senzation.HARD[exaltation] 1.4.2005 @ Lappeenranta

94 posts, 5 pages, 20,030 views

0-scar

Posts: 760

#81 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Jooo voi muuta sano kuin, että perjantaina oli aivan loistavaa! *aplodit* Musiikki iski alusta loppuun miuhun aivan täysillä *pahis* Neon setti oli kyllä loistava. Harmi vähän, että äänentoisto vittuilu :/

Kiitos bilettäjille, teidän takiihan tätä tehdään *sydän**sydän**hali**pihkassa*

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Turbulenc

Posts: 428

#82 • • Turbulenc BErmuDA
huhhuh,olipas pippalot.oli niiiiin hyvä fiilis koko illan ajan et oksat pois*joo*.Mayah ja Orfeus soitteli ihan kivaa settiä,Neodynea en kerennyt kuulemaan mutta Neon ei kyllä tuttuun tapaan jättäny tätä poikaa kylmäksi vaan tulipa sit tamppailtua koko settti * jiihaa* !!! iso kiitos järjestäjille*joo**aplodit* oli kyl onnistuneet kinkerit.....

--
El Turbu aka Lerbu aka el Bambu

jazmo

Posts: 393

#83 • • jazmo techmu
Oli kyl hitsin hyvät bileet. Sai tanssailla täysiä koko illan. Ja olin yllättynyt siitä, kuinka paljon oli ihmisiä paikalla. Eihän niitä vielä tungokseksi asti ehkä ollut, mutta yllättävän paljon.

Frozen Flame. *pihkassa*
Wegez

Posts: 2,141

#84 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Wegez, Mut silti oli loisto bileet...ehkä mä en enää kuitekaa LJ-hommia tee... *nauru* Ei tainnut oikein valojen ohjaus toimia... *uuh*

Andy Braun,
Eiks vj niinqu hoida screenii tai jotain *plur*

Eipä tullut oltua montaa tuntia pileissä mut sen aikaa mitä oltiin ni musa uppos hyvin,
neonin 'tykitys' kyl toimii ei sille voi mitään. *hymy*
jengiäkin tuntu olevan kohtalaisesti liikenteessä lprn mittakaavassa.

kiitokset näistä ja seuraavia odotellessa *jiihaa*



*blush* Nii joo...no lj:hän se onki... ;) Ei kaikkia lyhenteitä voi muista...mut vj:tä kyl käytetään myös valojukista.. *vink* Nyt uinuu...toivottavasti tulis pian uudet kemmakot! *plur*

--
...we´re all made of stars...

jez

Posts: 36

#85 • • jez
Lyhyesti: Parhaat bileet missä oon ollu.
Orfeus

Posts: 5,872

#86 • • Orfeus
Iso kiitos järjestäjille sekä bilettäjille! Itsellä oli yksi kivoimmista keikoista*hymy* Fiilis oli itsellä ainakin kohdallaan ja oli kiva soittaa! Live nauhoitekkin on tallessa ja tulee jakoon mahdollisimman pian*vink*
Aidrian

Posts: 1,799

#87 • • Aidrian Furian Master
Kivaa oli*joo* ainut - että tuttuja ei sitten tullutkaan paikalle kuin kuski, mut Heixalle siitä extra*plur*kiitos. Muut jänisti, mut omapa oli syynsä kun missasivat nämä kemut. Mulla ainakin oli hauskaa, ja lähes koko ilta menikin lavalla veivatessa. Jalat olikin sitten suht kipeet lauantaina*nauru*mut kannatti jäädä lappeeseen. Ihmisiä olis voinu olla enemmänki.. ja hehee joku jo tosta strobosta puhuikin, sitä ainakin käytettiin ihan tarpeeksi*hih* Kemut oli loistavat, siitä iso kiitos illan soittajille, järjestäjille ja tietty kanssabilettäjille*klubitus**hymy*
Gleba

Posts: 549

#88 • • Gleba
vieläki hymyilyttää. *heiii*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Nil

Posts: 113

#89 • • Nil

Gleba, 4.4.2005 14:36:
vieläki hymyilyttää. *heiii*



Et oo ainut. *hymy* Jotenki tulee taas bilefiilis kuunnelles noit klubitukseenki pistettyi live-settei...*nauru*
BUTCHER-KK

Posts: 595

#90 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
JEP, olen todella posiitivisesti yllättynyt, ett Lappeenrannassa polcca meiniki teki kunnon askeleen eten päin, mut siltti on parantamisen vaara! Ainakin ihmiset oli ihan hilja kun Neon hiljensin musan viidex sekunnix joku biomehanikan kappale se muistaxeni oli! Mut viimex, kun Protsku teki saman temppun niin koko tanssilattian väki meikein tappoi Protsku! (Sanoka heti jos mä olen väärässä!) muistaxeni ne bileet oli jotkut milleniumit!
Mut toivon ett Lappeenrannan polccajat ostavat tai väntävät itelle kunnon rave vatteet, sit on hyvä tulla polkkamaan sinne! Ja sit paikkalidet lopetta katsoa tollain *ding*
Mut ihan jes, hyvät dekot ja valo!
Tun käymään uudestaan kun on taas HARDPARTY! *vink*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

anis

Posts: 2,451

#91 • • anis
Viimeksi olin vuosi sitten Lappeenrannassa kuuntelemassa Proteusta ja kyllä oli meininki paranemaan päin=)

Kiitokset vielä Heixalle ja Terolle hyvästä seurasta,kyydistä sekä tutustuttamisesta Myllykoskeen*vink*!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Aidrian

Posts: 1,799

#94 • • Aidrian Furian Master

anis, 5.4.2005 09:53:
Viimeksi olin vuosi sitten Lappeenrannassa kuuntelemassa Proteusta ja kyllä oli meininki paranemaan päin=)

Kiitokset vielä Heixalle ja Terolle hyvästä seurasta,kyydistä sekä tutustuttamisesta Myllykoskeen*vink*!


Eipä kestä, ilo oli kokonaan meidän puolella, kiva kun voitiin olla avuksi*hymy*ja mikään muu ei avarra maailmankuvaa yhtä paljon kuin maaseutumatkailu*hih*Nähdään taas!