Sun Dance, Tallinna 13-14.7

14 posts, 1 page, 3,214 views

Janne

Posts: 1,330

#1 • • Janne kipee ukkeli
No niin, ketäs kaikkia on lähdössä Sun Danceen? Meillä on Katrin kanssa jo laivat ja hotellit selvillä, mutta mukavassa seurassa on aina hauskempi & turvallisempi. Ökkökin on jo ihan innoissaan! *ökkö*

Jos jollekin on epäselvää, miistä tapahtumasta on kysymys, niin: http://www.stereo88.com/sdmf2002/

Lisäkyssäreitä asiasta tietäville: 1) Kai sen kaksi dollaria voi maksaa EEKkeinä, 2) onkohan sinne paikalle jotain yhteiskuljetusta, 3) voiko niitä lippuja hankkia etukäteen?

Siellä sit nähdään! Klubitus-miitti pystyyn?

*hymy*
killuska

Posts: 748

#2 • • killuska
Jooh mekin ollaan tulossa.. Millä laivalla ihmiset on menossa ja minä päivänä?
Asumus puoli meillä o jo ok.
Mun pitäis varaa matkat today mut oishan tottakai kivaa et samalla laival ois muitakin.
Oon joskus ollu öllesummeriss tuol samalla alueella ja muistaakseni se on aika lähellä keskustaa.
Ja en kyllä keksi järkevää selitystä miksei lippuja voisi maksaa eeK.
Niin tosiaan ketäs sinne nyt sit on lähöss?

--
*killuska*

nigel

Posts: 792

#3 • • nigel
mä oon ehkä tulos.. riippuu vähä..
enkä tiiä ees mil laival tai mis hotellis.. eiku olikse joku metropol hotelli.. anyway..
ncg:n pitäis olla siel edustaa joten tulkaa dharmawanii, sub zerota & co..:ta tsekkaa ja moikkaa. :)
milla

Posts: 3,699

#4 • • milla
niih, tänne piti tulla... päätettii tyttöjen kanssa kuitenki että ollaan riehuttu niiiin paljon liikaa että jätetää tää väliin..plus että mul keuhkoputkentulehdus:(

Mut laittakaa janne etc. sit juttuu tänne kuis meni!*piis*
kovas

Posts: 1,522

#5 • • kovas Kristo
oli kivaa ;)
Janne

Posts: 1,330

#6 • • Janne kipee ukkeli
Kerrassaan hienoa oli. Sää oli täydellinen, esiintyjät hyviä ja Lapin Kulta halpaa. *iloinen*

Lauantaina ei ollut vaikea löytää paikalle, kun jylinä kantautui jo matkojen päästä (mitä siellä nyt oli 8-10 eri settiä yhtä aikaa). Meeskond Security hoiti turvajärjestelyt ihan asiallisesti, mutta siitä huolimatta oli aika lähellä etteivät kamera ja rahat hävinneet Crystal Watersin aikana (miljoonat kiitokset Katrinalle! *sydän**sydän**sydän*). Aika monet olivat selkeästi nappailleet vähän huimausaineita, mutta onneksi piikkejä tms. ei näkynyt nurmikoilla. Kaikesta huolimatta mulla oli kuitenkin selkeästi turvallisempi olo kuin mihin olin varautunut - suurin osa jengistä oli ihan samanlaista kuin länsimaissakin. *possu*

Musapuolesta sitten. Me viihdyttiin Katrinan kanssa eniten kiksurekan luona, jossa oli ääntä, vaahtoa ja aurinkoa *plur*. Progeteltta oli siinä vieressä, mutta siellä oli jostain syystä levitetty kuivaa heinää (*täh*) asvaltille ja se pölisi ihan sikana. Teknoteltassa oli tosi psyket maalaukset, mutta ei se muuten oikein napannut (eikä näyttänyt nappaavan oikein muitakaan). Kaikissa edellä mainituissa taisi olla pelkästään paikallisia soittajia, mutta ei se mikään paha ollut. Housepuolelta jäi mieleen Da Peled Brothers (tietty *nauru*) ja Plattarillakin mainittu DJ Kiddo (UK).

Päälavalla oli päiväsaikaan aika sekalaista kamaa varsinkin lauantaina, sunnuntaina Mr A soitti hyvää settiä mutta ajankohdasta (16.15-) johtuen vain kouralliselle ihmisiä. Itse odotin eniten Crystal Watersia, enkä pettynyt: diivassa on edelleen potkua, vaikka muut biisit jäävätkin vähän suurten hittien varjoon. Britanniassa melko arvostettu radio-dj Luke Pepper ja Rob di Stefano soittivat myös ihan maistuvaa, mutta niistä ei ehkä saanut kaikkea irti bailattuaan jo kahdeksan tuntia alle *poks*. Odotin Antiloopilta vähän enemmän showmeininkiä, nyt sieltä vain tuli hyvällä maulla valittuja vanhoja hittejä ja väliin omien biisien remiksit. *hmph*

Kuvia tui otettua about 180 ja kymmenen minuuttia videota päälle, laitan galleriaan heti kun ehdin. Niistä tulee myös ISOT versiot, jos haluatte vaikka taustakuvaksi/"muuhun" käyttöön *possu*

[muokattu 16.7.2002 16:59]
sebasti

Posts: 231

#7 • • sebasti Lauma
Tapahtumaketju:
Tiistai: päätän jättää sun dancen väliin

Lauantai (noin aikoja):
klo 19: Aloitan dokaamisen fantasyn uugee iltamissa salossa
klo 21: Puhelu virosta, ongelmana MLNM:n fabojen rankka ylikysyntä... niitä tarvitaan sinne lisää ja paljon. "Teretulemast Tommin odavatele matkadele. Me maksame sinu reisi. Siit saab boonust. Liitu Klubisse"
klo 23: Saan selvitettyä rankan säätämisen jälkeen, laivojen&bussien aikataulut su aamuksi. Lisäksi on keksitty miten flabat saadaan turusta mulle (joku muu kertokoon tuon seikkailun)

Sunnuntai:
Klo 01: Fantasyn uugee iltamat loppuvat, lopetan dokaamisen
klo 01.30: Saan laatikollisen flaboja viroon vietäväksi
klo 02: Pääsen himaan, pakkaan repun kännissä aamua varten
klo 02.15: Nukkumaan
klo 04.50: Herätys, suihkuun
Klo 05.15: Taksi tulee noutamaan
Klo 05.50: Helsingin bussi lähtee
Klo 07.40: Pääsen terminaalin, lipun varaus, safkaus... TODELLA PAHA KANUUNA ISKEE
Klo 08.45: Laivaan nukkumaan
Klo 13.00: Perillä
Klo 13.30: Ulkona terminaalista, viinapullo kädessä
.
.
.
Klo ??.??: Dokausta festari alueen vieressä biitsillä. Mieleen jäi leipien heitto skaba, sekä aaltokone (suuri laiva) nimeltää Constellation
Klo ??.??: Siirtyminen festarialueelle. HALPAA viinaa... ja paljon

Maanantai
Klo 00.00: Festarit päättyvät siirtyminen jatkoille Terrariumiin. USKOMATON mesta, oispa suomessakin jotain tällaista. Ei pysty kuvailemaan kunnolla mestaa niin että siitä varmasti saisi sen oikean käsityksen mutta UPEA se oli
Klo ??.??: Siirtyminen hotelliin. "Hmm onko kellään enää viinaa???" ...ja kyllähän sitä oli ja paljon
Klo ??.??: Taisin sammua hieman power puff girls-ohjelman jälkeen
Klo ??.??: herään
Klo 11.30: Pakkaaminen alkaa itse jokaisella... lähtevillä tunti aikaa lähtö selvitykseen
klo 12.??: Lähtöselvitys, Tax-free ostokset
Klo 13.00: Siirtyminen uuten osoitteeseeni: M/S Romantika, Kansi 6, Lattia. Ajo-ohje: Ota tax-freestä 80% viru valge ja juo. Puoli unta ja häröilyä.
Klo ??.??: Heräilyä... pää ja niska kipeät. Oppitunti: Käytännön suomea edistyneemmille osa 713: Kun on kylmä sanotaan "HURR", eikä "AUTS"
Klo ??.??: Laiva satamassa ulos siirtyminen
Klo 18.05: Dösästä myöhästyminen muutamalla minuutilla. Kahvilaan syömään
Klo 19.00: Dösä matka saloon
Klo 20.35: Salossa
Klo 21.00: Nukun omassa sängyssä
scobl

Posts: 755

#8 • • scobl
töffee, aika kiva viikonloppu sulla :D Montako litraa sitten joit yhteensä ja mikä oli sen kaiken tulos (kanuuna) :DD ?
Terrarium on kyllä makea paikka, olisko paras Tallinnassa?
http://club.terrarium.ee/

--
bred na net

Katrina

Posts: 605

#9 • • Katrina
Meeskond Security hoiti turvajärjestelyt ihan asiallisesti, mutta siitä huolimatta oli aika lähellä etteivät kamera ja rahat hävinneet Crystal Watersin aikana (miljoonat kiitokset Katrinalle! *sydän**sydän**sydän*).


Eikö olekin hyvä, että matkalla on mukana toimiva ja tarkkaavainen tyttöystävä vartioimassa rahoja ja kalleuksia...

*nauraa*

Hirvittävän hauskaa oli! Itse pidin eniten kiksurekan meiningeissä, ei se musiikki, mutta meno!

Vessajonot&vessahajut olivat tuska! Mutta aika arvattavissa, niinhän se Suomessakin.

Parhaiten mieleen jäi se joku virolainen tuntemattomuus joka soitti kohtalaisen kivaa tavaraa kiksurekalla lauantai alkuillasta. Nimi jäi valitettavasti tarkistamatta...

Kiitos kaikille kivoille, jotka olitte matkalla mukana!
kovas

Posts: 1,522

#10 • • kovas Kristo
Janne:

Aika monet olivat selkeästi nappailleet vähän huimausaineita, mutta onneksi piikkejä tms. ei näkynyt nurmikoilla. Kaikesta huolimatta mulla oli kuitenkin selkeästi turvallisempi olo kuin mihin olin varautunut - suurin osa jengistä oli ihan samanlaista kuin länsimaissakin. *possu*

Musapuolesta sitten. Progeteltta oli siinä vieressä, mutta siellä oli jostain syystä levitetty kuivaa heinää (*täh*) asvaltille ja se pölisi ihan sikana. Kaikissa edellä mainituissa taisi olla pelkästään paikallisia soittajia, mutta ei se mikään paha ollut.



Heh,aika hauska toi douppiläppä.. Noita piikkejä kannattaa tosiaankin varoa. Noiden lisäks kannattaa varoa myös kaikkia Virolaisia,sil niil on kuulemma kaikilla aids.
Ennakkoluulot on perseestä..

Musasta sen verran,että Progeteltassa soittivat lauantaina mm. Luke Pepper (uk) ja Parham (Swe) ynnä muita ruotsalaisia. Paikalliset tais soitella vasta sunnuntaina..
kovas

Posts: 1,522

#11 • • kovas Kristo
Janne:

Aika monet olivat selkeästi nappailleet vähän huimausaineita, mutta onneksi piikkejä tms. ei näkynyt nurmikoilla. Kaikesta huolimatta mulla oli kuitenkin selkeästi turvallisempi olo kuin mihin olin varautunut - suurin osa jengistä oli ihan samanlaista kuin länsimaissakin. *possu*

Musapuolesta sitten. Progeteltta oli siinä vieressä, mutta siellä oli jostain syystä levitetty kuivaa heinää (*täh*) asvaltille ja se pölisi ihan sikana. Kaikissa edellä mainituissa taisi olla pelkästään paikallisia soittajia, mutta ei se mikään paha ollut.



Heh,aika hauska toi douppiläppä.. Noita piikkejä kannattaa tosiaankin varoa. Noiden lisäks kannattaa varoa myös kaikkia Virolaisia,sil niil on kuulemma kaikilla aids.
Ennakkoluulot on perseestä..

Musasta sen verran,että Progeteltassa soittivat lauantaina mm. Luke Pepper (uk) ja Parham (Swe) ynnä muita ruotsalaisia. Paikalliset tais soitella vasta sunnuntaina..
Janne

Posts: 1,330

#12 • • Janne kipee ukkeli
Ai totta muuten joo, virkistit muistia. Me kun pysyttiin sieltä teltasta pois niin ei jääny mieleen.

Tfo:n suosikkiaaltokone Constellation oli eilen Länsisatamassa. Oisko seilannut Pietarin kautta.

Nyt ois lisää kuviakin galleriassa, kun muutamat innostui niistä ekoista *pihkassa*
sebasti

Posts: 231

#13 • • sebasti Lauma
scobl:

töffee, aika kiva viikonloppu sulla :D Montako litraa sitten joit yhteensä ja mikä oli sen kaiken tulos (kanuuna) :DD ?



Laskin tossa et niiden muilta saatujen juomien lisäksi kulutin noin 400eek:ta juotavaan (yks 0,5L sidu oli festarialueella 25eek, jatkoilla 0,33l oli 30eek)... no oli joukossa sentään kaksi alkoholitontakin juoma :) Kaanuna kesti eiliseen asti, univelkaa ei ole kuitattu vieläkään.
nenna

Posts: 1,916

#14 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
TfO:

Kaanuna kesti eiliseen asti...



...ihme et yleensäkkin sait reissun tehtyy..meinaan ku olit kyl aika "reeras" jo sillon fantsun uugeis.. ;)