34 posts, 2 pages, 6,371 views
beyootch, 4.5.2005 11:12:
ennen kaikkea kiva ja kiitos pojat. olitte aivan loistava piristys aina niin tapahtumaköyhään forssaan! :)
olihan se tosiaan kiva kun saatiin forssaanki välillä oikeeta musiikkia. varsinki kuppaseen havannaan, missä yleensä illasta toiseen soittaa vaan pari aivan toivotonta "kiss fm-deejaytä", mut hey, mitä muuta siltä paikalta voi odottaa.
lankista olen erittäin ylpee. ei varmaan ollu kauheen kivaa vetää settiä ku about ketään ei aluks uskaltanu tanssiin. paitsi tietenkin allekirjoittanut joka tamppas lähinnä yksin... ;)
defalle kyl vähän noottia siitä tomcraft- coveroinnista. tai siis eihän se varsinaisesti ollut coverointia, koska defahan ei edes itse tiennyt valkanneensa juuri niitä tiettyjä samoja biisejä ja vielä samaan järjestykseen kuin tomcraft.... mutta tästä käytiin kyllä keskustelu.... ;)
ja toivottavasti mr. t:lle jäi edes mun käden jälki sen perseelle... ;P
olin ensimmäistä kertaa bileissä alkoholin voimalla, minkä huomasi hyvin aina pätkittäin varsinkin loppuillasta ku jalat ei aina ihan totellu... muistampahan vastedes jättää sen kaljan juomatta vaikka oliski kuinka superhalpaa...
ja oli kiva nähdä myös uusia kasvoja. hyvä hyvä.
kyllä tää tästä viä lähtee edistyyn. :)
seuraavia odotellessa.
beyootch, 4.5.2005 11:12:
mutta tästä käytiin kyllä keskustelu.... ;)
Seuraavat on jo 27.5.05, lue lisää omasta topicista ;)
Defa, 5.5.2005 20:06:
Niinpäs muuten käytiinkin,en kyl muistanu..;)Mut joo,Tomcraftin settejä ja mixauksia en oo kyl koskaan tietääkseni kuullu mut kai se sit soittaa hyvää muzaa..
Niin ja femmal sai 10 perryy..