: 3,054

#939 • • Jutu Blondi

Dementation, 24.7.2008 14:24:

Gummi Bears
Duck Tales


Nää on kyllä ihan parhaat sarjat <3

Itsellä tuli mieleen mehujäätelöä syödessä, että mitähän jäätelöä se oli jonka tikussa oli aina jokin vitsi? Näitä oli myynnissä about 10 vuotta sitten. Tai on tästä varmaan enemmänkin aikaa. Ja sitten toinen mikä oli hyvää, niin k-kaupoissa myytävät raketti(?) mehujäät, joissa oli siinä päässä sellanen viinikumiraketti.


Ja sitten oli sellaset kumiset "karva"pallot, mutta en muista niiden nimeä. Oisko kellään mitään hajua niistä?

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Dementation

Posts: 2,892

#940 • • Edited Dementation wednesday?

Jutu, 24.7.2008 15:13:
Itsellä tuli mieleen mehujäätelöä syödessä, että mitähän jäätelöä se oli jonka tikussa oli aina jokin vitsi?


Eikö ne ollut jotain semmosia että toisella puolella tikkua oli kysymys tyyliin "mikä on ruskea ja menee puusta puuhun?" ja toisella puolella tikkua sitten oli vastaus, tyyliin "Ruostunut Tarzan?"


Ja sitten oli sellaset kumiset "karva"pallot, mutta en muista niiden nimeä. Oisko kellään mitään hajua niistä?



Puhutko koosheista?
koosh2.jpg

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}