hajoa.
88 posts, 5 pages, 27,563 views
AlinElin:
---
louis:
uus biisi taas lisätty. Ja kiitoksia vastauksita. Nykyään jo hymyilyttää...
---
hymyilyttää? otatko nää kommentit jotenkin rakentavina? hakeudu OIKEESTI hoitoon! vie mukana levys kuunneltavaks niille niin pääset takuulla pehmustettuun huoneeseen!
---
bad loop:
HERÄÄ PELLE ! sä vittu et oo iideeämmää nähnykkää ... saatana. biisien perusteella sulla ei oo mitään vitun tyylitajua mistää.
hajoa.
---
:D
AlinElin:
hymyilyttää? otatko nää kommentit jotenkin rakentavina? hakeudu OIKEESTI hoitoon! vie mukana levys kuunneltavaks niille niin pääset takuulla pehmustettuun huoneeseen!
bad loop:
HERÄÄ PELLE ! sä vittu et oo iideeämmää nähnykkää ... saatana. biisien perusteella sulla ei oo mitään vitun tyylitajua mistää.
hajoa.
AlinElin:
ja niin nousi suosta ritari valkoisella ratsullaan puolustamaan moraalia, käytöstä ja yksinkertaisia naisia. hei mä en oikeesti tajuu mikä muhun meni*ding* mun ihku-plur-esirippu pääsi hetkeksi valahtamaan alas...
tän olis voinut sanoo hieman tylymminkin et plur vaan sulle.
AlinElin:
---
piruvie - taas musta tuli tyly...
"hymyilyttää? otatko nää kommentit jotenkin rakentavina? hakeudu OIKEESTI hoitoon! vie mukana levys kuunneltavaks niille niin pääset takuulla pehmustettuun huoneeseen! ."
AlinElin:
---
peepe:
Miks pitää olla tyly? Miks ei voi olla kohtelias?
---
ehkä mua kiusattiin koulussa tai sitten se karkkeja antanut setä antoi muutakin*ding* miks pitää olla kohtelias kun voi olla tyly? pitääkö olla kohtelias - ööh - koska se on kohteliasta? vai siksi ettei nyt vaan kukaan sattuisi pahoittamaan mieltään. avaa verhot ja katso ulos mutta varo, siellä voi olla jotain mikä järkyttää. en ole rakkauden lähettiläs. en ole hippi - enemminkin sotilas. minä olen tyly, tyhmä ja hidas.
vastaus = ajatus sekos jo aikaa sitten. syy löytyy edellisestä kappaleesta.
kysymys kuuluu: mikä sinä olet? ritari vai yksinkertainen neito? vai vaan kohtelias?
oliko tarpeeksi kohteliasta? minä yritin nyt ihan tosissaan. voi kun kaikki on aina näin vaikeeta - ei vaan voi millään mielyttää kaikkia. enkä nyt ihan välttämättä edes halua miellyttää kaikkia - esimerkiksi sinua peepe. mä en saa tästä mitään etkä sinä ainakaan saa minulta. piruvie - taas musta tuli tyly...
bad loop:
anteeksi mutta mulla ei oo mitään hyvää sanottavaa tästä .. täää on varmasti paskinta musaa mitä oon kuullu useeseen vuoteen .. ja mikä vituttaa vielä enemmän on toi IDM titteli tossa tyylilajissa .. HERÄÄ PELLE ! sä vittu et oo iideeämmää nähnykkää ... saatana. biisien perusteella sulla ei oo mitään vitun tyylitajua mistää.
hajoa.
P|astic:
tän sun kommentisi perusteella tekisi mieli rakastella sinua. Siis oikeesti ihan vitun hyvä läppä ja sit ku vielä heität tohon "että mä vaan provosoin" jne. Niin ohoh eipä siinä paljoa muuta enää kaivata
edit: laitetaanpa ihan vielä itse aiheesta että kovin kesken on kaikki. Jotain hyviäkin juttuja löytyy jo
ja yritystä vaan lisää