BEAT VISION 25.3.2005 @ Forssa

34 posts, 2 pages, 6,329 views

supertony

Posts: 897

#21 • • supertony Code Red
Matka kohti suurta tuntematonta voi alkaa. Kaikki mestoille illalla ;)

...boughtly go, where no one has gone before...

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

deena

Posts: 276

#23 • • deena tenukeppi
Tänään!!!!!!!!! *jiihaa* *aplodit*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

lank

Posts: 2,164

#24 • • lank www.djlank.com
Jebulis ja oli kyllä mukavat kekkerit.
Alku oli itsellä vähän kankeaa mutta
kyllä se siitä sitten lähti vähitellen rullaamaan.

Kaikki dj:t vetivät hyvää settiä joka tietenkin
johtui huiman halvasta juomasta =)

kiva nähdä että musa upposi edes osaan
paikallisista vaikka joku kävikin pyytämässä
Güntheriä 3x setin aikana...

Kiitos tonille ja kuljettajalle <3 sekä loistavalle
matkaseurueelle....ja tietenkin lukuisille turkulaisille
jotka olivat saapuneet paikalle..=)
supertony

Posts: 897

#25 • • supertony Code Red
Kiitokset kaikille tutuille joita oli runsaasti mestoilla. Kiitokset myös soittajille, loistosettiä tuli kaikilta! Toukokuussa jatketaan Forssassa :)

Lovee...

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

or_neon

Posts: 598

#26 • • Edited or_neon mr2090
Joo omasta puolesta kans kiitokset kaikille mukana olleille!! Hauskaa oli! Loppuillasta oli aika kova *känni* jo päällä!*nauru*

Välillä huomas ku joku känniääliö aina sillon tällön eksy väärälle puolelle baaria mut näytti niilläki hauskaa olevan! Uusia ihmisiä tuli nähtyy ja vanhojaki oli ku en olis uskonu näkeväni!*iloinen* Tuoppeja tais hajota semmonen muutama sata..*igor*

Porukka vaan kummasti hävis loppuiltaa kohden mut ei se mitään olipahan enemmän tilaa tanssia!!*jiihaa**joo* Lisää lisää......

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

deena

Posts: 276

#27 • • deena tenukeppi
Onpas jalat soseena...*nauru* Hyvää musiikkia tosiaan, kaikilta soittajilta, ihastuin siihen Defan settiin, ja lopussa tuli tunnelmallisia pläjäyksiä tutuista biiseistä. Tunsin itseni ehkä hieman "ylipukeutuneeksi" bilevaatteissani,mutta eipä se mitään. Ja mitäs mitäs, uudestaan toukokuussa??? Jei!!!

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Techa

Posts: 318

#28 • • Techa
lol!!*aplodit* Harvinaisen hyvä ilta fokessa!

--
´klik klak bada bada klik klak boom!!

nenna

Posts: 1,916

#29 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..tulipa katsastettua Vorssan meininki.. *hih* ..ja mikäs siinä, kun omat pojat soitteli hyvää musaa.. *sydän*
Avatar
#30 • • beyootch Guest
ennen kaikkea kiva ja kiitos pojat. olitte aivan loistava piristys aina niin tapahtumaköyhään forssaan! :)

olihan se tosiaan kiva kun saatiin forssaanki välillä oikeeta musiikkia. varsinki kuppaseen havannaan, missä yleensä illasta toiseen soittaa vaan pari aivan toivotonta "kiss fm-deejaytä", mut hey, mitä muuta siltä paikalta voi odottaa.

lankista olen erittäin ylpee. ei varmaan ollu kauheen kivaa vetää settiä ku about ketään ei aluks uskaltanu tanssiin. paitsi tietenkin allekirjoittanut joka tamppas lähinnä yksin... ;)

defalle kyl vähän noottia siitä tomcraft- coveroinnista. tai siis eihän se varsinaisesti ollut coverointia, koska defahan ei edes itse tiennyt valkanneensa juuri niitä tiettyjä samoja biisejä ja vielä samaan järjestykseen kuin tomcraft.... mutta tästä käytiin kyllä keskustelu.... ;)

ja toivottavasti mr. t:lle jäi edes mun käden jälki sen perseelle... ;P

olin ensimmäistä kertaa bileissä alkoholin voimalla, minkä huomasi hyvin aina pätkittäin varsinkin loppuillasta ku jalat ei aina ihan totellu... muistampahan vastedes jättää sen kaljan juomatta vaikka oliski kuinka superhalpaa...

ja oli kiva nähdä myös uusia kasvoja. hyvä hyvä.
kyllä tää tästä viä lähtee edistyyn. :)

seuraavia odotellessa.
supertony

Posts: 897

#31 • • supertony Code Red

beyootch, 4.5.2005 11:12:
ennen kaikkea kiva ja kiitos pojat. olitte aivan loistava piristys aina niin tapahtumaköyhään forssaan! :)

olihan se tosiaan kiva kun saatiin forssaanki välillä oikeeta musiikkia. varsinki kuppaseen havannaan, missä yleensä illasta toiseen soittaa vaan pari aivan toivotonta "kiss fm-deejaytä", mut hey, mitä muuta siltä paikalta voi odottaa.

lankista olen erittäin ylpee. ei varmaan ollu kauheen kivaa vetää settiä ku about ketään ei aluks uskaltanu tanssiin. paitsi tietenkin allekirjoittanut joka tamppas lähinnä yksin... ;)

defalle kyl vähän noottia siitä tomcraft- coveroinnista. tai siis eihän se varsinaisesti ollut coverointia, koska defahan ei edes itse tiennyt valkanneensa juuri niitä tiettyjä samoja biisejä ja vielä samaan järjestykseen kuin tomcraft.... mutta tästä käytiin kyllä keskustelu.... ;)

ja toivottavasti mr. t:lle jäi edes mun käden jälki sen perseelle... ;P

olin ensimmäistä kertaa bileissä alkoholin voimalla, minkä huomasi hyvin aina pätkittäin varsinkin loppuillasta ku jalat ei aina ihan totellu... muistampahan vastedes jättää sen kaljan juomatta vaikka oliski kuinka superhalpaa...

ja oli kiva nähdä myös uusia kasvoja. hyvä hyvä.
kyllä tää tästä viä lähtee edistyyn. :)

seuraavia odotellessa.



Seuraavat on jo 27.5.05, lue lisää omasta topicista ;)

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

Defa

Posts: 293

#32 • • Edited Defa Zuhause

beyootch, 4.5.2005 11:12:
mutta tästä käytiin kyllä keskustelu.... ;)



Niinpäs muuten käytiinkin,en kyl muistanu..;)Mut joo,Tomcraftin settejä ja mixauksia en oo kyl koskaan tietääkseni kuullu mut kai se sit soittaa hyvää muzaa..*hih*
Niin ja femmal sai 10 perryy..
Avatar
#33 • • beyootch Guest

Seuraavat on jo 27.5.05, lue lisää omasta topicista ;)



oli kyllä tiedossa. :)
Avatar
#34 • • beyootch Guest

Defa, 5.5.2005 20:06:

Niinpäs muuten käytiinkin,en kyl muistanu..;)Mut joo,Tomcraftin settejä ja mixauksia en oo kyl koskaan tietääkseni kuullu mut kai se sit soittaa hyvää muzaa..*hih*
Niin ja femmal sai 10 perryy..




ai, mä muistin ihan et siä olis ollu taas kymmenen sentin tuopit. muistin siis väärin... ;)

mutta,
"hyvin sä vedät"

:)