Ketä muistutat?

175 posts, 9 pages, 57,617 views

phear

#61 • • phear <X>

Juhgu:
Parikin tyyppiä on tullut sanomaan, että olen kuulemma Infekton näköinen. Minulla ei tosin ole hajuakaan kuka tai minkänäköinen tyyppi se on. Kuulemma liittyy jotenkin Bomfunk MC's:iin *igor*

Heh, no se on vähän sun näkönen tyyppi. *vink*
Kyseessä on melko kova suomalainen breaks/hiphop/DnB DJ/tuottaja, suosittelen tutustumaan tuotantoon.
http://www.heavydisco.com/artists-infekto.shtml
Displacer

#62 • • Displacer
Vietnamissa ollessani kuulin joku kymmenisen kertaa että näytän Michael Owenilta, mutta mitäs Vietnamilaiset tietää. Niille kaikki länsimaalaiset näyttää varmaan yhtä samanlaisille kun meille kaikki aasialaiset.

(joo, huomaan eron eri aasialaisten yksilöiden välillä, mutta tosiasia on se, että jos ei ole tottunut katselemaan jotain tiettyä kansanryhmää niin niitä pienempiä eroja ei huomaa niin helpolla)
eepero

#63 • • eepero
Viikonlopun aikana mulle kerrottiin että näytän aivan Jonne Aaronilta ja Uma Thurmanilta. Weird :)
10-

#64 • • 10- Sairaalan Miekka
Nuuskamuikkusta!! hyvä vai huono, mene ja tiedä..*hihu*

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

liikkuva muna

#65 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Välillä kuulee kuittauksia Ville Valosta tai Jussi 69:stä.. Mielestäni en näytä kummaltakaan yhtään, tugga ny on ehkä musta. Laulan kyllä melkeen yhtä hyvin, ellen jopa paremmin.
Mellu-

#66 • • Mellu-
mua on luultu joksu hemmetin tennis/golf lupaukseksi.. ei pysty muistaa ko. henkilön nimeä.. jas kun mulla oli kalju ja sellaset äijäkuteet päällä ni on mua luultu toni wirtaseksikin *ding*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Kenu

#67 • • Kenu
Melkein jokaisis bileis joku luulee mua Tabiks... Illuis joku tuli jopa pyytää nimee VIP-hakemukseen!! *nauru*
Janne

#68 • • Janne kipee ukkeli

Kenu:
Melkein jokaisis bileis joku luulee mua Tabiks... Illuis joku tuli jopa pyytää nimee VIP-hakemukseen!! *nauru*

Toi on kyllä totta, teillä on perin hämmästyttävästi samaa näköä, varsinkin kun tukkamuoti on samanlainen.

Mun ulkonäöstä on kanssa pari nimeä, jotka ponnahtavat esiin tämän tästä:

Wolverine (Hugh Jackman)
Brad Pitt
George Michael (varsinkin silloin kun oli skegge)
Brandon Walsh (90210, en muista näyttelijän nimeä)
Ronan Keating! (tosin vain Filippiineillä käydessäni, mutta koko ajan) *eiei*
curry

#69 • • curry ^mauste^
Tätä en itse tahdo uskoa, mutta monet ja taas monet on sanonu et muistutan mukamas Anssi Kelaa!! *grr*

*eiei*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

Juhgu

#70 • • Juhgu Virnistelijä

phear:
---
Kyseessä on melko kova suomalainen breaks/hiphop/DnB DJ/tuottaja, suosittelen tutustumaan tuotantoon.
http://www.heavydisco.com/artists-infekto.shtml

Heh, sivulta löytyvä mixtape on ainakin ihan menevää matskua vaikkei lempigenreeni kuulukaan. Jos joku vielä sanoo "hei, sä näytät ihan Infektolta", pitääkin jatkossa vastata että "ei kun mä OLEN Infekto" *pahis*

...no ei vaan, ei viitsi vetää lupaavaa artistia lokaan *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Shaz

#71 • • Shaz team Wittupäät
Sillon ku mulla oli vielä ruskeet hiukset ni mun exä sano aina että oon ihan Mariah Careyn näkönen. Nyt oon kuulemma Alyssa Milanon näkönen, mut punasil hiuksil :P Vaaleil hiuksil olin kuulemma Hilary Duffin näkönen *nauru* Paskapuhetta.
Jammailija

#72 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mä saan kuulla tätä jatkoilla, bileissä ja tulipa viime viikolla vartavasten ihan tekstiviestikin:
"Sä oot ihan CHRIS PONTIUKSEN näköinen!"
Uskottava kai se on, meitsi on partyboy*nauru*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

kAiStA

#73 • • kAiStA
Useimmin kuulen muistuttavani Rakel Liekkiä ja joskus jopa Maija Vilkkumaata. Eli eipäs hyvin mene.....

--
Let the music be your only God..

lostgone

#74 • • lostgone

Jammailija:
Mä saan kuulla tätä jatkoilla, bileissä ja tulipa viime viikolla vartavasten ihan tekstiviestikin:
"Sä oot ihan CHRIS PONTIUKSEN näköinen!"
Uskottava kai se on, meitsi on partyboy*nauru*.

Mä olin jo melkein unohtan, mut.. *joo*
*jiihaa*partyboy*jiihaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

lohikarme

#75 • • Edited lohikarme RitariVittupää
Mä kuulen aika usein et oon jonku Everwoodin henkilön näkönen...ja Tom Cruisea muistutan kuulema kanssa *iloinen*

--
Qualis artifex pereo

Bellezaaa

#76 • • Bellezaaa Afrodite*

lohikarme:
Mä kuulen aika usein et oon jonku Everwoodin henkilön näkönen...ja Tom Cruisea muiustutan kuulema kanssa *iloinen*

Suomen Tom Cruise *joo*
Tarsu

#77 • • Tarsu
Yksi sanoi että Freddie Prinze Jr:lta.

Käskin hommata silmälasit !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Baby-G

#78 • • Baby-G

lohikarme:
Mä kuulen aika usein et oon jonku Everwoodin henkilön näkönen...

Samma här! *hymy*
Duracell

#79 • • Duracell Öhkömökö...
*pahis* Öhkömököä *joo*
#80 • • ayame Guest
Mulle aina jankutetaan että "sä oot ihan sen jonkun näkönen.. Ihan varmana olet" mutta kukaan ei vaan ikinä saa päähänsä kenen näköinen sitten loppujen lopuksi olen *ding* . Teinimpänä tyttönä, kun olin kovinkin blondi tultiin nimmaria pyytämään, kun luulivat Johanna Siekkiseksi *nauru*