senzation.HARD[exaltation] 1.4.2005 @ Lappeenranta

94 posts, 5 pages, 20,047 views

Dave

Posts: 1,750

#61 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

BUTCHER-KK, 1.4.2005 03:24:
*pahis* ARE YOU READY *pahis*

No? *pahis*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

ETJ

Posts: 1,229

#62 • • ETJ Failed specimen
Mistäköhän mä kekkaisin rahat ja kyydin tänne *ding*
Wegez

Posts: 2,141

#63 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Specimen, 1.4.2005 10:11:
Mistäköhän mä kekkaisin rahat ja kyydin tänne *ding*




Joku oli tuol kimppakyydeis tulos hesasta päin...kysy sieltä voisko koukata kotkan kautta...siinähän se on matkal? *ding* *hymy*

--
...we´re all made of stars...

0-scar

Posts: 760

#64 • • 0-scar Team Teknolipat :)
*pahis* TÄNÄÄN *pahis*

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Caro²

Posts: 5,301

#65 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Saas nähä riittääkö monitorointi tälläkertaa..
Toivottavasti ei neulat hypi *pahis*
Skydiver

Posts: 94

#66 • • Skydiver
KYLLÄ,KYLLÄ,KYLLÄ!
0-scar

Posts: 760

#67 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Kohta takaisin asemiin ;D

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

nipsukiksu

Posts: 159

#68 • • nipsukiksu
Voe että oli hianoo !!! *plur*
Wegez

Posts: 2,141

#69 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Huh huh...olipa bileet! *iloinen*

Pyydän kaikilta bilettäjiltä laitteiden puolesta anteeksi! *hymy*

Eli kun Neonin setti pätki, se ei johtunut dj:stä vaan koska laitteet kävivät korkean voluumi tason takia ylikuumina/-kierroksia... *igor*

Mutta hyvinhän sitten saatin bileet loppuun vedettyä! Kiitos bilettäjät ja dj:t sekä niten henkilökunta! *plur*

--
...we´re all made of stars...

ETJ

Posts: 1,229

#70 • • ETJ Failed specimen
Sainpas raahattua itseni paikalle. Väsymys oli suuri jo ennen bileitä Toissapäivänä heräsin kuudelta, 8 tunnin koulupäivän jälkeen julesin settiä olin kuuntelemassa helsingissä, josta suihkun ja vaatteiden vaihdon jälkeen kouluun 7tunniks. Koulusta pääsyn jälkeen ehdin nukkua 2 tuntia, kunnes joku ystävällinen nainen soitti työasioita, eikä siinä enää sitten saanut unta. Pienen mietinnän jälkeen nokka kohti Lappeenrantaa "kyllä jaksaa." Muutama battery huiviin, ni johan taas mentiin. Jalka vipatti aina paikalle saapumisesta loppuun asti. Lopussa ei enää mitään hirveän pitkiä tanssisessioita kerralla jaksanu, mut kova oli yritys. Bileitten jälkeen ajoin vielä suoraan kotia, taisin jopa tehdä oman henkilökohtaisen nopeus ennätyksen taavetin tiellä, tasan tunti lpr-kotka :D

Musiikki annista, teknisistä ongelmista huolimatta, parasta tarjosi Neon. Hyvänä kakkosena Mayah. Orfeus oli myös ihan jees, mut ne biisit on vaan soinu liikaa viimeaikoina ties kenen soittamana.

Valoa oli vähän liikaa tanssilattialla ja jatkuva strobo pisti pään sekasin, mut kokonaisuudessaan loisto ilta.

[pieni]No ensviikon Lauantaina sitten taas Kotkassa.[/pieni]
Displacer

Posts: 1,828

#71 • • Displacer
Uuhhuhuu olipas bileet. Oman fiiliksen puolesta ei olisi uskonut olevansa nitessä. Mua ei niin hirveesti tuo laitteiden pätkiminen haitannu, ekalla kerralla olin että ounou, mitäs nyt. mutta kyllä se siitä sitten.

Neodynen setti missattiin, mutta muut soittivat oikein maistuvaa musiikkia. Neonin ja orfeuksen setin aikana ei hirveesti malttanut olla poissa tanssilattialta.

Kiitos paljon soittajile, kanssabilettäjille sekä ennen kaikkea järjestäjille. Todellakin hintansa arvoiset bileet. *piis*
Nil

Posts: 113

#72 • • Nil
Oli erittäin hauskat bileet. *jiihaa* Laitteisto pätki hieman mutta ei etenkään edessä haitannut paljoa kun Neon huudatti monitoria niin kovalla että musiikki kuului ihan hyvin tanssilattiallekin...*aplodit*
Harmittaai paljon etten ehtinyt kuulla Neodynen setistä kuin pari viimistä biisiä jotka oli kyl todella hyviä ja alko heti tanssittaa mut tyhjälle lattialle ei oikei kehannu mennä yksin, etenkää selvin päin...*iihhih*
Mayah soitti hyvän setin ja lattiallekin alkoi tulla porukkaa. *joo*
Neonin setti oli taas totuttuun tapaan erinomainen. Itseäni tosin jäi harmittamaan että vasen käsi venähti setin puolessa välissä eikä sen jälkeen oikei kehdannut olla tanssilattialla kun vasemmankin heiluttaminen olisi koskenut hieman liikaa.*lmao*
Orfeuksen setti koostui aika paljolti erittäin tutuista kappaleista mutta tyyliltään se oli eniten sellaista mistä pidän.*aplodit* Olisin mieluusti tanssinut setin alusta loppuun mutta kipeän käden takia tuli enimmäkseen hengailtua takahuoneessa...*justjoo*

Pitää vielä mainita että toivottavasti minusta ei tule paljoa kuvia nettiin tällä kertaa. Ainakin niissä jotka otettiin heti bileisiin saapumiseni jälkeen näytän olevan kännissä vaikka olin selvinpäin.*ding* Kaiken lisäksi olin koko illan huomattavasti selvempi kuin kännärin bileissä...*blush*
Exlex

Posts: 497

#73 • • Exlex
Ihan veikeät bileet. Neodynen ja Mayah:n settejä en ehtinyt kuulemaan mutta Neon ja Orfeus soitteli ihan menevää settiä tosin tuo paukuttelu ei oikein ole lähellä omaa sydäntä, mutta kyllähän sitä kuuntelee (tanssilattialle ei tämä sahapukki tällä kertaa taipunut). Neonin setin aikana oli harmittavan paljon noita ongelmia äänen kanssa mutta eipä se näyttänyt paljoa haittaavan. Orfeuksen tempaus rynnätä hetkeksi dekkien takaa tanssilattialle oli varsin O_o *lmao*

Tuli tuolla depytoiduttua kuvaajanakin ja muutamia kuvia on luvassa kunhan kerkeää niitä tänne (tai jonnekkin muualle) suoltaa.

Kokonaisuudesta taas iso kiitos senzationin porukalle kun jaksaa näiden tapahtumien parissa puuhata.
Nic.Silver

Posts: 148

#74 • • Nic.Silver wegezandnicsilver.com


Kokonaisuudesta taas iso kiitos senzationin porukalle kun jaksaa näiden tapahtumien parissa puuhata.



Mielelläähä myö näitä järkätään....*iloinen**joo**jiihaa*!!! ja tosiaan hauskaa oli...*jiihaa**nauru**känni*
Wegez

Posts: 2,141

#75 • • Edited Wegez wegezandnicsilver.com

Nic.Silver,
Mielelläähä myö näitä järkätään....*iloinen**joo**jiihaa*!!! ja tosiaan hauskaa oli...*jiihaa**nauru**känni*




Ekat bileet jotka järkättiin ja olin selvinpäin...tosin johtu tämän päivän pelistä sekä koska olin kipee... *nuha* *lohduttel* Mut silti oli loisto bileet...ehkä mä en enää kuitekaa lj-hommia tee... *nauru* Ei tainnut oikein valojen ohjaus toimia... *uuh*

PS.ja vaikka mä näytin masentuneelta ni en ollu sitä... *hymy* ...iloiset tyttöjen hymyt tanssilattialta auttoi jaksamaa... *iloinen* *plur*

--
...we´re all made of stars...

diorite

Posts: 437

#76 • • diorite 180+

Wegez:
ehkä mä en enää kuitekaa vj-hommia tee... *nauru* Ei tainnut oikein valojen ohjaus toimia... *uuh*



sama juttu *nauru* ekaa kertaa tekemisissä valojen kanssa ja kyllähän sieltä ohjelmia sai vaihdettua ja strobonkin aina joskus päälle mutta silti... *lmao*

--
Kuka? Minäkö?

Wegez

Posts: 2,141

#77 • • Wegez wegezandnicsilver.com

diorite
ja strobonkin aina joskus päälle mutta silti... *lmao*



"strobonkin aina joskus päälle"?!! *ding* Sehä oli koko aja päällä... *nauru* ...ainii..paitsi suvannoissa, taino tais niissäki välillä... *iihhih* *nauru*

--
...we´re all made of stars...

Ita

Posts: 153

#78 • • Ita pikkune
Oli hyvät bilee ja mulla oli ainaki kivaa. Neodynen setin missasin ku tultii paikalle siinä 23 jälkee, mutta ettäku tuli sitte kivaa musiikkia aina mayahista lähtien aina orfeukseen *hymy*
Jaloissa kyl tuntuu et tuli taas tanssittua melkosen paljo, mutta minkäs sille voi ku musa vie mukanaan *jiihaa*
Andy Braun

Posts: 646

#79 • • Andy Braun housebase

Wegez, Mut silti oli loisto bileet...ehkä mä en enää kuitekaa vj-hommia tee... *nauru* Ei tainnut oikein valojen ohjaus toimia... *uuh*


Eiks vj niinqu hoida screenii tai jotain *plur*

Eipä tullut oltua montaa tuntia pileissä mut sen aikaa mitä oltiin ni musa uppos hyvin,
neonin 'tykitys' kyl toimii ei sille voi mitään. *hymy*
jengiäkin tuntu olevan kohtalaisesti liikenteessä lprn mittakaavassa.

kiitokset näistä ja seuraavia odotellessa *jiihaa*
nipsukiksu

Posts: 159

#80 • • nipsukiksu
Lyhyesti... Tack. Hienoa oli! *kuolaa**sydän*