Tyranoid:
-"Sormijätski" (punainen mehujää joka oli etusormi pystyssä olevan käden muotoinen)
-Sormitikkari, jonka mukana tuli salmiakkijauhepussi, mihin sitä tikkaria kastettiin.
W:
- Galactica
- Ritariässä
- Nighthawk
McGyver ja Dallas onkin jo pariin otteeseen mainittu, mutta entäpäs:
-Dynastia
kuilu ja ponivarkaat:
triffidien kapina
Ööääh, tota mä en muista, mutta siitä tuli välittömästi mieleen Tripodien aika!
äm:
Hei, ne NOSE-kortit!
Ne, missä oli eri ukkeleita ja niistä pistettiin nenä läpi!
Mulla oli koko sarja
Hei vähäks ollaan samiksii, mullakii oli koko sarja!
T-mu:
Hyppäävä ritariässäauto
kikkarapää, kikkarapää, naisia metsästääää.... *lol*
äm:
Mäkihyppylelut. Sellaset muoviset äijät, joilla oli metalliset sukset.
Joo, ne kammottavat (mut sairaan siistit) ukkelit, joiden suksiin mä kerran jätin koko kielenpinnan. Kiitos pakkanen, kiitos tyhmien pentujen halu tunkea kielensä joka paikkaan *kumartel*
äm:
käsi ylös kuka oli N.K.O.T.B:n keikalla lahden kisamontussa.
NKOTB oli niin kammoittavaa shaissea, että mä kiittelen melkein vieläkin onneani, että pääsin juuri sinä kyseisenä päivänä pois kaupungista. Kaikenlaista niille oli sinne viskottu; oli yksi vanhempi kaveri siellä järkkärinä ja sanoi, että lavalta löytyi kaikkea halinalleista kultakoruihin.
ezzy:
Pelikortit, joissa kisailtiin esim autojen/lentokoneiden teknisillä tiedoilla.
Mä sain Porschen! 320km/h, hävisit! PS. Sama juttu oli lentokoneilla, vähänkö sekin oli siisti :D
hardikaveri:
muistaaks kukaan poksupurkan tai BLACKPETEN
Blackpete! Herranjestas, koska toi katosi mä en ollut edes tajunnut koko asiaa ennenkuin nyt mainitsit! VAADIN BLACKPETEN TAKAISIN!
Hmm, ihmettelen, ettei kukaan ole vielä maininnut Magic: the Gatheringia, vaikka se on jo pitkälle toistakymmentä vuotta vanha juttu... Sitä ei mielletä vanhaksi jutuksi, koska se edelleen rullaa voimalla?
Nimim. betan moxeja ja yli 50 Revisedin dual-landia yms. herkkuja omistanut.
.pi.