Pussy eau de Club 18.3.2005 @ Helsinki

54 posts, 3 pages, 5,772 views

Homegrove

Posts: 2,102

#41 • • Homegrove Further
Oli joo.

Kimi joo ei oo mikään maailman luontevin seremoniamestari kyllä. :D

--
Forward thinking house music

sapeli

Posts: 11,768

#42 • • sapeli jokukukamikä?
Erittäin, erittäin kivat bileet! *aplodit* Kun tultiin jossain 10-11 aikaan niin siellä oli mukavan tilavaa, ja vielä jossain puolenyön aikaankin mahtui ihan hyvin tanssimaan. *joo* Koko ajan siellä ollessa kyllä jammasi sitä ihanaa musaa, ja pitkästä aikaa tuntui että bileissä soitettiin musaa mitä voi tanssia rennosti ja iisisti, ettei tarvi täysiä pistää menemään. *hihu* Paljon oli kivoja tuttuja ja kivoja tuntemattomia, ja hinnat oli varsin kohtuullisia kans. *känni*

Tosin pientä miinusta tuli kokemukseen siitä että narikassa mun lempipinssi meni rikki, ja tanssilattian vierellä joku naishenkilö tökkäs mun Thaimaasta ostettuun paitaan pahannäköisen melkeinläpireiän. *hmph* Sanoi vielä "oma syy" - mun vai sen, se jäi vähän epäselväks.

Ja sit vielä mentiin jatkoille (kiitokset isännälle ja emännälle *hali*), ja *känni* jatkui *nauru* Mut kivaa oli, ja varmasti tullaan uudestaan! *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

eerkom

Posts: 203

#44 • • eerkom
oli kyllä multibuenoo. chloe oli aivan priimaa, jalat niitis vieläkin.
Avatar
#45 • • Joe Le Bon Guest
Jeps, hyvät bileet! En muista millon pussys ois ollu noin paljon hyvää soundia! Mimmit kyllä ruletti huolella *joo*

Eniten häikkäs että paikassa oli varmaan 15C, eli sai tampata huolella ettei jäätyny - onks tää nyt sitten se uusi kikka saada jengi nopeasti tanssilattialle...

Get well Taru!
Coma

Posts: 705

#46 • • Coma
Kiitos kans isosti kaikille, oli kyl hyvät bileet... Chloé pudotti kyl sellaisen rasiallisen 'ääswhoopin' tavaraa et ei paremmasta väliä.

Ens viikolla sit Tampere haltuun, pääkaupunkiseudulta jopa pussykyydillä edukkaasti (eduskuntatalolta) ja sillee.
Coon--

Posts: 640

#47 • • Coon-- 5,2 mmol/l

sapeli:
Ja sit vielä mentiin jatkoille (kiitokset isännälle ja emännälle *hali*), ja *känni* jatkui *nauru* Mut kivaa oli, ja varmasti tullaan uudestaan! *jiihaa*



Kotiinpaluu matkakin oli aika mukava, eikös *vink*

Oli kyllä muikeet bileet, pimsat ei näköjään koskaan petä *hihu*
Musa oli kyllä mahtavinta mitä vähään aikaan on tullu bailattua, ja hetkutinkin lattialla niin paljon kun jaksoin (ilmankos olikin seuraava päivä aika energiaton *hih*) Kyllä ne mimmit pisti sellaset setit et oksat pois *jiihaa*

Yllättävintä oli että vielä puolilta öinkin mahtu kunnolla sheikkaamaan, eikä ollu niin tiukkaa kun muutamilla viimekerroilla kun oon feverissä bilettäny.
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#48 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Jestas et oli kivaa ja mitä musaa huh *sydän*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

leenuliinu

Posts: 1,022

#49 • • leenuliinu Kenen kaveri
Oli kyllä mukavaa, joskin kaoottista. Kimi oli mainio Taru, vaikkei tokikaan kukaan voi aidolle vedellä vertoja! :)

Mummin 80v-jatkotkin hallitsi.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

moskiitto

Posts: 332

#50 • • moskiitto moska

jonttu-:
*aplodit* Jee, nastat kemut niinku Pussy aina! Hetkittäin oli melkein ahdistavan paljon tungosta jopa. Kimi tuuras Tarua ihanasti, mut silti kyl jotenkin olin aina välillä aistivinani äitihahmon läsnäolon puuttumisen!



voi ei, siis tässähän meinaa ihan itku tulla..hihih..kauniisti sanottu jonttu. iso kiitos!!
olin oikeesti tosi rikki kun jouduin jättään kemut ja teidät väliin,
mutta mahtavaa ollut kuulla ja lukea palautetta siitä kuinka teillä on ollut kivaa
..ja gimmat rokkas pinpin..*plur*

seuraavaksi sitten rokataan wally lopezin tahdissa..äijältä tulossa 3h settiä..nammm

-taru

--
just, share it...

-P

Posts: 4,972

#51 • • -P

moskiitto:
seuraavaksi sitten rokataan wally lopezin tahdissa..äijältä tulossa 3h settiä..nammm

-taru




god oh god! *pökertel* Wally Lopez *sydän*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

justus_

Posts: 190

#52 • • justus_ PJ Vonkster
Oli kuulemma kivaa, en muista mitään, olin taas kännissä...*känni*
Sirppu

Posts: 685

#54 • • Sirppu
mie siel yksin pyörin paikalle mutta oli siel tuttujakin.. chloe oli ihan huisa ja muutkin sai kyllä jalat pyörimään jaloissa..eiku*ding* kuitenkin Mukavaa oli. Aina ei tarvi kaverii(ihmistä) vaa musiikki voi olla kaverii*hymy*