264 posts, 14 pages, 55,366 views
Naisten oletetaan vielä nykyäänkin olevan enkeleitä ulkopuolelta ja ulkopuoliselta käytökseltään. Sisäisen horon toivotaan ilmenevän vasta seurustelusuhteessa... Miehet taas saavat käyttäytyä miten haluaa sekä sinkkuna että seurustellessa. Heitähän ei tunnetusti ohjaa aivot, kuten naisilla oletetaan ohjaavan *nauraa*
Ja vielä Jonelle sen verran, että tällä hetkellä en TODELLAKAAN etsi sitä elämäni miestä. Tasa-arvoon kuuluva kommentti tai ei, mut loppujen lopuksi minä en miestä välttämättä tarvitse: Palkka riittää elättämään minut, ja valmistumisen jälkeen vieläpä leveästi. Lapsista en ole edes haaveillut, ei kolahda laisinkaan! Läheisiä ystäviä on tällä hetkellä ympäri Suomen ja ulkomaillakin kiitettävästi! Ja ihanin elinkumppani pyörii jaloissa jatkuvasti. Mitä tekee miehellä, jos voi saada koiran
Wasted ability:
Itse olen asunut koko ikäni alle 40 000 asukkaan kaupungeissa ja kunnissa ja näin on tälläkin hetkellä, joten tiedän kyllä mitä tarkoitat puhuessasi pienien paikkakuntien ilmapiiristä. Musta on kuitenkin varsin ymmärrettävää että jos teet kuten itse ilmoitit kohtuulliseksi ja haet seksiseuraa 2 kertaa kuussa joka kerta eri partnerilta (siis 24 eri partneria vuodessa) niin leimaudut pienellä paikkakunnalla horoksi hyvin nopeasti oletpa sitten mies tai nainen. Sitä en sano että olisi kohtuutonta haluta seksiä pari kertaa kuussa, koska se ei ole, mutta jos partnerien lukumäärä näyttää 5 vuoden päästä olevan 120, niin kyllä mun mielestäni jossain mättää ihan sukupuolesta riippumatta.
Wasted ability:
Kaikkialla markkinoidaan ja toitotetaan sitä kuinka "nykynainen ansaitsee olla vapaa" ja vapaudella tunnutaan tarkoitettavan nimenomaan oikeutta käyttäytyä täysin vastuuttomasti sekä seksuaalisessa että muussakin mielessä.
Mistä muuten vedät ton väitteen, jonka mukaan miehet saavat käyttäytyä sekä sinkkuna että seurustellessaan miten sattuu? Oletus siitä että naiset ajattelevat aivoillaan ja että miehet eivät siihen pysty on muuten naisten alunperin rakentama, kuten varmasti ymmärrät.
Wasted ability:Ai et etsi elämäsi miestä?
Hitsi, siinä menivät nyt sitten mun chanceni. Saisinko kuitenkin olla koirasi?
--
Olisiko mielestäsi asiallista käytöstä multa jos suhtautuisin naisia kohtaan niin avoimen halveksivasti kuin itse teet?
Siinä nyt ei ole mitään erikoista että pärjäät varmasti ilman miestäkin taloudellisesti, mutta erikoinen on tapasi painottaa sitä niinkuin olisit jotenkin poikkeuksellinen yksilö selviytymiskykyinesi. Luonnollisesti saat valita ihan vapaasti tiesi, kumppanin, lapsien ja/tai ystävien kanssa tai ilman. Siitä huolimatta voisit varmaan jossain vaiheessa opetella suhtautumaan miehiinkin kuin ihmisiin, vai kuinka?
Nainen on aina miestä ovelampi......naisista ei koskaan ota kunnolla selvää mitä ne ajattelee....naiset on taistelussa ehkä hiukan niskanpäällä!!!!!.....mutta kyllä miehetkin osaa kun on tosi paikka!!!
Kun ainahan sanotaan että ei naisista ota selvää, niin mä olen ainakin omalta osalta selvittänyt tämän asian. Miehet on niin yksinkertaisia että niiden on vaikea tajuta tiettyjä asioita. Ei voi olla muuta selitystä. Naisethan ymmärtävät toisiaan täysin kuitenkin niin vian on oltava miehissä..?
Voi olla näinkin.. ehkä nämä on sellasia asioita joista on edes turha keskustella kun niihin ei sitä oikeaa vastausta kuitenkaan löydy..
Kun ainahan sanotaan että ei naisista ota selvää, niin mä olen ainakin omalta osalta selvittänyt tämän asian. Miehet on niin yksinkertaisia että niiden on vaikea tajuta tiettyjä asioita. Ei voi olla muuta selitystä. Naisethan ymmärtävät toisiaan täysin kuitenkin niin vian on oltava miehissä..?
En tarkoita tätä loukatakseni ketään, en vain enää keksi mitään muuta selitystä ja tämä on ainoa järkevä sellainen.
Niin, eihän tasa-arvo ole välttämättä sitä että joka ikinen asia jaetaan keskeltä halki, 50% kummankin tehtäväksi. Totta kai niitä kummankin erityistaitoja ja -taipumuksia kannattaa hyödyntää. Mulle ei tulis mieleenkään puuttua joihinkin sisustusasioihin, ja toisaalta otan mielelläni esim. kaikki teknisten härveleiden ongelmatilanteet vastuulleni. Pääasia että molemmat osallistuu suunnilleen yhtä paljon kaiken kaikkiaan.
Kuuntelin tänään aamulla taas radioo ja huomasin että systems mainostaa, että naiset ilmaseks ja miehet 5e sisään.. Joutu sit sekin paikka mun mustallelistalle. Jotenkin vaan kohtuutonta toi et naisille annetaan vähän kaikesta alennuksii... No muo ei saa tollasiin paikkoihin, ellei naiset lupaudu maksamaan mulle sitten jonkun juotavan..