Kerrassaan hienoa oli. Sää oli täydellinen, esiintyjät hyviä ja Lapin Kulta halpaa.
Lauantaina ei ollut vaikea löytää paikalle, kun jylinä kantautui jo matkojen päästä (mitä siellä nyt oli 8-10 eri settiä yhtä aikaa). Meeskond Security hoiti turvajärjestelyt ihan asiallisesti, mutta siitä huolimatta oli aika lähellä etteivät kamera ja rahat hävinneet Crystal Watersin aikana (miljoonat kiitokset Katrinalle!
). Aika monet olivat selkeästi nappailleet vähän huimausaineita, mutta onneksi piikkejä tms. ei näkynyt nurmikoilla. Kaikesta huolimatta mulla oli kuitenkin selkeästi turvallisempi olo kuin mihin olin varautunut - suurin osa jengistä oli ihan samanlaista kuin länsimaissakin.
Musapuolesta sitten. Me viihdyttiin Katrinan kanssa eniten kiksurekan luona, jossa oli ääntä, vaahtoa ja aurinkoa
. Progeteltta oli siinä vieressä, mutta siellä oli jostain syystä levitetty kuivaa heinää (
) asvaltille ja se pölisi ihan sikana. Teknoteltassa oli tosi psyket maalaukset, mutta ei se muuten oikein napannut (eikä näyttänyt nappaavan oikein muitakaan). Kaikissa edellä mainituissa taisi olla pelkästään paikallisia soittajia, mutta ei se mikään paha ollut. Housepuolelta jäi mieleen Da Peled Brothers (tietty
) ja Plattarillakin mainittu DJ Kiddo (UK).
Päälavalla oli päiväsaikaan aika sekalaista kamaa varsinkin lauantaina, sunnuntaina Mr A soitti hyvää settiä mutta ajankohdasta (16.15-) johtuen vain kouralliselle ihmisiä. Itse odotin eniten Crystal Watersia, enkä pettynyt: diivassa on edelleen potkua, vaikka muut biisit jäävätkin vähän suurten hittien varjoon. Britanniassa melko arvostettu radio-dj Luke Pepper ja Rob di Stefano soittivat myös ihan maistuvaa, mutta niistä ei ehkä saanut kaikkea irti bailattuaan jo kahdeksan tuntia alle
. Odotin Antiloopilta vähän enemmän showmeininkiä, nyt sieltä vain tuli hyvällä maulla valittuja vanhoja hittejä ja väliin omien biisien remiksit.
Kuvia tui otettua about 180 ja kymmenen minuuttia videota päälle, laitan galleriaan heti kun ehdin. Niistä tulee myös ISOT versiot, jos haluatte vaikka taustakuvaksi/"muuhun" käyttöön
[muokattu 16.7.2002 16:59]