Trakkerterrorist = epämääräisen musiikin tuhoaja :)

88 posts, 5 pages, 27,426 views

bad loop

Posts: 108

#41 • • bad loop .idm setä
anteeksi mutta mulla ei oo mitään hyvää sanottavaa tästä .. täää on varmasti paskinta musaa mitä oon kuullu useeseen vuoteen .. ja mikä vituttaa vielä enemmän on toi IDM titteli tossa tyylilajissa .. HERÄÄ PELLE ! sä vittu et oo iideeämmää nähnykkää ... saatana. biisien perusteella sulla ei oo mitään vitun tyylitajua mistää.

hajoa.
Sefes

Posts: 17

#42 • • Sefes Ihan hukassa...
Voi kristus mitä paskaa. Sun genre vois olla vaikka SDM. yritä arvata mistä toi 'S' tulee....
pmid

Posts: 528

#43 • • pmid hyvänpuolulainen
Pakko nyt vastata, kun tämä vaikutti niin mielenkiintoiselta ketjulta.

Musiikki on kyllä tosi erikoista. Tässä periaatteessa voidaan keskustella siitä missä menee musiikin ja äänien ero.

Moni biisi on sellaisessa jamassa, että ne väkisinkin antavat viimeistelemättömän kuvan. Soundien äänenvoimakkuudet vaihtelevat paljon, joka pistää monesti korvaan. Jos puhutaan siitä, että jotain on vaan lätkitty randomilla peräkkäin ideoiden puutteessa, niin siinä en oo ehkä ihan samaa mieltä. Kyllähän sekin voi olla idea tehdä musiikkia sillä tavalla. Mutta se menee kyllä jo taas siihen että mitä kukin pitää "oikeana" musiikkina. Kaikenkaikkiaan mun mielestä tän idea on ihan yhtä hyvä, kuin mikä tahansa muu idea. Miks kaikkien pitäis tehdä sellaista musiikkia mitä kaikki muut jo tekee?

Noi Tralen-biisit on parhaita tuolta listalta. Johtuu ehkä siitä, että ne on tasaisempaa äänimaisemaa... Kehitystä vaan siihen tekniseen tuottamiseen, niin biisit paranee. Ei sitä opi ku tekemällä :) Äläkä suotta ota ittees jos porukka täällä laukoo aika törkeitäkin kommentteja. Kyllä sinnikkyys kannattaa aina ja oman idean eteenpäin vieminen (vaikka kukaan muu ei ymmärtäisikään :).

--
Only sick music makes money today.

- Friedrich Nietzsche

peepe

Posts: 904

#44 • • peepe

AlinElin:
---
louis:
uus biisi taas lisätty. Ja kiitoksia vastauksita. Nykyään jo hymyilyttää...

---


hymyilyttää? otatko nää kommentit jotenkin rakentavina? hakeudu OIKEESTI hoitoon! vie mukana levys kuunneltavaks niille niin pääset takuulla pehmustettuun huoneeseen!


---
bad loop:
HERÄÄ PELLE ! sä vittu et oo iideeämmää nähnykkää ... saatana. biisien perusteella sulla ei oo mitään vitun tyylitajua mistää.

hajoa.
---


:D




"ok"
UzU

Posts: 2,361

#45 • • UzU [33100]

AlinElin:
hymyilyttää? otatko nää kommentit jotenkin rakentavina? hakeudu OIKEESTI hoitoon! vie mukana levys kuunneltavaks niille niin pääset takuulla pehmustettuun huoneeseen!




bad loop:
HERÄÄ PELLE ! sä vittu et oo iideeämmää nähnykkää ... saatana. biisien perusteella sulla ei oo mitään vitun tyylitajua mistää.

hajoa.




Oiks elektroinen musiikki se jonka ystäviin yhdistettiin sana PLUR?
efo

Posts: 1,908

#46 • • efo Laserpoint

AlinElin:
hymyilyttää? otatko nää kommentit jotenkin rakentavina? hakeudu OIKEESTI hoitoon! vie mukana levys kuunneltavaks niille niin pääset takuulla pehmustettuun huoneeseen!


Itsekkään en tätä matskua ymmärrä mutta eiköhän noi kommentit mene jo kohtuuttomiks.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Lumpy

Posts: 873

#47 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Yritin kuunnella mahdollisimman monta, mut oli pakko lopettaa 5. kohdalla.
Kaikista biiseistä(mitä nyt jaksoin kuunnella) puuttuu rytmi ja en oikeen havainnu, että missä temmossa nyt oikeen mennään. Kuulostaa siltä, että nuotteja ja sampleja on vaan lätkitty sattumanvaraisesti minne sattuu ja missä oikein on se punainen lanka jota seurata?? Joissain biiseissä oli melkein ideaa, mutta ei sittenkään. Plussana vois tosiaan pitää sitä, että tää on jollain tapaa kokeellista, mutta näitä tälläsii on oikeasti maailma täynnä, harvat vain kehtaavat sitä jakaa netissä.
oZq

Posts: 153

#48 • • oZq
Tää ketju innoitti sitten minutkin noita pätkiä kuunteleen. Joo-o, taidetta on (en siis ymmärrä*ding*). Hämmennykseltäni en nyt enempää ala tässä ketään tuomitsemaan. Ja ainahan sitä on mahdollista kehittyä. Yleensä kehitys vaatii kyl kovaa työtä ja omistautumista touhulle.

Kait tämä on jokin läppä??*täh*
Fyrisch

Posts: 4,525

#49 • • Fyrisch

oZq:
Joo-o, taidetta on (en siis ymmärrä*ding*).



En edes kutsuis taiteeks, taiteeseen kuuluu reagoida "wau" tai muulla vastaavalla tavalla *vink*
peepe

Posts: 904

#50 • • peepe

AlinElin:
ja niin nousi suosta ritari valkoisella ratsullaan puolustamaan moraalia, käytöstä ja yksinkertaisia naisia. hei mä en oikeesti tajuu mikä muhun meni*ding* mun ihku-plur-esirippu pääsi hetkeksi valahtamaan alas...

tän olis voinut sanoo hieman tylymminkin et plur vaan sulle.



Miks pitää olla tyly? Miks ei voi olla kohtelias?
Juhgu

Posts: 7,921

#51 • • Edited Juhgu Virnistelijä

AlinElin:
---
piruvie - taas musta tuli tyly...



Kokeile tehdä silleen, että kirjotat saman asian mutta pistät pari plur-hymiötä perään. Pelkästään se jo vähentää tylyä ilmettä puolella.

"hymyilyttää? otatko nää kommentit jotenkin rakentavina? hakeudu OIKEESTI hoitoon! vie mukana levys kuunneltavaks niille niin pääset takuulla pehmustettuun huoneeseen! *plur* *plur*."



Eikö vain? *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#52 • • trusti Guest

AlinElin:
---
peepe:
Miks pitää olla tyly? Miks ei voi olla kohtelias?
---


ehkä mua kiusattiin koulussa tai sitten se karkkeja antanut setä antoi muutakin*ding* miks pitää olla kohtelias kun voi olla tyly? pitääkö olla kohtelias - ööh - koska se on kohteliasta? vai siksi ettei nyt vaan kukaan sattuisi pahoittamaan mieltään. avaa verhot ja katso ulos mutta varo, siellä voi olla jotain mikä järkyttää. en ole rakkauden lähettiläs. en ole hippi - enemminkin sotilas. minä olen tyly, tyhmä ja hidas.

vastaus = ajatus sekos jo aikaa sitten. syy löytyy edellisestä kappaleesta.

kysymys kuuluu: mikä sinä olet? ritari vai yksinkertainen neito? vai vaan kohtelias?

oliko tarpeeksi kohteliasta? minä yritin nyt ihan tosissaan. voi kun kaikki on aina näin vaikeeta - ei vaan voi millään mielyttää kaikkia. enkä nyt ihan välttämättä edes halua miellyttää kaikkia - esimerkiksi sinua peepe. mä en saa tästä mitään etkä sinä ainakaan saa minulta. piruvie - taas musta tuli tyly...




ole toki tyly jos tykkäät. mutta henkilökohtaisuuksiin menevä vittuilu on täysin asiatonta.
tumpsi

Posts: 2,553

#53 • • tumpsi rekisteröitymätön
En nyt jaksa kaikkia idiootteja quotata,
mutta on se nyt kummaa kun aikuiset ihmiset
menee ala-aste tasolle. SELVINPÄIN.

Siis voi vittulan väki, onko vaikee postaa :
"en tykännyt, en tajunnut"?
Koittakaa nyt AIKUISET ihmiset edes pikkusen ryhdistäytyä.


modet ja etenkin anqqa:
Jäähyy tai huomautusta kehiin.

-paremman klubituksen puolesta

piisejä en o kuunnellu, enkä kuuntele. Ainakaan nyt.
P|astic

Posts: 249

#54 • • Edited P|astic

bad loop:
anteeksi mutta mulla ei oo mitään hyvää sanottavaa tästä .. täää on varmasti paskinta musaa mitä oon kuullu useeseen vuoteen .. ja mikä vituttaa vielä enemmän on toi IDM titteli tossa tyylilajissa .. HERÄÄ PELLE ! sä vittu et oo iideeämmää nähnykkää ... saatana. biisien perusteella sulla ei oo mitään vitun tyylitajua mistää.

hajoa.



tän sun kommentisi perusteella tekisi mieli rakastella sinua. Siis oikeesti ihan vitun hyvä läppä ja sit ku vielä heität tohon "että mä vaan provosoin" jne. Niin ohoh eipä siinä paljoa muuta enää kaivata

edit: laitetaanpa ihan vielä itse aiheesta että kovin kesken on kaikki. Jotain hyviäkin juttuja löytyy jo
ja yritystä vaan lisää

--
Naturalbornloverman

bad loop

Posts: 108

#55 • • bad loop .idm setä

P|astic:

tän sun kommentisi perusteella tekisi mieli rakastella sinua. Siis oikeesti ihan vitun hyvä läppä ja sit ku vielä heität tohon "että mä vaan provosoin" jne. Niin ohoh eipä siinä paljoa muuta enää kaivata

edit: laitetaanpa ihan vielä itse aiheesta että kovin kesken on kaikki. Jotain hyviäkin juttuja löytyy jo
ja yritystä vaan lisää



jaa a .. en harrasta miehiä mutta kiitos kumminkin. oli päässyt totaalisesti unohtumaan mikä sai mut kiehumaan tollatavalla joten piti kuunnella uudestaan .. edelleenkin älytöntä roskaa jossa ei ole mitään joka sais mut kuuntelemaan jotain kohtaa tarkemmin .. tietty aijempi kommentti olisi voinut olla ystävällisempi .. joten lisäämpä tähän hymiön *plur* .. noin .. ei tartte flamettaa ..
P|astic

Posts: 249

#56 • • Edited P|astic
*iloinen*

--
Naturalbornloverman

Placeboman

Posts: 142

#58 • • Edited Placeboman
Hähhäh......tää on ihan hyvää huumoria........vähän repesin!!!!Tää on just hyvää sikailua....Älkää herranjumala sentään ottako tota Trakkerterroristia vakavasti....Täähän on nyrjähtänyttä NIN:siä.........

--
Don´t forget to be the way you are......

sts

Posts: 7,969

#59 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
Hirveintä paskaa ikinä.

Ehkä pitää antaa pisteitä siitä että biisit jotka on tehty trakkerilla pc:llä on saatu kuullostamaan joltai sidin ja huonojen amigamodien yhdistelmältä (JOKA SEKÄÄN EI OO EHK HYVÄ ASIA, KOSKA ON HYVIÄ SIDEJÄ JA HYVIÄ AMIGA MODEJA)
louis

Posts: 119

#60 • • louis (Mirth LaQurre Feel's Around me)
thankiu very much.... No niin kaikilla on omat mielipiteensä. Mä kehityn omalla tahdilla ja valitattavasti teknisistä syistä biisien laatu pysynee suurimmaksi osaksi huonotasoisena. Kunnes löydän jonkun mullistavan keksinnön joka pyörii mun tietokoneella.