Metroseksuaalit

136 posts, 7 pages, 27,982 views

Fyrisch

#41 • • Fyrisch

Juhgu
Tosin eihän esim. deodoranttia tai raikasta hengitystä itse huomaa.

Ei nii, mut jos hengitys on freessi, ja tuoksuu raikkaalle nii on paljon mukavempi olla, pystyy puhuu ilman et tarvii pidätellä hengitystä ja pystyy liikkuu omast mielest paljon vapaammin.
e-will

#42 • • e-will joor worst naitmeir
rakastan pedikyyriä! harmi ettei ole enää emäntää tekemässä sellasta, nyt pitäis itse jo maksaa siitä!

--
vailla täyttä ymmärrystä

Bio

#43 • • Bio The Bullies / Pinky
kyllä nypin kulmakarvoja, käytän myös ihonhoitotuotteita ja ostan muotivaatteita.. ainakin itelleen tulee hyvä olo
z

#44 • • z
itsensä ehostamisen voi rinnastaa pukeutumiseen - oleellista on tilanteen huomioiminen ja oma tyyli. millaista huomiota haluaa herättää ja kuinka paljon? millaisena haluaa nähdä ja näyttää itsensä?

joihinkin ympyröihin huoliteltu olemus ja metroilu sopii oikein mainiosti - jossain toisaalla taas voi olla hyödyllistä näyttää hieman rosoisemmalta. yhtä aina oikeaa ehostamisen tasoa ei välttämättä ole - miehilläkään.
#45 • • greenie Guest
Metroseksuaali, äh.

Ensinnäkin, mitä tekemistä itsensä hoidolla on seksuaalisuuden kanssa? Vaikka esim. lenkkeily on loistavaa, en mä sitä seksuaaliseksi suinkaan koe. Onko metroseksuaalisuudessa ideana se, että saadaan seksuaalista mielihyvää itsensä hoitamisesta - arkipäiväisten asioiden kuten hygienian hoidosta? Uh, en tiedä, että pitäisikö puhua narsismista vai fetissistä.

Lisäksi, miksi tälläisestä asiasta korostetaan aina sitä puolta, että siitä pitäisi olla jotain mieltä? Täytyy olla aika heikko, jos miettii muiden mielipiteitä esimerkiksi kynsien hionnasta. Voiko tuollaisia asioita pitää sellaisina arvoina, joiden pohjalle voi ruveta rakentamaan moraalia? Ilmeisesti.

Nojoo, ehkä tälläisistä lifestyle -termeistä on vain hyötyä, jos niitä osaa käyttää omaksi parhaakseen ja tuntee jotenkin hyötyvänsä niistä. Siinä missä joku voi saada kiksejä kuulumalla ryhmään "metroseksuaalit", voisin itse saada enemmän kiksejä kirjoittamalla täysin turhan opuksen "Metrosexual Guidebook" ja myymällä sen vaikka Random Houselle.
e-will

#46 • • e-will joor worst naitmeir
metroseksuaalisuus käsitteenä on kaappihomojen keino uskotella itelleen että ne on oikeesti ihan heteroita.

--
vailla täyttä ymmärrystä

tumpsi

#47 • • tumpsi rekisteröitymätön

e-will:
metroseksuaalisuus käsitteenä on kaappihomojen keino uskotella itelleen että ne on oikeesti ihan heteroita.

No sähän sen sanoit. *igor*
egmondo

#48 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

e-will:

Tässä asiassa mä olen sun kanssa aivan erimieltä, ja luulen et sä et edes tiedä mitä metroseksuaalisuus tarkoitaa ja sen takia dissaat koko käsitettä*grr* *hmph*

koska ethän edes SÄ voi leimata kaikkia niitä kaapihomoiks jotka pitää itseänsä metroseksuaalisina vai voitko????*ding*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Aziz Combat Fighter

#49 • • Aziz Combat Fighter
Määritelkääpäs nyt äkkiä se metroseksuaali, te jotka itseänne sillä leimalla lyötte otsaan, please.
W

#50 • • Edited W

Ana-5000:
Määritelkääpäs nyt äkkiä se metroseksuaali, te jotka itseänne sillä leimalla lyötte otsaan, please.

Eikös se vain yksinkertaisesti ole mies joka huolehtii omasta ulkonäöstään? Itse en ole metroseksuaali. Vaikka käynkin salilla. Sitä ei kai nyt sentään lasketa? *igor*
sapeli

#51 • • sapeli jokukukamikä?

W:
Itse en ole metroseksuaali. Vaikka käynkin salilla. Sitä ei kai nyt sentään lasketa? *igor*

"Voi ei, en kai ole yks niistä?!" *nauru* No ei *hihu* Jännä kuinka tosi monet näkee ton metroseksuaalisuuden jotenkin negatiivisena... Eihän se oikeastaan ole muuta kuin hiukan erilailla määritelty miehisyyden malli mikä hakee yhteiskunnallista hyväksyntää. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

P|astic

#52 • • P|astic
ehkä yks viimevuosine turhimmista keksinnöistä.

Metroseksuaali ei helvetti *eiei*

Sinänsä mulla ei ole mitään sitä vastaan että joku huoltaa ulkonäköään on hän sitten mies tai nainen. Tyhmältä tuintuu kuitenkin se aika ja raha jonka jengi laittaa ulkonäköön. No eipähän mene ainakaan konkurssiin noi kauneus tuotteita valmistavat firmat

--
Naturalbornloverman

Damien

#53 • • Edited Damien [tr3ox]

sapeli:
---
Juhgu:
---
sapeli:
---
No hygienia on tietenkin asia erikseen *hih*
---
No mut hei luoja on luonut meille hikoilun jne!

---

Samoin ilmavaivat... *joo* Mut siitä ei kukaan kärsi jos mulla on vaikka karvoja käsivarsissa *hymy*

Piereskeleminenhän on maailman hauskin asia, eihän siitä kärsi kuin korkeintaan vatsalihakset ;)

Metroseksuaalisuus käsitteenä dadaa: "When all the world is metrosexual, the crab people shall finally reign supreme. Craab people, craaab people, taste like crab look like people, craab people...". -southpark s07e08
mehukatti

#54 • • mehukatti dude

P|astic:
Sinänsä mulla ei ole mitään sitä vastaan että joku huoltaa ulkonäköään on hän sitten mies tai nainen. Tyhmältä tuintuu kuitenkin se aika ja raha jonka jengi laittaa ulkonäköön. No eipähän mene ainakaan konkurssiin noi kauneus tuotteita valmistavat firmat

no kai tossa hommassakin on joku kultainen keskitie. en ainakaan itse hirveen korkeessa arvossa pidä, jos joku ei yhtään hoida ulkonäköään, elikkä ei käy parturissa, ei aja partaansa, ei käy suihkussa, jne. Mutta sitten on tietysti myös toinen ääripää, jossa homma menee överiksi.
W

#55 • • W

sapeli:
["Voi ei, en kai ole yks niistä?!" *nauru* No ei *hihu* Jännä kuinka tosi monet näkee ton metroseksuaalisuuden jotenkin negatiivisena... Eihän se oikeastaan ole muuta kuin hiukan erilailla määritelty miehisyyden malli mikä hakee yhteiskunnallista hyväksyntää. *joo*

*nauru* No ei... ei nyt sillai...nuorempana olin TODELLA metro, eli elin kuin amerikan psycho, mutta sit huomasin ettei mitään oo enää tehtävissä ni kyllästyin ja rupesin vaan enemmän käymään salilla *vink*
[Nuclear]

#56 • • [Nuclear] el aprendiz

P|astic:

Mihin sä kulutat rahaa?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Aziz Combat Fighter

#57 • • Aziz Combat Fighter

W:
---
Ana-5000:

---

Eikös se vain yksinkertaisesti ole mies joka huolehtii omasta ulkonäöstään? Itse en ole metroseksuaali. Vaikka käynkin salilla. Sitä ei kai nyt sentään lasketa? *igor*

Siis.. miksi sille, että mies huolehtii ulkonäöstään, pitää keksiä joku tollanen typerä termi? Metroseksuaali? Itse termikin on jo idioottimainen.

Ei tollanen ainakaan auta hälventämään mitään stereotypioita kulmakarvojansa nyppivistä ja partaansa värjäävistä miehistä, paskat. Se vaan lisää niitä.

Typerää pelleilyä, imho. Kukin huolehtii itsestään miten tahtoo, ei kai sitä varten tarvitse itselleen mitään teennäistä kategoriaa keksiä. Besides, mitä tekemistä tolla on seksuaalisuuden kanssa? Erottaako metroseksuaalin homoseksuaalista se, että metroseksuaali on heteroseksuaali? Eikö se vaan alleviivaa sitä, että itsestään huolen pitäminen on metroseksuaalienkin mielestä "homojen hommaa", mutta nyt pitää keksiä joku termi itselleen kun käyttäytyy omien arvojensa mukaan "homomaisesti" mutta ei halua leimautua homoksi?

Ihmiset *eiei*
W

#58 • • W

Ana-5000:
*clip

Kaikki haluaa tuntea kuuluvansa johonkin *nauru*
Aziz Combat Fighter

#59 • • Aziz Combat Fighter

[Nuclear]:
---
P|astic:
---

Mihin sä kulutat rahaa?

Pointti ei varmaan ollu siinä et ulkonäöstään huolehtiminen maksaa rahaa, vaan siinä, että siitä tehdään sellanen haloo ja sirkus että pitää keksiä itselleen jopa termi kuvaamaan sitä, miten pitää itsestään huolta.

Mun käsittääkseni vanha termi "herrasmies" pätis tässäkin ihan hyvin. Siisti ja puhdas.
Juhgu

#60 • • Juhgu Virnistelijä

Ana-5000:
---
Mun käsittääkseni vanha termi "herrasmies" pätis tässäkin ihan hyvin. Siisti ja puhdas.

Nii, mutta se viittaa käyttäytymiseenkin. Metroseksuaalit voivat perseillä miten haluavat, ja olla silti metroseksuaaleja *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)