136 posts, 7 pages, 27,988 views
e-will:
metroseksuaalisuus käsitteenä on kaappihomojen keino uskotella itelleen että ne on oikeesti ihan heteroita.
W:
Itse en ole metroseksuaali. Vaikka käynkin salilla. Sitä ei kai nyt sentään lasketa?
sapeli:
---
Juhgu:
---
sapeli:
---
No hygienia on tietenkin asia erikseen
---
No mut hei luoja on luonut meille hikoilun jne!
---
Samoin ilmavaivat... Mut siitä ei kukaan kärsi jos mulla on vaikka karvoja käsivarsissa
P|astic:
Sinänsä mulla ei ole mitään sitä vastaan että joku huoltaa ulkonäköään on hän sitten mies tai nainen. Tyhmältä tuintuu kuitenkin se aika ja raha jonka jengi laittaa ulkonäköön. No eipähän mene ainakaan konkurssiin noi kauneus tuotteita valmistavat firmat
sapeli:
["Voi ei, en kai ole yks niistä?!" No ei Jännä kuinka tosi monet näkee ton metroseksuaalisuuden jotenkin negatiivisena... Eihän se oikeastaan ole muuta kuin hiukan erilailla määritelty miehisyyden malli mikä hakee yhteiskunnallista hyväksyntää.
P|astic:
Sinänsä mulla ei ole mitään sitä vastaan että joku huoltaa ulkonäköään on hän sitten mies tai nainen. Tyhmältä tuintuu kuitenkin se aika ja raha jonka jengi laittaa ulkonäköön. No eipähän mene ainakaan konkurssiin noi kauneus tuotteita valmistavat firmat
W:
---
Ana-5000:
Määritelkääpäs nyt äkkiä se metroseksuaali, te jotka itseänne sillä leimalla lyötte otsaan, please.
---
Eikös se vain yksinkertaisesti ole mies joka huolehtii omasta ulkonäöstään? Itse en ole metroseksuaali. Vaikka käynkin salilla. Sitä ei kai nyt sentään lasketa?
[Nuclear]:
---
P|astic:
---
Mihin sä kulutat rahaa?