Joo,Darudeks on veikattu vuosien aikaan varmaan miljoona kertaa,en tiedä miks,varsinkin aikoinaan dj-keikoilla...
ja uusin villitys...
Hei! sä oot se idolsin Ari siitä index bändistä 5 kertaa kuukauden sisään!!
Airvision:
Joo,Darudeks on veikattu vuosien aikaan varmaan miljoona kertaa,en tiedä miks,varsinkin aikoinaan dj-keikoilla...
ja uusin villitys...
Hei! sä oot se idolsin Ari siitä index bändistä 5 kertaa kuukauden sisään!!
Kerran semmoinen pieni poika tuli kaupassa sanomaan mulle että ootko sä se Sauli salkkareista*nauru*
rupesi vähän hymyilyttää ja piti pojalle tuottaa pettymys.
No ihan itseni mielestä en muistuta ketään muuta kuin itseäni*joo*
Maailmassa ei ole kuin yksi niin hyvää kuin minä*yessir*
katos vaa muaki on sanottu tarja turuseks..vaik en kyllä itteni mielestä näytä yhtään siltä paitsi me ollaan ehkä yhtä kalpeita multa vaan kalpeus omasta takaa tarjalla meikeistä saatu*nauru*ehkä se sitte ei ollu kohteliaisuus*ding*..en kyllä muista yhtään et oisko mua sanottu jonku näköseks mut yks ainaki marita taavitsainen*pupu*
Muuan kerran Ruotsin-laivalla ollessani joku nainen rohkaistui pitkällisen kyttäyksen jälkeen tulla kysymään, olenko Raija Pellin tytär. Ei, en ole. "No mutta täytyyhän sun jotain sukua olla, ootte ihan saman näkösiäkin!" ööh.
Parkkeeratessani fillariani vanhempieni pihalle alakerran tyttö joka oli pihalla leikkimässä, kysyi olenko Tiktakin Petra. En ole. "Ai, ootsä varma? Kuka sä sitten oot?" tirsk.^__^
Tapasin amerikkalaisen kaverin ensimmäistä kertaa kun tämä tuli käymään Suomessa...tokaisi sitten siinä jossain välissä että näytän ihan Tiestolta Tosin silloin oli pari milliä pitkä "inttikampaus"
Tuntuu että vähintään 1/3 tapaamistani uusista tuttavuuksista tietää jonkun joka on tasan mun näkönen*ding* Toiset väittää että mulla on Tom Cruisen nenä, toiset väittää vastaan...tiedä sitten*igor*