Lahti

463 posts, 24 pages, 206,565 views

:D

#141 • • :D

Cloud

Hehe ei samassa suhteessa ja ainahan se oma rakas kaupunki tuntuu kaikkein läheisimmältä eikös?

Samassa suhteessa tosiaan on isoimmissa kaupungeissa tota
samaa touhua enempi. Totta. Itse viihdyn täällä, koska kaikki
tarpeellinen löytyy täältä.
RiD

#142 • • RiD Nukemi
Lihamukia on saanut santsibaarista varmaan vuodest kuus ja kivi.
Tambergeläiset onvaan kateellisia ja tahtoo varastaa lahden perinneruoat!!!

--
*super* *possu*

:D

#146 • • :D
Hep!

Lahdessa sattuu ja tapahtuu taas kerran.

Uusinta uutta!

La Vidan klubipuoli profiloitui eilisesta illasta eteenpäin
house/klubimusiikin klubiksi. Ei enään niitä top10 radio
hittilistakauraa. Kuukausittain tulee olemaan erinäköisiä
teemailtoja; esim. Tuonela harddance iltana + trancemusiikki
iltoja. Kaikki mestoille, kun kaikki muutkin on!

Aivan virallisista avajaisista infoa sitten myöhemmin...

Boyaka!
nomic

#147 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Lahti on tuho ja turmio. ei mulla muuta. pitäkää kivaa.
DJ Rx

#148 • • DJ Rx FINRG Recordings
tost gallupista puuttuu kohdat "lahti pilaa tunnelman" ja lahti käy päähän" *grr*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Minnie10

#149 • • Edited Minnie10

COBALT, 4.4.2005 15:39:
Lahti: Outo keskustaan rajoittunut ulkoilualue janttereille jotka tulevat kerran viikossa (lue:lauantaina) Hölmöilemään kännipäissään alueelta nimeltä Hollola jonka keskellä Lahti sijaitsee! Siinä se!
Oikeesti, Lahden keskustan läpi kävelee alle vartissa! Siinä asuu about 20-30 000 suht' selväjärkistä tallaajaa! Loput 70 000 asuu tosiaan Hollola-nimisessä kylässä jonka keskelle Lahti on jäänyt joskus rautakaudella. Siellä tällä elämää suuremmalla tuulipukukansalla on ihan ikiomat postikonttorit, Kela, kaupat + muut palvelut. Ei sieltä ole kellään mitään asiaa Lahteen kuin lauantaisin vetämään känät. Siis jos on tilipäivä tai työttömyyskorvaukset sattunu kohilleen!

Tää oli aika hyvä. Mä en omista kunnon tuulipukua.

Mä kävin joskus aikanaan (tyyliin 18 vee) useaan otteeseen siskoni luona Lahdessa ja silloin pelkäsin kovasti yöllisiä katuja. Kuulemma kovin vaarallinen paikka ja uutisissakin olin juuri kuullut jostain viimeisimmästä mafian ammuskeluvälikohtauksesta, jossa myös sivullisia haavoittui sankoin joukoin ja rikolliset selättivät myös paikalle tulleet poliisit.

Enää mua ei pelota, ku se hämärä uimaranta-alue Hollolassa kotini lähellä yöllä.

Nykyään mä oon vääntäny sitä Jyväskylän alueen venyttävää murretta alueella jo usean vuoden ajan. Hyvin ootte mua ymmärtäneet. Tietysti pakolliset kysymykset omasta alkuperästä on esitetty. Määä ooon Äääänekkoskelta ja puhun tota Jyväääskylään murretta. En asu Lahdessa, enkä Lahessa vaan Laheessa. Vaikkakin kyllä virallisesti Hollolassa (mikä ei ees veny kunnolla).

Iha jees paikka. En oo muuttamassa pois, jos ei tartte. Bilejengistä annan bojot. Jyväskylä 4-vuoden asumiskokemuksella jää kakkoseksi. Ääänekkkoskesta ei tartte sit ehkä ees mainita.

Sisko asuu muuten Orimattilassa nykyää *hymy*

I *sydän* Lahti

Edit: meni toi vika rivi ehkä vähän yliampumiseksi *pepsodent*
Jusna666

#150 • • Jusna666 Diablo

keijukainen, 9.1.2006 18:45:
No, on tää Lahti kyl paljon parempi paikka ku Kouvola *juu*

Pah!

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

gerry

#151 • • Edited gerry

D, 18.2.2006 13:37:
Hep!

Lahdessa sattuu ja tapahtuu taas kerran.

Uusinta uutta!

La Vidan klubipuoli profiloitui eilisesta illasta eteenpäin
house/klubimusiikin klubiksi. Ei enään niitä top10 radio
hittilistakauraa. Kuukausittain tulee olemaan erinäköisiä
teemailtoja; esim. Tuonela harddance iltana + trancemusiikki
iltoja. Kaikki mestoille, kun kaikki muutkin on!

Aivan virallisista avajaisista infoa sitten myöhemmin...

Boyaka!

Jou, toi on hyvä uutinen! Helvetin kauan sitä on odotettukin! Mut tiesin jo aikoinaan kun sinne tuli se mikälie liekki että konemusa hiipii enemmän tai myöhemmin sinne takas... Onhan se konemuusikoitten toimisto;)

Ainut ehkä niin se tanssinurkkaus on kyl todella hikinen... Heittäisin sen viimeisiä vetävän valospotin helvettiin ja hommasin tilalle kunnon valaistuksen, samoin äänentoston. Muutenkin se takanurkkaus on hiukan pimeä ja synkkää... Sitä voisi piristää kenties muutamal screenil, uusil valoil jne...

Mut mitä lahteen tulee niin.... Onhan se hiukan hikinen junttimesta jossa on suurin määrä asukaslukunsa nähden bubeja sekä kebap paikkoja. Kiva kuitenkin nähdä et lahti kehittyy koko ajan eikä ole jäänyt junnaamaan paikoille! Se on viimeisen 10 vuoden sisällä muuttunut aivan älyttömästi. On tullu keskelle keskustaa myös kokonainen uusi asuinalue (malski) ja heh, uusi baari Onnela:P Myös oikorata valmistuu hyvää vauhtia....

Ihmiset täällä jossakin määri ovat hankalia.... Tai ei nyt hankalia mut ehkä niihin on hankala tutustua kun tuntuvat olevan jotenkin sisäänpäin kääntyneitä alussa. Mut kiva huomata et kun niihin enemmän (onnstuu) tutustumaan ne ovat ihan kivoja:)

edit. Niin onhan lahti maantieteellisesti hyvässä paikassa. Kouvola, tampere, hesa, jyväskylä ovat suhteellisen lähelle....

--
by B.C.S

112

#152 • • 112
Kaunis kaupunki, jossa paljon ilkeitä ihmisiä.. *släp*

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

DJ Rx

#153 • • DJ Rx FINRG Recordings

112, 2.10.2006 17:27:
Kaunis kaupunki, jossa paljon ilkeitä ihmisiä.. *släp*

word.

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

RiD

#156 • • RiD Nukemi

T-mu, 31.10.2006 22:54:
El Vidassa oli jotain remppajengiä tänään hommissa

OEoeoeee, alkoholismi here i come again!

--
*super* *possu*

Mellu-

#157 • • Mellu-
No on sitä odotettukki et siel vidassa alkas tapahtuu jotai et se joskus tällä vuostuhannella aukeis *nauru* ku ei oldi oo nii viihtysä ja semmoi lepponen paikka :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Inferno@Tre

#159 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Stereotyyppisesti. Aina jos Suomessa joku ammuskelee nii kyllä se on Lahti. Aina jos Tampereella joku ammuskelee nii kyllä se on Hervanta. Nimim. Hervantalainen

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

kriba

#160 • • kriba Enimmäkseen Harmiton
Ahh tuo ihana synnyin ja yli 20-vuotinen asuinkaupunkini. Lahes on aina omat hullunsa mut on siinä paikas omatkin puolensa esim järvi ja paljon vihreetä metsää ympärillä :)