Timce, 9.4.2005 18:52:
Mua kans kiinnostais kuulla, oliko Liebing just niin hyvä, kuin mitä voi odottaa?
Kai se oli, kun murskasin jalkani totaalisesti kyseisen äijän virnistäessä dj deckien takana
83 posts, 5 pages, 11,861 views
Mua kans kiinnostais kuulla, oliko Liebing just niin hyvä, kuin mitä voi odottaa?
peepe, 12.4.2005 16:24:
Siihen nähden kuinka suuri ihmismassa tuolla oli, niin kaikki sujui mielestäni hirmu hyvin. Ahtaissa kulkuväylissä ei kohdalleni sattunut kertaakaan mitään tönimistä tai muuta negatiivista käyttäytymistä. Lähinnä se fiilis oli sellanen, et ne tyypit todella olivat tulleet tanssimaan ja nauttimaan musiikista (+kuosaamaan), mutta kaikki joras omissa fiiliksissä, eikä häiriökäyttätymistä ilmentynyt.
pmid
Öhh. Hyvä jos jollain on noin hyviä kokemuksia. Mua ärsyttää vieläkin niin paljon koko bileet, että en edes enää jaksa tilittää muuta kuin, että aika hirveä kokemus! Mitä olen kuunnellut ihmisten puheita, niin aika moni on samalla kannalla.
psysex, 13.4.2005 10:58:
nii kannnattaa varmaan jättää ne mutkat kotiin...tullissakin voi tulla
sanomista?
cyanid, 12.4.2005 20:42:
Missäköhän bileissä mä sitten oon ollu ku töniminen ja kaaos alko heti siinä sisääntulossa, jossa oli ~1000 ihmisen vellova massa joka väkisin puristui niistä ovista sisään. Sama meininki jatkui niissä pääareenalle johtavissa portaissa. Ja juuri muuta käyttäytymistä ei jäänyt mieleen kuin häiriökäyttäytymistä. Ja kutsukaa vaan rasistiksi, mutta "ryssäviha" kyllä syveni omalla kohdalla taas parilla asteella lisää. Tämä johtuu lähinnä siitä, että ne pahimmat pirijyrät, liimanimppaajat ja tönijät puhuivat venäjää. Reissu oli muuten kyllä mahtava, bileet oli perseestä.
tumpsi, 13.4.2005 10:39:
En ymmärrä että mitä te whinettäjät ootte odottanu.
Semmosta iisiä klubimeininkiä malliin Rosegarden?
leenuliinu, 13.4.2005 16:42:
On niitä megabileitä ennenkin ollut ilman tuollaista epämiellyttävyyttä.