Metroseksuaalit

136 posts, 7 pages, 27,966 views

Tripla-T

#21 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Mun mielestä koko käsite Metroseksuaali on ihan perseestä. Ei kyseessä ole mikään seksuaalinen suuntautuminen, vaan yritys pitää se erossa perinteisestä heteromiehen käsitteestä. Eihän perinteinen äijä voi pitää ulkonäöstään huolta (paitsi kasvattamalla kaljamahan).

--
Crom ! - Conan Barbaari

Nega

#22 • • Nega Mental, Progress
Itse ainakin värjäytän ripset ja kulmat aina samalla kun parturissa/kaverilla käyn.
Ja olen huomannut, että tyttö kuin tyttö siistii ilomielin kulmakarvat kun vain pyytää *hymy*
tumpsi

#23 • • tumpsi rekisteröitymätön

peepe:
.

tumpsi sekoilee eksän tunnareilla :P
[Nuclear]

#24 • • [Nuclear] el aprendiz

Henkilökohtaisesti oon kokeillut aika paljon erilaisia miesten kauneudenhoitotuotteita ja täytyy sanoa, että niitä vaivaa täysin sama asia kuin 99.9% miesten tuotteista: kaikissa on hirveä äijähaju ...

Ai miten niin (Gillette ehkä paras näistä) :D Toisekseen mitä ite tullu käytettyä miehille tehtyjä ihonhoitotuotteita, niin kaikki ollut ihan hanurista. Hintaa 50% naisten tuotteita enemmän ja laatu ihan hirveetä...tai sit mul on vaan naisen iho :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

egmondo

#25 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

akir0:
Hitto, alko tehdä mieli nyppiä/nypityttää kulmakarvat ekan kerran elämässä.

*nauru* siitä se lähtee *vink* , ja kun kerran olet ne nyppinyt/nypityttänyt niin huomaat et oikeesti se ei ole niin "paha" asia*hih*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

-P

#26 • • -P

pumpuli:

*nauru* siitä se lähtee *vink* , ja kun kerran olet ne nyppinyt/nypityttänyt niin huomaat et oikeesti se ei ole niin "paha" asia*hih*

heh, oikeastaan aika moneen, tuollaiseen itseään hoitavaan asiaan jää koukkuun ja tuo on yksi niistä :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

remotion

#27 • • remotion nostatus guru
Itse en tykkää yhtää mistään metrojutusta, mun mielestä se on hinttarimaista. sen sijaan pidän kyl itsestäni kohtalaisen hyvää huolta, vahaa ja kaksois väriä tukkaan, sekä herauttavaa dödöö ja edt.. Ehkä semmosta james bondimaista tyylikkyyttä haen.
Fyrisch

#28 • • Fyrisch

pumpuli:
onko ok et mies nyppii kulmansa ja ajaa kainalokarvansa ja tekee muutenkin sellaisia asioita jotka luokitellaan hieman naiselliseksi

Mun mielest se on ok, ja teen itsekkin niin. En oo koskaan ite tykänny sellasist "Rekkamies/miehekkäist" edt/stikki tuoksuist (aiheuttaa hedarin), sellaset "makeemman" tuoksuset on ollu aina mun mielee..Käytän myös hyväntuoksusia (papaya-mango ja papaya-melon *slurps*) shampoo ja hoitoaineit.

Onko kellään muuten tietoo missä vois modaa kulmakarvoi, haluisin molempiin 2 sellast viistoviivaa?
Jinx

#29 • • Jinx Superfeminine

Tatuovi:
Mun mielestä koko käsite Metroseksuaali on ihan perseestä. Ei kyseessä ole mikään seksuaalinen suuntautuminen, vaan yritys pitää se erossa perinteisestä heteromiehen käsitteestä. Eihän perinteinen äijä voi pitää ulkonäöstään huolta (paitsi kasvattamalla kaljamahan).

Tää on ihan totta! *joo* Ihan hyvä ettäpidetään ulkonäöstä huolta ja että pukeudutaan siististi

--
Pyllykkä

#30 • • ville olen oikeasti ujo

Avernian:
Tässä tapauksessa koska ne karvat kasvaa rumempina takaisin, kenties?

Nypityt karvat kasvaa itseasiassa vähän heikompina, sen sijaan ajellut karvat on tosi karheita. Ts ei pidä ajella vaan nyppiä.
Juhgu

#31 • • Edited Juhgu Virnistelijä

kilobitti:
Eikö olis parasta kaikille jos olis vaan oma itsensä, oli se nypityin kulmin tai ei...?

Toki. Meinaatko että laittautuminen jotenkin häiritsee sitä "omana itsenä olemista"? Itse olen aina käsittänyt tuolla lauseella viitattavan henkisiin eikä fyysisiin seikkoihin.

Btw, tää olis varmaan häröily- tai tunkiotopic.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

sapeli

#32 • • sapeli jokukukamikä?

Juhgu:
---
kilobitti:
Eikö olis parasta kaikille jos olis vaan oma itsensä, oli se nypityin kulmin tai ei...?
---
Toki. Meinaatko että laittautuminen jotenkin häiritsee sitä "omana itsenä olemista"? Itse olen aina käsittänyt tuolla lauseella viitattavan henkisiin eikä fyysisiin seikkoihin.

Siinä mielessä oon kilobitin kanssa samaa mieltä että meidät nyt on luotu tämmösiks että karvat kasvaa sinne minne ne kasvaa, ja on siinä mielessä luonnollisesti osa sitä mitä me ollaan. On ohimenevää muotihapatusta trimmata just tietyt karvat just tietyllä lailla, tai pistää just tietynlaiset vaatteet tai hajusteet, jne.

Toisaalta, ihmiskulttuuri muuttuu nopeammin kuin mitä evoluutio pysyy perässä - ei me pohjolankaan ihmiset enää ihan niin paljoa karvoitusta tarvittais kun on kuitenkin lämpimät kodit ja vaatteet ja sähkölämmitys ja vaikka mitä...

Mut se on tosiaan estetiikkakysymys ja se mistä toiset pitää ei sovi toisille. Pistäkööt ihmiset itsensä sen näköiseksi kuin minä he tuntevat itsensä mukaviksi - itse en ala "muita varten" liikoja trimmailemaan ja bodailemaan ja pynttäytymään, mutta tietyn verran teen näitä asioita kuitenkin omaksi ilokseni. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fyrisch

#33 • • Fyrisch

sapeli
Pistäkööt ihmiset itsensä sen näköiseksi kuin minä he tuntevat itsensä mukaviksi

Juuri näin! *joo*
mehukatti

#34 • • mehukatti dude
missäs paikoissa stadissa miehet sitten käy tekemässä tuollaisia hieman epätyypillisempiä operaatioita, ilman että saa osakseen huvittuneisuutta tms. *igor*
Juhgu

#35 • • Juhgu Virnistelijä

Fyraett:
---
sapeli
Pistäkööt ihmiset itsensä sen näköiseksi kuin minä he tuntevat itsensä mukaviksi
---
Juuri näin! *joo*

Tosin eihän esim. deodoranttia tai raikasta hengitystä itse huomaa.

mehukatti:
missäs paikoissa stadissa miehet sitten käy tekemässä tuollaisia hieman epätyypillisempiä operaatioita, ilman että saa osakseen huvittuneisuutta tms. *igor*

Kylpyhuoneessa lukitun oven takana? *hymy*

--

Byproduct (live)

sapeli

#36 • • sapeli jokukukamikä?

Juhgu:
Tosin eihän esim. deodoranttia tai raikasta hengitystä itse huomaa.

No hygienia on tietenkin asia erikseen *hih*

--

Juhgu

#37 • • Juhgu Virnistelijä

sapeli:
---

No mut hei luoja on luonut meille hikoilun jne!

--

Byproduct (live)

sapeli

#38 • • sapeli jokukukamikä?

Juhgu:
---
sapeli:
---
---
No mut hei luoja on luonut meille hikoilun jne!

Samoin ilmavaivat... *joo* Mut siitä ei kukaan kärsi jos mulla on vaikka karvoja käsivarsissa *hymy*

--

ihani

#39 • • ihani vp
Eli mitä mieltä olet siitä että miehet käyttävät nykyään myös rahaa entistä enemmän oman ulkonäkönsä hoitoon.

pumpuli:
siis kommentoi vapaasti sitä että onko ok et mies nyppii kulmansa ja ajaa kainalokarvansa ja tekee muutenkin

kyllä.

tosin en jaksa ajaa partaani kovin usein

--
nyt äkkiä sitä saksaa lautaselle

kilobitti

#40 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

Juhgu:
---
kilobitti:
---
Toki. Meinaatko että laittautuminen jotenkin häiritsee sitä "omana itsenä olemista"?

Päinvastoin, tarkoitan että ulkonäkö kommunikoi ulospäin sitä "kuka on". Siksi on mielestäni vähän hölmöä yrittää määritellä mitä saa ja ei saa tehdä pysyäkseen miehenä*hih*

sapeli:
Siinä mielessä oon kilobitin kanssa samaa mieltä että meidät nyt on luotu tämmösiks että karvat kasvaa sinne minne ne kasvaa, ja on siinä mielessä luonnollisesti osa sitä mitä me ollaan.

Mä tarkoitin enemmänkin sitä, että se miten tykkään karvansa ajella, miten laittaa hiuksensa, miten pukeutuu jne. ilmentää sitä mitä on. Ts. mielestäni pitäisi olla tärkeämpää näyttää itseltään, kuin miettiä "olenko cool jos teen näin". Itse kyllä syyllistyn tähän jälkimmäiseen turhan usein..

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993