Ketä muistutat?

175 posts, 9 pages, 57,446 views

genki

#121 • • genki
felix -the cat

--
crop circles in the carpet

iriil

#122 • • iriil
Hyvin usein näytän kaverin kaverilta. Eräs ranskalainen poika sanoi minun näyttävän hänen kaveriltaan ja käyttäytyvänkin samalla tavalla. Ainoa häiritsevä tekijä siinä jutussa oli että tämä tyttö jota muistutin oli tehny itsemurhan monta vuotta sitten.
MADDS

#123 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
Kelju K. KOjootti, Ronja Ryövärintytär sekotus...

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

jaywink

#124 • • jaywink bass warrior
kun oli pidemmät hiukset joskus vuosia vuosia sitten mummo sanoi että näytän Ridgeltä *juonittel* ..ehkä toi shokki sai mut pitämään jatkossa hiukset lyhyenä *nauru*
hrdkvr

#125 • • hrdkvr KURGO
nuorempana näytin teemu selänteeltä

--
-keep it hard-

Trixie

#126 • • Trixie
Mulle kohdalle on aikas usein sattunu et näyttäisin Angelina Jolielta*ding* ja sit toinen Kaunareiden kuollut Taylor (Hunter Tylo)

No ehkä sit ku mul on tukka auki ni sit saattaa jotain pientä yhdennäköisyyttä olevan mut enpä oikkee tiiä...

--
face your fears and live your dreams

MaSari

#127 • • MaSari space jammer

Trixie, 19.4.2005 09:38:
Mulle kohdalle on aikas usein sattunu et näyttäisin Angelina Jolielta*ding* ja sit toinen Kaunareiden kuollut Taylor (Hunter Tylo)

No ehkä sit ku mul on tukka auki ni sit saattaa jotain pientä yhdennäköisyyttä olevan mut enpä oikkee tiiä...

Tulipas tosta Taylorista mieleen, että taasko se on kuollut?! Oli varman vuosi sitten kun bongasin sen elävänä roolissaan, tai siis se oli palannut kuollesta. *ding* Ja nytkö se on taas sit kuollu. Huhhuh.. :)

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Lnn Sika

#128 • • Lnn Sika
oiskohan lähinnä uuno turhapuron ja kokonaisen & puolikkaan sekoitus
Mai

#129 • • Mai Villikisu
Tunisiassa ollessani mulle sanottiin että Barbieta!*aplodit* Se oli toki mukava kuulla, mutta lieneekö tuo sitten ulkomaalaisten iskuyrityksiä, kun vaalea olen*ding**nauru*
#130 • • --- Guest
Coco pops apinaa
larna

#131 • • larna
Viime vuonna olin hetken aikaa Lenni Kalle Taipale, kuka lieneekään??*taputapu**täh*
Emily

#132 • • Emily
aika moni sanoi joskus että muistutan ihan heikoin lenkki juontajaa kirsi saloa,kun minulla on silmälasit päässä.
#133 • • emppu Guest
kuulemma jussia lippis pääs*nauru* Toine veli löytynyt*sydän* Nyt niitä o sit jo 2*plur*
Sirppu

#134 • • Sirppu
Hmmm enkai keltään..viimeksi joku touhupää tuli kehuskelemaan että näytän björkiltä*nauru* heidiltä taidan vaan näyttää*hihu*
henkkat

#135 • • henkkat
Henkka Hyppönen, kuulemma.
oZq

#136 • • oZq
Näytän kuulemma samalta kuin Joonas Saartamo leffassa Menolippu Mombasaan.
¡ Previous post about a year ago !
Freja

#138 • • Freja Sihteeri

MaSari, 19.4.2005 10:15:
---
Trixie, 19.4.2005 09:38:

---

Tulipas tosta Taylorista mieleen, että taasko se on kuollut?! Oli varman vuosi sitten kun bongasin sen elävänä roolissaan, tai siis se oli palannut kuollesta. *ding* Ja nytkö se on taas sit kuollu. Huhhuh.. :)

Ja ny se o taas elossa, kauneusleikkaukset tais herättää sen taas henkiin *lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Kerttu-

#139 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä en tiedä mikä mun kasvoissa on, mut aina saan kuulla, et oon milloin kenenkin näkönen.. Muuttuu tietty ajan kanssa..mut aina tuntuu et muistutan jotain toista ihmistä:

mm. Missi Jonna Kauppila, Evan Longoria, Kata Kärkkäinen (nauru), Marinehoffista joku tyyppi..ym..

En enää edes muista niitä kaikkia..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Sankari

#140 • • Sankari
Paras tähän mennessä kun yks kaveri totes että näytän ihan Derek Zoolanderilta *lmao*