Sukupuolten taisto

264 posts, 14 pages, 55,521 views

lostgone

#81 • • lostgone
yana4000:

LostM:Pahoittelen etten tarpeex korostanu sitä että tämä hyppyyttäminen voi olla molemminpuoleista, koska se on useasti sitä.

tarpeeksi? et sä maininnut tossa sanallakaan molemminpuoleisuudesta.

[muokattu 5.2.2003 00:08]

I read your mind.. *täh*
"On sanoja joita ei sanota, on tekoja joita ei tehdä. Pitää lukea rivien välistä, tyhjentää ennakkoluulot mielestä. Miksi tarttua kiinni jos ei voi saada otetta?"
Ei kaikkea voi nähdä samalla tavalla..valitan *suru*
Ja saavutin päätavoitteeni jo, selitin sen hevosvertauksen varmaanki niin miten aloittaja tarkoitti..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Aidrian

#82 • • Aidrian Furian Master
LostM -RESPECT-, tämän mä sulle siitä selityksestä lupasin*joo* ja sitä paitsi, taas ihan aiheettoman kritiikin kohteena. Mun mielestä sulla on hyvät puheet*iloinen*

[muokattu 5.2.2003 11:14]
#83 • • yana Guest
LostM:

"On sanoja joita ei sanota, on tekoja joita ei tehdä. Pitää lukea rivien välistä, tyhjentää ennakkoluulot mielestä. Miksi tarttua kiinni jos ei voi saada otetta?"
Ei kaikkea voi nähdä samalla tavalla..valitan *suru*
Ja saavutin päätavoitteeni jo, selitin sen hevosvertauksen varmaanki niin miten aloittaja tarkoitti..

tiedän tämän toki. mutta mun mielestä on typerää harrastaa keskustelua jossa minkä tahansa typerän kommentin seivaa "se oli rivien välissä" lausahduksella

väitit että jokainen on huomannut naisen hyppyyttävän. ja vallan olevan naisella. nyt kuitenkin väität sen olevan molemminpuoleista. tällöin naisella ei ole sen suurempaa valtaa. tai valta on suurempi jommallakummalla tasapuolisesti hetkittäin joka taas tekee koko kommentista järjettömän.

voisitko päättää kumpaa tarkoitat.

[muokattu 5.2.2003 11:44]
#84 • • yana Guest
tuntematon:

Toinen juttu on se, et on ihan turha pohtia, mitä muut ihmiset ajattelee. Sitä ei tiedä muuta kun kysymällä toiselta.

joskus se on varsin helppo lukea eleistä ja ilmeistä.
lostgone

#86 • • lostgone
Ihailtavaa viisautta sielläpuolen. kunnioitan syvästi.
Mutta tiedät varmaan myös et se jolla on todellista valtaa, tajuaa ettei vallalla ole merkitystä. Eli en katso tarpeellisexi puuttua aiheeseen enempää sen pikkusieluisuutensa takia. (Ehkä sit jos tulee uusia näkökulmia) Elikkäs jälleen Nietscheä:
"minä en ole suu joka puhuu näille korville"
Ps. Kiitos vasta-argumentoinnista. Nautin suuresti.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

#87 • • yana Guest
clubculture:

kuva jota en toista

jos pitäisi valita noista kahdesta niin valitsisin tuon alemman. on/off nappulan kanssa toimiminen kävisi varsin tylsäksi aikaamyöten. pitää olla vaihtoehtoja :)
#88 • • Wasted ability Guest
yana4000:

LostM:
väitit että jokainen on huomannut naisen hyppyyttävän. ja vallan olevan naisella. nyt kuitenkin väität sen olevan molemminpuoleista. tällöin naisella ei ole sen suurempaa valtaa. tai valta on suurempi jommallakummalla tasapuolisesti hetkittäin joka taas tekee koko kommentista järjettömän.
[muokattu 5.2.2003 11:44]

Siis anteeksi jos nyt häiritsen herrojen väittelyä, mutta kysymykseen kellä on valta suhteessa, on helppo vastata... Se, joka on tiukemmin suhteessa kiinni, on aina altavastaaja!! *hmph* Sen, josta toinen pitää kiinni, on helppo viedä suhdetta siihen suuntaan mihin haluaa...

Toisaalta, aluksi useilla naisilla tuntuu olevan ylivalta mieheen sillä, et naisella on jotakin annettavaa, mitä mies haluaa, mutta ei voi saada ennen kuin nainen on vakuuttunut miehen "arvosta" *vink*

Alun jälkeen valta voi jäädä naiselle tai jos nainen lankeaa miehen pauloihin, miehellä on mahdollisuus siirtyä ohjaksiin...

Suurimmassa osassa parisuhteista, joita tiedän/olen itse kokenut persoonallisuudeltaan vahvempi osapuoli vie ja toinen vikisee... Henkiset kyvyt merkkaa paljon *iloinen*
*EN SIT MISSÄÄN TAPAUKSESSA YLEISTÄ KAIKKIA KOSKEVIKSI, MUTTA IKINÄ EN OLE NÄHNYT TÄYSIN VALTA-TASAPAINOISTA PARISUHDETTA*
#89 • • Wasted ability Guest
kuilu:

Lukeeko noita kukaan vakavissaan? Jos ei, ni miks niitä tehdään?

- huutavahymiövääryys -

Cosmopolitan on ihan huippu!! Niiden juttujen teho on siinä, et ne on niin HULVATTOMIA!! Miehen nyt vain on vaikea ymmärtää sitä hauskuutta, minkä niistä sivuista saa irti revittyä *nauru*

[muokattu 5.2.2003 13:56]
milla

#90 • • milla
pHaze:

Ja tänä vkonloppuna tuli naurettua noita palkkaerojakin erään naisen (moimoi ;)) mennessä peppuaan heilutellen baaritiskille pyytämään baarimikolta ilmaista vettä tiedätte kyllä mitä avuja hyväksikäyttäen.

hei! emmä heiluttanut peppuani;DDDDD

saatoin ehkä räpsyttää ripsiäni kyl :o
r0n

#91 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
yana4000:

jos pitäisi valita noista kahdesta niin valitsisin tuon alemman. on/off nappulan kanssa toimiminen kävisi varsin tylsäksi aikaamyöten. pitää olla vaihtoehtoja :)

Mä valitsisin jokatapauksessa sen alemman *hih*

nim. miten niin ristiriidassa

--
6er reihe

Jone

#92 • • Jone Archibald Haddock
Täytyy nyt suureen ääneen ihmetellä sitä että sellaisetkin naiset, jotka kovasti vänkäsivät vastaan tämän keskustelun alkupuolella, ilmeisesti pitävät sitä niin yhdentekevänä ja mielenkiinnottomana että antavat sen kuolla pisteeseen, jossa miehet ovat argumenteillään osoittaneet että nykynaisten toimintamallit ja miehiltä edellyttämät asiat ovat ihan perseestä ja että tasa-arvon toteuttaminen tällaisenaan ei ole tasa-arvoa vaan miesten riistoa.

Tämä on tosin aikaisemminkin havaittuja näiden foorumeiden huonoja puolia, yleensä keskustelu jostain aiheesta hyytyy viimeistään puolimatkassa. Toivottavasti asiaan tulee ajan myötä korjaus.
Jussi Soro

#93 • • Jussi Soro choon!
Jone:

Tämä on tosin aikaisemminkin havaittuja näiden foorumeiden huonoja puolia, yleensä keskustelu jostain aiheesta hyytyy viimeistään puolimatkassa. Toivottavasti asiaan tulee ajan myötä korjaus.

Toisaalta mulla ainakin loppuu tietyissä tilanteissa kiinnostus vängätä vastaan, jos mielipiteet eroaa vahvasti toisistaan.
Jone

#94 • • Jone Archibald Haddock
JussiS:

Toisaalta mulla ainakin loppuu tietyissä tilanteissa kiinnostus vängätä vastaan, jos mielipiteet eroaa vahvasti toisistaan.

Kyllä mullakin loppuu mielenkiinto vängätä vastaan silloin kuin se on ilmiselvästi täysin turhaa, mutta esim. tässä ko. threadissä olisin mielelläni kuunnellut vielä perusteluja toiseltakin osapuolelta, jotta tietäisin olenko mielipiteineni täysin kohtuuton. Lopettaminen tässä vaiheessa välittää mulle vain viestin että olen täysin oikeassa siinä mitä sanon, joka tietysti sopii mulle hienosti, mutta kokemukseen pohjautuen epäilen hieman sitä koska katsantokantani asioista ovat aika rankkoja useinkin.
#95 • • Wasted ability Guest
Jone:

Wasted ability:Tällaisessa tapauksessahan mielipide asiasta riippuu melko suoraan siitä kummalta sukupuolelta kysyy; Jos kysyt naiselta, miten hän suhtautuun miestenkaataja naiseen, niin saat todennäköisesti joko hyvin suvaitsevan tai jopa ylistävän vastauksen, mutta jos kysyt mitä mieltä hän on miehestä, joka kaataa naisia kuin heinää, saat todennäköisesti hyvin paheksuvan vastauksen. En siis ole ollenkaan samaa mieltä siitä mitä kirjoitit. Naiset jopa avoimesti puhuvat ilkeyksiä naistenkaatajan maineessa olevista miehistä, joka on tapa johon vastaavassa tapauksessa näkee miesten hyvin harvoin sortuvat. Omasta mielestäni kukin tehköön mitä tekee mutta ei kannata sitten ihmitellä jos on hieman erikoisessa maineessa toisten keskuudessa.

[Jos jaat tavaraa ympäriinsä kuin aamun Hesaria olet horo, oli paikkakunnan koko ja/tai sukupuolesi sitten mikä hyvänsä. Seksiä ilmankin selviää halutessaan pitkiäkin aikoja kuolematta, usko pois, olen koittanut. Kuten sanottua, kukin tehköön niinkuin tekee mutta kantakoon sitten myös vastuunsa. Ei mun ole mitenkään vaikea ymmärtää sitä jos "moraaliltaan hieman löyhempi" (l. horo) yksilö ei kiinnosta sellaisia ihmisiä, jotka omaavat toisenlaiset periaatteet. Sama uudestaan; Jos jakelet ympäriinsä, saat huonon maineen ja sen jälkeen tapaat jonkun mukavan persoonan joka kiinnostaisi sinua kovin, mutta tämä hylkää sinut maineesi takia, niin syytä vain itseäsi, älä muita.

Itse vietin nuoruuteni noin 40 000 ihmisen kaupungissa. Siellä miehiä kaatava nainen oli huora, kysyttiinpä mieheltä tai naiselta. Naisia kaatava mies oli miesten mielestä sankari, naisten mielestä useimmiten jostain kumman syystä tavoittelemisen arvoinen *täh* *en väitä etten itse olisi ikinä päätynyt naistenkaaatajan daamiksi*

Toisaalta en puhu nyt jakorasiasta, vaan yksinkertaisesti tilanteesta että haluan seksiä sanotaan vaikkapa kaksi kertaa kuukaudessa..? Reasonable?? *hellokitty* Kuulostaa joo, tosiaan jakamiselta *hmph* Mut jos et ole kokenut pikkukaupungin elämää, et voi ymmärtää että maineesi on mennyttä tuon jälkeen!! Joko kaupungin koolla on suuri vaikutus tai sitten satuin vain syntymään TODELLA kapeakatseiselle paikkakunnalle... *enkeli*

[muokattu 8.2.2003 11:14]
#96 • • Wasted ability Guest
Ja vielä Jonelle sen verran, että tällä hetkellä en TODELLAKAAN etsi sitä elämäni miestä. Tasa-arvoon kuuluva kommentti tai ei, mut loppujen lopuksi minä en miestä välttämättä tarvitse: Palkka riittää elättämään minut, ja valmistumisen jälkeen vieläpä leveästi. Lapsista en ole edes haaveillut, ei kolahda laisinkaan! Läheisiä ystäviä on tällä hetkellä ympäri Suomen ja ulkomaillakin kiitettävästi! Ja ihanin elinkumppani pyörii jaloissa jatkuvasti. Mitä tekee miehellä, jos voi saada koiran *nauru*

[muokattu 8.2.2003 11:14]
[Nuclear]

#97 • • [Nuclear] el aprendiz
Olen kuullut muutamaankin kertaan, että naiset ovat kutsuneet miestenkaatajaa huoraksi, mutta useassa näistä tapauksista juuri hän on ollut seuraavaksi sen miehen kainalossa, jonka "huora" jätti...lienekö sitten kateutta, en tiedä. Tosin nämä tapahtumat oli vuosia sitten, jolloin ehkä henkisellä kasvulla oli jotain tekemistä asian kanssa. Toisaalta en ole miesten suusta kuullut haukkuja naistenkaatajia kohtaan melkeenpä koskaan...*ding*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

#98 • • Wasted ability Guest
Avernian:

Wasted ability:*en väitä etten itse olisi ikinä päätynyt miehenkaatajan daamiksi*

okei.... *ding* miehenkökaatajan?

sori, aina osannut kirjoittaa *vink*
#99 • • Wasted ability Guest
[Nuclear]:

Olen kuullut muutamaankin kertaan, että naiset ovat kutsuneet miestenkaatajaa huoraksi, mutta useassa näistä tapauksista juuri hän on ollut seuraavaksi sen miehen kainalossa, jonka "huora" jätti...

Toisaalta en ole miesten suusta kuullut haukkuja naistenkaatajia kohtaan melkeenpä koskaan...*ding*

Tuossahan sitä pointtia jo tuli: naiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti (kateutta tai ei...) miehiltä kritiikkiä harvoin tulee toista miestä kohtaan jos on kyse naisista. Kuinka monta kertaa miesten suusta kuulee samaa p***a kuin naisten suusta jos ohi kulkee todellinen miestenkaataja?? JATKUVASTI!!

Naisten oletetaan vielä nykyäänkin olevan enkeleitä ulkopuolelta ja ulkopuoliselta käytökseltään. Sisäisen horon toivotaan ilmenevän vasta seurustelusuhteessa... Miehet taas saavat käyttäytyä miten haluaa sekä sinkkuna että seurustellessa. Heitähän ei tunnetusti ohjaa aivot, kuten naisilla oletetaan ohjaavan *nauraa*
Jone

#100 • • Jone Archibald Haddock
Wasted ability:

Itse vietin nuoruuteni noin 40 000 ihmisen kaupungissa. Siellä miehiä kaatava nainen oli huora, kysyttiinpä mieheltä tai naiselta. Naisia kaatava mies oli miesten mielestä sankari, naisten mielestä useimmiten jostain kumman syystä tavoittelemisen arvoinen *täh* *en väitä etten itse olisi ikinä päätynyt naistenkaaatajan daamiksi*

Toisaalta en puhu nyt jakorasiasta, vaan yksinkertaisesti tilanteesta että haluan seksiä sanotaan vaikkapa kaksi kertaa kuukaudessa..? Reasonable?? *hellokitty* Kuulostaa joo, tosiaan jakamiselta *hmph* Mut jos et ole kokenut pikkukaupungin elämää, et voi ymmärtää että maineesi on mennyttä tuon jälkeen!! Joko kaupungin koolla on suuri vaikutus tai sitten satuin vain syntymään TODELLA kapeakatseiselle paikkakunnalle... *enkeli*

No, onneksi olet nyt sitten päässyt muuttamaan Helsinkiin, joka tuntuu edustavan toiveidesi onnelaa päätellen siitä millä lisänimellä sitä itse kutsut. *vink*

Itse olen asunut koko ikäni alle 40 000 asukkaan kaupungeissa ja kunnissa ja näin on tälläkin hetkellä, joten tiedän kyllä mitä tarkoitat puhuessasi pienien paikkakuntien ilmapiiristä. Musta on kuitenkin varsin ymmärrettävää että jos teet kuten itse ilmoitit kohtuulliseksi ja haet seksiseuraa 2 kertaa kuussa joka kerta eri partnerilta (siis 24 eri partneria vuodessa) niin leimaudut pienellä paikkakunnalla horoksi hyvin nopeasti oletpa sitten mies tai nainen. Sitä en sano että olisi kohtuutonta haluta seksiä pari kertaa kuussa, koska se ei ole, mutta jos partnerien lukumäärä näyttää 5 vuoden päästä olevan 120, niin kyllä mun mielestäni jossain mättää ihan sukupuolesta riippumatta.