Erittäin, erittäin kivat bileet! Kun tultiin jossain 10-11 aikaan niin siellä oli mukavan tilavaa, ja vielä jossain puolenyön aikaankin mahtui ihan hyvin tanssimaan. Koko ajan siellä ollessa kyllä jammasi sitä ihanaa musaa, ja pitkästä aikaa tuntui että bileissä soitettiin musaa mitä voi tanssia rennosti ja iisisti, ettei tarvi täysiä pistää menemään. Paljon oli kivoja tuttuja ja kivoja tuntemattomia, ja hinnat oli varsin kohtuullisia kans.
Tosin pientä miinusta tuli kokemukseen siitä että narikassa mun lempipinssi meni rikki, ja tanssilattian vierellä joku naishenkilö tökkäs mun Thaimaasta ostettuun paitaan pahannäköisen melkeinläpireiän. Sanoi vielä "oma syy" - mun vai sen, se jäi vähän epäselväks.
Ja sit vielä mentiin jatkoille (kiitokset isännälle ja emännälle ), ja jatkui Mut kivaa oli, ja varmasti tullaan uudestaan!
Jeps, hyvät bileet! En muista millon pussys ois ollu noin paljon hyvää soundia! Mimmit kyllä ruletti huolella
Eniten häikkäs että paikassa oli varmaan 15C, eli sai tampata huolella ettei jäätyny - onks tää nyt sitten se uusi kikka saada jengi nopeasti tanssilattialle...
sapeli:
Ja sit vielä mentiin jatkoille (kiitokset isännälle ja emännälle ), ja jatkui Mut kivaa oli, ja varmasti tullaan uudestaan!
Kotiinpaluu matkakin oli aika mukava, eikös
Oli kyllä muikeet bileet, pimsat ei näköjään koskaan petä
Musa oli kyllä mahtavinta mitä vähään aikaan on tullu bailattua, ja hetkutinkin lattialla niin paljon kun jaksoin (ilmankos olikin seuraava päivä aika energiaton ) Kyllä ne mimmit pisti sellaset setit et oksat pois
Yllättävintä oli että vielä puolilta öinkin mahtu kunnolla sheikkaamaan, eikä ollu niin tiukkaa kun muutamilla viimekerroilla kun oon feverissä bilettäny.
jonttu-:
Jee, nastat kemut niinku Pussy aina! Hetkittäin oli melkein ahdistavan paljon tungosta jopa. Kimi tuuras Tarua ihanasti, mut silti kyl jotenkin olin aina välillä aistivinani äitihahmon läsnäolon puuttumisen!
voi ei, siis tässähän meinaa ihan itku tulla..hihih..kauniisti sanottu jonttu. iso kiitos!!
olin oikeesti tosi rikki kun jouduin jättään kemut ja teidät väliin,
mutta mahtavaa ollut kuulla ja lukea palautetta siitä kuinka teillä on ollut kivaa
..ja gimmat rokkas pinpin..
seuraavaksi sitten rokataan wally lopezin tahdissa..äijältä tulossa 3h settiä..nammm
mie siel yksin pyörin paikalle mutta oli siel tuttujakin.. chloe oli ihan huisa ja muutkin sai kyllä jalat pyörimään jaloissa..eiku*ding* kuitenkin Mukavaa oli. Aina ei tarvi kaverii(ihmistä) vaa musiikki voi olla kaverii*hymy*