[---5 ELEMENT---] 8.4.2005 @ Tallinna

83 posts, 5 pages, 11,191 views

ruB

Posts: 42

#61 • • ruB

Timce, 9.4.2005 18:52:
Mua kans kiinnostais kuulla, oliko Liebing just niin hyvä, kuin mitä voi odottaa?


Kai se oli, kun murskasin jalkani totaalisesti kyseisen äijän virnistäessä dj deckien takana *hih* *hikoil*
Avatar
#62 • • Edited ikj Guest

Timce, 9.4.2005 18:52:
Mua kans kiinnostais kuulla, oliko Liebing just niin hyvä, kuin mitä voi odottaa?



on se imo :)
peepe

Posts: 904

#64 • • peepe
Tallinnan kemut olivat kaikin puolin positiivinen kokemus. Kyllä se suuri ihmismassa vaan kummasti nostattaa fiiliksiä, ja täytyy kyllä ihailla niitä typyjä jotka korkkareissaan aamu kuuteen saakka jorasivat, kyllä mun jalat jo siinä neljän maissa alko oleen aika paskana..

Siihen nähden kuinka suuri ihmismassa tuolla oli, niin kaikki sujui mielestäni hirmu hyvin. Ahtaissa kulkuväylissä ei kohdalleni sattunut kertaakaan mitään tönimistä tai muuta negatiivista käyttäytymistä. Lähinnä se fiilis oli sellanen, et ne tyypit todella olivat tulleet tanssimaan ja nauttimaan musiikista (+kuosaamaan), mutta kaikki joras omissa fiiliksissä, eikä häiriökäyttätymistä ilmentynyt.

Ja sitten se Pendulumin setti. Ei kyllä pysty muistaa millon viimeks olis musiikki, tanssi ja fiilis ollut niin kohdallaan. Oli kyllä menoa ja meininkiä :) Sellanen fiilis jäi, et heti kun Tallinnassa on taas jotain isoa, niin sinne!
pmid

Posts: 528

#65 • • pmid hyvänpuolulainen
Öhh. Hyvä jos jollain on noin hyviä kokemuksia. Mua ärsyttää vieläkin niin paljon koko bileet, että en edes enää jaksa tilittää muuta kuin, että aika hirveä kokemus! Mitä olen kuunnellut ihmisten puheita, niin aika moni on samalla kannalla.

--
Only sick music makes money today.

- Friedrich Nietzsche

cyanid

Posts: 42

#66 • • cyanid

peepe, 12.4.2005 16:24:
Siihen nähden kuinka suuri ihmismassa tuolla oli, niin kaikki sujui mielestäni hirmu hyvin. Ahtaissa kulkuväylissä ei kohdalleni sattunut kertaakaan mitään tönimistä tai muuta negatiivista käyttäytymistä. Lähinnä se fiilis oli sellanen, et ne tyypit todella olivat tulleet tanssimaan ja nauttimaan musiikista (+kuosaamaan), mutta kaikki joras omissa fiiliksissä, eikä häiriökäyttätymistä ilmentynyt.



Missäköhän bileissä mä sitten oon ollu ku töniminen ja kaaos alko heti siinä sisääntulossa, jossa oli ~1000 ihmisen vellova massa joka väkisin puristui niistä ovista sisään. Sama meininki jatkui niissä pääareenalle johtavissa portaissa. Ja juuri muuta käyttäytymistä ei jäänyt mieleen kuin häiriökäyttäytymistä. Ja kutsukaa vaan rasistiksi, mutta "ryssäviha" kyllä syveni omalla kohdalla taas parilla asteella lisää. Tämä johtuu lähinnä siitä, että ne pahimmat pirijyrät, liimanimppaajat ja tönijät puhuivat venäjää. Reissu oli muuten kyllä mahtava, bileet oli perseestä.
toni

Posts: 912

#67 • • toni

pmid
Öhh. Hyvä jos jollain on noin hyviä kokemuksia. Mua ärsyttää vieläkin niin paljon koko bileet, että en edes enää jaksa tilittää muuta kuin, että aika hirveä kokemus! Mitä olen kuunnellut ihmisten puheita, niin aika moni on samalla kannalla.



Tjaa. Mun mielestä bileissä oli ihan pirun hauskaa.

Olihan siellä kaikenlaista kommellusta, mutta sopivalla asenteella pärjäsi aivan mainiosti. Ottaa ne tulpat mukaan, niin ei satu korviin. Menee sinne eturiviin, niin ei joudu kärsimään muista saleista kantautuvista häiriöäänistä. Jne.

Vieläkin on mielessä se Liebingin setin alkupuolen meininki... =D
RantaPalleroinen

Posts: 512

#68 • • RantaPalleroinen
AAAH mitkä bileet! Tultiin paikalle vasta kahdentoista jälkeen ja ovilla ei ollut ongelmaa ryysiksen, lippujen tai muunkaan kanssa. Repussani olleet batteryt jouduttiin kiskomaan naamaan kun narikkatila oli kuulemma loppunut. Saatiin survottua takit ja muut romppeet reppuun ja sitten vaan menoksi! Oi sitä tunnetta joka tuli nähtyämme päälavan sieltä korkeuksista! Moni on valittanut liian kovaa volyymiä paikanpäällä? En ymmärrä?!?! Ainut kerta kun korviini oikeasti sattui oli psyke puolella kun jorasin tovin kaiuttimen edessä. Jos niitä tulppia on tottunut käyttämään niin luulis ottavan mukaan tälläsellekkin tripille. En myöskään suosittele Liettuaa herkkäkorvaisille... TAYSII! *jiihaa*
Ilkeitä ihmisiä?!?! Kaikki jotka minulle puhui tai kenelle minä höpöttelin joutavia oli vallan mainiota porukkaa.
(perusasioita virossa: älä näytä turistilta *hihu*)
Musiikki oli taivaallista! En pysty edes hehkuttamaan.
Se vaan oli niin *super**sydän* Kun musiikki loppui ja oli satamaan lähdön aika niin taksi yritti kiskoa meiltä tupla hintaa. Paikalle eksyi todella ystävällinen paikallinen joka möykkäsi taksille jotain ja päästiin kuin päästiinkin normi hintaan takaisin. Iso kiitos sille pojulle! Kiitos myös suomi tiimille satamassa joka tarjosi lämmikettä absintistaan *plur**känni*
Kaiken kaikkiaan aivan mahtava kokemus ja ensi vuonna 100% varmuudella takaisin!

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

tumpsi

Posts: 2,553

#69 • • tumpsi rekisteröitymätön
Lähes suora copypaste plattarista:

09-04-2005 23:40
Ah, vihdoinkin himassa.
Pe aamusta klo 05 -> tähän hetkeen 3h unta, tulos:
väsynyt mutta onnellinen.
Ensimmäistä kertaa vuosiin jalat kipeenä reivaamisesta.
Raporttii ->

Pendulum vetäs kyl niiiiiiiiiiiiiiiiiin mahtavan setin et vittu galaxit
räjähteli ja vittu oli siistii, ehdottomasti paras junkkasetti mitä oon kuullu.
Menee myöskin all time top kybään.

Genki onnistu main arenan lämppäämisessä erittäin kiitettävästi,
siitä isot propsit, koska lämppärisetit ei oo niit helpoimpii
Okiru yllätti myöskin, vaikka oon sen settejä kuullu miljoonan.
Uskomattoman fressii ja tiukkaa saundii, plur.

Chris Liebing oli hyvä, mutta ei oikeen maistunu Pendulumin tykityksen jälkeen.
Psykehuonees poikkesin muutaman kerran, aika laiskaa saundia omaan makuun.
Old school-huonees poikkesin kai kerran, ei oikeen pudonnu se musa tällä kertaa.
Muita mainittavia ei nyt muistu mieleen, paitsi et Aquasky & Masterblaster rokkas kans.

Jos nyt jotain negatiivista pitää sanoo, niin kerrosten vaihto ykkösestä
kakkoseen oli suurta tuskaa. Mutta turha se kai on tollasen takia laittaa jäähallii remonttiin
+ et joku jääkaappipakastin-yhdistelmä koitti viedä laukkua, mut eipä
onnistunu

Oli mielettömän hyvä porukka, ja matkat(kin) meni mukavasti.
T: anal-fabeetti semi-lobootti :P

Nyt nukkuun, rakentavampi mahtianalyysi saattaa olla tulossa myöhemmin.
(Mahdollisesti kuvia tulossa:P)
tumpsi

Posts: 2,553

#70 • • tumpsi rekisteröitymätön
Jep, kuten ylhäältä voi lukea, mulla oli kivaa.

En ymmärrä että mitä te whinettäjät ootte odottanu.
Semmosta iisiä klubimeininkiä malliin Rosegarden?

Kyl mulla oli tiedossa jo paljon ennen matkaa että siellä tulee
olemaan suht eläimellinen meno, mutta asenteen hienosäädöllä
sen sai kuriin. Olihan noita tönijöitä ja laukkuvarkaita,
mutta omalle kohdalle ei sattunut mitään vakavampaa.
hrdkvr

Posts: 3,929

#71 • • hrdkvr KURGO
senjälkeen kun kerran dekolteessa jäi parit aseet narikkaan kun metallinpaljastimet soi, en ole tallinassa yöelämää viettänyt

--
-keep it hard-

ANONYM

Posts: 731

#72 • • Edited ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
nii kannnattaa varmaan jättää ne mutkat kotiin...tullissakin voi tulla
sanomista?*plur*
Jinx

Posts: 2,615

#73 • • Jinx Superfeminine
Hyvää musaa ja loistava tunnelma! *plur* Kyllä Eestissä osataan!

--
Pyllykkä

hrdkvr

Posts: 3,929

#74 • • hrdkvr KURGO

psysex, 13.4.2005 10:58:
nii kannnattaa varmaan jättää ne mutkat kotiin...tullissakin voi tulla
sanomista?*plur*



kyllä tullista saa tuoda oman aseen maahan kunhan on aseenkantolupa mukana

--
-keep it hard-

peepe

Posts: 904

#75 • • peepe

cyanid, 12.4.2005 20:42:
Missäköhän bileissä mä sitten oon ollu ku töniminen ja kaaos alko heti siinä sisääntulossa, jossa oli ~1000 ihmisen vellova massa joka väkisin puristui niistä ovista sisään. Sama meininki jatkui niissä pääareenalle johtavissa portaissa. Ja juuri muuta käyttäytymistä ei jäänyt mieleen kuin häiriökäyttäytymistä. Ja kutsukaa vaan rasistiksi, mutta "ryssäviha" kyllä syveni omalla kohdalla taas parilla asteella lisää. Tämä johtuu lähinnä siitä, että ne pahimmat pirijyrät, liimanimppaajat ja tönijät puhuivat venäjää. Reissu oli muuten kyllä mahtava, bileet oli perseestä.



No kovin ikävää jos jouduit kokemaan tönimistä sun muuta paskaa. Mutta itse en mitään sellaista kokenut. Aina kun siirryin jonossa ylös tai alas, se sujui täysin mutkattomasti.

Itse olin koko illan selvinpäin, joten skarppina osas välttää kaikki mahdolliset nihkeet tilanteet. Esim kun joku epäilyttävän oloinen tyyppi alkoi jauhamaan mulle jotain, vaihdoin paikkaa. Ongelmiahan saa vaikka kuinka valtavasti, ja mistä tahansa, jos niin haluaa. Mun mielestä on vaan avartavaa kokea jotain toisenlaistakin, kuin sitä menoa mitä meillä täällä Suomessa on. Kuinka kivaa oli, kun tuolta bileistä puuttui täysin se pousailu vitun kalliissa vaatteissa helvetin coolissa seurassa. Enkä mä sitä sano etteikö olis taas ihanaa mennä Suomen turvallisiiin ja tuttuihin kemuihin, mut vaihtelu virkistää ja matkailu avartaa jne. Tiettyjä juttuja ei mun mielestä voi arvostaa, ellei näe hieman toisenlaistakin toimintaa. Mut silti kantsii ymmärtää, et tää meidän toimintamalli ei ole se ainoo/oikee.

Mikä muuten noissa kemuissa teki mahdottomaksi musiikista&tanssimisesta nauttimisen? Eikö se ole pääasia? Eikö sen vuoksi bileisiin mennä? Mä ainakin nautin täysillä :)
P|astic

Posts: 249

#77 • • P|astic
Henkilökoihtaisesti bileet olivat vailtaisa suksee. Pendulum todellakin räjäyyti galaksit huh ja Raiden ja kaikki ei vittu ihan loistava meno. Ja jengi oli aika vitun mukavaa. Tulihan sitä tanssailtuakin josta maksettiin aika kovaa veroa lauantaina. Nii ja jäihän mulla takki sun muut narikkaan mutta sain mä sen edestä tuotu viskiä joten eipä mitään.

Ja mitäs vielä. Nii matkat sujui oikein mukavasti mukavassa porukassa.


Nii ja ei tolla pmidillä niin kauheeta ollu, mä näin ku se nyökytti päättään tekno tahdissa.

Joo ja perkle Aquaskyn bassot mainarenalla lopussa <3

--
Naturalbornloverman

leenuliinu

Posts: 1,022

#78 • • leenuliinu Kenen kaveri

tumpsi, 13.4.2005 10:39:
En ymmärrä että mitä te whinettäjät ootte odottanu.
Semmosta iisiä klubimeininkiä malliin Rosegarden?



Ikäänkuin kaaos ja varastelu ja Rosegarden-tyylinen meno ois ne kaksi ainoaa vaihtoehtoa. On niitä megabileitä ennenkin ollut ilman tuollaista epämiellyttävyyttä.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

RantaPalleroinen

Posts: 512

#79 • • RantaPalleroinen
mikä kaaos? mikä varastelu? *ding*

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

tumpsi

Posts: 2,553

#80 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

leenuliinu, 13.4.2005 16:42:
On niitä megabileitä ennenkin ollut ilman tuollaista epämiellyttävyyttä.


Tallinnassa? Tuskin.
Suomi onkin sitten asia erikseen ;)
edit: (ja RG onkin sit jo oma lukunsa :))