136 posts, 7 pages, 27,983 views
Henkilökohtaisesti oon kokeillut aika paljon erilaisia miesten kauneudenhoitotuotteita ja täytyy sanoa, että niitä vaivaa täysin sama asia kuin 99.9% miesten tuotteista: kaikissa on hirveä äijähaju ...
pumpuli:
onko ok et mies nyppii kulmansa ja ajaa kainalokarvansa ja tekee muutenkin sellaisia asioita jotka luokitellaan hieman naiselliseksi
Tatuovi:
Mun mielestä koko käsite Metroseksuaali on ihan perseestä. Ei kyseessä ole mikään seksuaalinen suuntautuminen, vaan yritys pitää se erossa perinteisestä heteromiehen käsitteestä. Eihän perinteinen äijä voi pitää ulkonäöstään huolta (paitsi kasvattamalla kaljamahan).
kilobitti:
Eikö olis parasta kaikille jos olis vaan oma itsensä, oli se nypityin kulmin tai ei...?
Juhgu:
---
kilobitti:
Eikö olis parasta kaikille jos olis vaan oma itsensä, oli se nypityin kulmin tai ei...?
---
Toki. Meinaatko että laittautuminen jotenkin häiritsee sitä "omana itsenä olemista"? Itse olen aina käsittänyt tuolla lauseella viitattavan henkisiin eikä fyysisiin seikkoihin.
Fyraett:
---
sapeli
Pistäkööt ihmiset itsensä sen näköiseksi kuin minä he tuntevat itsensä mukaviksi
---
Juuri näin!
mehukatti:
missäs paikoissa stadissa miehet sitten käy tekemässä tuollaisia hieman epätyypillisempiä operaatioita, ilman että saa osakseen huvittuneisuutta tms.
Juhgu:
---
kilobitti:
---
Toki. Meinaatko että laittautuminen jotenkin häiritsee sitä "omana itsenä olemista"?
sapeli:
Siinä mielessä oon kilobitin kanssa samaa mieltä että meidät nyt on luotu tämmösiks että karvat kasvaa sinne minne ne kasvaa, ja on siinä mielessä luonnollisesti osa sitä mitä me ollaan.