Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 651,853 views

oooo

#781 • • oooo

Selaen, 29.12.2006 09:54:
Ja karkeista tulee mieleen sellaiset oikein vahvan makuiset "salmiakin muotoiset" salmiakki"lastut" (sellaset ihan ohuet.. Niitä sai hyvin muutaman kourallisen suuhun. Nami). Niitä ei mun mielestä saa muuta kuin Keskiseltä. Niin. Ja miun lapsuudessa Keskisen kyläkauppa oli viidesosa siitä mitä nykyään, hinnat samoin.

Mulle tulee mieleen noista apteekin salmiakki...
0-scar

#782 • • 0-scar Team Teknolipat :)

satumetsä, 29.12.2006 11:51:
---
Ja karkeista tulee mieleen sellaiset oikein vahvan makuiset "salmiakin muotoiset" salmiakki"lastut" (sellaset ihan ohuet.. Niitä sai hyvin muutaman kourallisen suuhun. Nami). Niitä ei mun mielestä saa muuta kuin Keskiseltä. Niin. Ja miun lapsuudessa Keskisen kyläkauppa oli viidesosa siitä mitä nykyään, hinnat samoin.

---

Apteekista vaan hakemaan, siellä just noita on :) luulisin

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

hemuz

#783 • • hemuz kätevä emäntä

satumetsä, 29.12.2006 11:51:
---

---

Tai sit ne haribon...
o4sis

#784 • • o4sis

Mites, onko tää vaan mun lapsuuteni muisto jostain ulkomaan reissulta, vai muistaako jotkut muutkin sellaista tv-sarjaa/sarjakuvaa/tms. Likoista, joilla oli sellaiset ihan hemottoman isot hatut, ja niissä oli aina niitten nimeä kuvaavat kuvat.. Ja nehän oli nimeltään tyyliin mansikka ja mustikka. Noin vuos sitten täälläpäässä Mäkissä oli joku promo näistä, mutta nyt en millään saa päähäni sitä nimeä. *toktok*

Toi on kai joku Strawberry Shortcake/Mansikka Marja tai mikä lie *lmao* Mulla oli noita ainakin sarjiksina *tirsk*
Jusna666

#785 • • Jusna666 Diablo
Meilläpäin oli Fila-collegepaidat muotia joskus ~96 *blush*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Gang$tori

#786 • • Gang$tori
Onko mieleni tehnnyt temppujaan vai oliko joskus 80-luvun alussa tai 70-luvun lopussa Asterix ja Obelix -jäätelöitä. Mulla on joku ihmeellinen mielikuva kyseisestä jädestä ja sen mausta. Muistaakseni jäden syötyä, sen sisältä paljastui joku tikku, jossa oli esim. Obelix-figuuri. Vai kuvitteleeko huono muistini? T. Syntynyt vuonna 1973
katrihana

#787 • • katrihana
Kaks raitaset verkkarit, eli dudidakset. Vuonna ehkäpä 1996 koko Oulaisten ala-asteen poppoo jonotti sellasia paikallisessa Halpa-Hallissa.
Suosituimpia värejä; t.sininen, musta, violetti ja kamalan vihreä. Myöhemmin näitä koipiemme kaunistajia sai myös neppareilla varustettuna (ja punaisina!!).

Toimivat muuten loistavasti tolppakorkoisten kenkien kanssa.

..Olenkohan oikeasti näyttänyt spurgulta jo lapsena...*känni*

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

jansqu

#788 • • jansqu
-sormella avattavat limsapullon korkit, joita on muuten tullu takaisin kauppoihin! just ostin anttilasta hilarius hiiri limsaa, vaan sen takia et saan verestää muistoja, kun avaan sen korkin.. *iloinen*
(haittapuolena oli kyllä se, että aina onnistuin tekeen haavan itselleni..) *uuh*

-hiihtarit! kangashousut, joissa oli kummarit pultuissa, et ne sai jalan alle. pysyi hyvin paikallaan.

-sivari.. eli meillä piti etuhiukset nostaa geelillä ylös ja sit kääntää sivulle.. tätä kutsuttiin sit sivariksi.. *blush*

-tutit, kaikenkokoiset ja väriset! itsellä oli sellanen megaiso tutti ja sit monta kymmentä pikkusta ja sit oli myös glitteritutteja. *nauru*

-lompakkohuijaus.. mentiin kävelykadun vieressä olevaan puskaan piiloon porukalla ja heitettiin kadulle lompakko, joka oli tietysti kiinnitetty lankaan, et saatiin vetäistä se pois innokkaan ohikulkijan sattuessa paikalle.. tuli kyllä vähän huonoa palautetta siitä leikistä.. *täh*

-nintendo ja niiden ihanat palikkaohjaimet!!

-my little ponit ja niistä kertova tv-sarja.. muistan edelleen sen traumaattisen jakson, ku ponien talon huonekalut herää henkiin.. hui kauhia!! *hikoil*

-ison rannekellon näköiset seinäkellot!! hyi hitto! niitä näkee sillon tällön vieläkin jossain kirpparilla.. *whaat*

--
Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään?

Santutar

#789 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura

katrihana, 2.1.2007 19:34:
Kaks raitaset verkkarit, eli dudidakset. Vuonna ehkäpä 1996 koko Oulaisten ala-asteen poppoo jonotti sellasia paikallisessa Halpa-Hallissa.
Suosituimpia värejä; t.sininen, musta, violetti ja kamalan vihreä. Myöhemmin näitä koipiemme kaunistajia sai myös neppareilla varustettuna (ja punaisina!!).

Toimivat muuten loistavasti tolppakorkoisten kenkien kanssa.

..Olenkohan oikeasti näyttänyt spurgulta jo lapsena...*känni*

Ai että ne olikin pop*lmao*
MiMoSa

#790 • • MiMoSa

Meilläpäin noita kutsuttiin perunaverkkareiks.*tirsk*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Snaggo

#791 • • Snaggo ;__;
-Muistan kun ala-asteella luokan jokaikisellä jätkällä(paitsi mulla :( ) oli MicMac-huppari, yleisin väritys oli vielä musta-valkoinen.

-Toinen juttu oli ne kokis(ja sprite,fanta etc.) -jojot. Kans haluttua tavaraa skidien keskuudessa.

-Jossain vaiheessa kaikilla pissiksillä oli Miss Sixty-farkut. Mihinköhän muoti oikein katoilee...

-Pastirol-omenapastillit *slurps* (*nuotti*Tää on pastirol-päivä, päivä joka muistetaan....)

--
bojoing.

MiMoSa

#792 • • MiMoSa

Snaggo, 7.2.2007 15:46:
-Pastirol-omenapastillit *slurps* (*nuotti*Tää on pastirol-päivä, päivä joka muistetaan....)

Noi mainokset oli loistavia!*nauru* Kaverin kanssa nauhotettiin niitä ite kasetille vaikka kuinka monta. ("Haluatko vaihtaa koko kioskikompleksin yhteen pastiroliin? No tottakai!" tjtn sinnepäin..)*tirsk*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

sare

#793 • • sare

-Muistan kun ala-asteella luokan jokaikisellä jätkällä(paitsi mulla :( ) oli MicMac-huppari, yleisin väritys oli vielä musta-valkoinen.

meil oli ihan sama, paitsi et tytöillä oli myös- luokkakuvat aika rajuja*lmao*

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

zombie*

#794 • • zombie*
- Jäätelöt, joiden tikku oli siniseen muoviin kääritty purkka
noi oli parhaimpia..
en tiiä muistaako kukaan minkälaisissa rasioissa ksylitol purkka oli ennen =) ja minkä muotosia ne oli. =)
Snaggo

#795 • • Edited Snaggo ;__;

sare, 7.2.2007 15:58:

meil oli ihan sama, paitsi et tytöillä oli myös- luokkakuvat aika rajuja*lmao*

Hah joo, tosiaan. *muistel* ....Kiva semmonen micmac-armeijarivi *lmao*

--
bojoing.

mikis mau

#796 • • mikis mau MACAMBA

-Toinen juttu oli ne kokis(ja sprite,fanta etc.) -jojot. Kans haluttua tavaraa skidien keskuudessa.

Haa.. muistan kun paikallisessa marketissa joku kiertelevä kokis-companyn jojottaja
veti jojoilukisat :) Pääsin palkinnoille ja mukaan lähti punainen, pehmeälippainen kokis-verkkolippis sekä upea kokis-vyölaukku. Brrr... vuosi oli aika lähelle jotain 1990
mikis mau

#797 • • mikis mau MACAMBA

Aisti, 17.9.2006 13:18:
Koosh.

Olisihan elämä melkoisen tyhjää jos joutuisi näistä kumikarvapalleroista
luopumaan!
ISOMPI

Kunnon stressinpoistajia, noi kumilangat venyi uskomattomiin mittoihin, vaikka pahalta haisivat. Hintaki oli jotain yli 60 markan eli ei ne halpoja siihen aikaan ollu.. jessus!
jansqu

#798 • • jansqu
tämäkin muistui vielä.. *nauru*

eli sellaset aurinkilipat, missä lippaosa oli sellasta läpinäkyvää värillistä muovia.. voi niitä aikoja.. *tirsk*

--
Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään?

fosa

#799 • • fosa

äm, 3.3.2005 19:00:

- Ranskalainen ohjelma, jossa tyypit seikkaili linnassa kahden kääpiön opastamina ja suorittivat tehtäviä

Tuo oli sillon joskus ihan paras! Ne sai niistä tehtävistä avaimia ja sai rahaa sitte lopuks!?

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

Jusna666

#800 • • Jusna666 Diablo

MiMoSa, 7.2.2007 15:42:
---

---

Meilläpäin noita kutsuttiin perunaverkkareiks.*tirsk*

Meilläpäin vieläkin piriverkkareiks.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille