edit. Ei siis KAIKISTA valokuvistani, vaan muutamasta.. Tai parista.. No hitto edes yhdestä..
1,944 posts, 98 pages, 1,254,311 views
Yallu, 15.12.2008 14:23:
Voisiko joku suositella jotain suht hyvää ja halpaa (joo joo, tiedän että on mahdoton yhtälö) paikkaa, mistä saisin teetettyä kangastaulun valokuvistani, koko n. 1,5 x 1m? Jos jollain on havaintoa, niin olisin kiitollinen.
Jone, 15.12.2008 14:48:
---
Yallu, 15.12.2008 14:23:
Voisiko joku suositella jotain suht hyvää ja halpaa (joo joo, tiedän että on mahdoton yhtälö) paikkaa, mistä saisin teetettyä kangastaulun valokuvistani, koko n. 1,5 x 1m? Jos jollain on havaintoa, niin olisin kiitollinen.
---
www.blaugallery.com
Ovat näköjään ottaneet hinnat pois saitilta, mutta ne saa kysymällä mailitse ja ovat ainakin aikaisemmin olleet hyvinkin kohtuullisia laatuun nähden. Sen lisäksi toi noiden itse kehittämä kehysmalli on todennäköisesti fiksuin minkä oon isoissa printticanvastauluissa nähnyt (kangas vaatii satunnaisesti hieman kiristämistä ja Blaugalleryn kehyksissä se on helppo tehdä).
mange, 1.1.2009 19:04:
Mistä kaupoista voisin löytää kuvanmukaisen tai vastaavan tarjoilu-/yöpöydän?
Pitää ehdottomasti olla rullilla että pöydän voi siirtää kivasti sängyn viereen.
Löysin Vepsäläisestä löysin muutamia malleja mutta hinnat lähtee 220 eurosta ylöspäin joten ei kiitos.
mehukatti, 12.1.2009 22:28:
Jos on kämpässä ylimääräisiä pinta-asennuksena tehtyjä sähkö- ja puhelinrasioita sekä niiden piuhoja, jotka pitäis saada mäkeen, niin mitä suosittelette niiden kanssa tekemään? Houkuttelis tietysti itse repiä niitä pois, mutta ilmeisesti säännösten mukaista olis palkata joku alan ammattilainen. Minkä verran ootte maksanu tän tyyppisistä hommista ja mahtaisko täältä löytyä jotain henkilöä tekemään parin tunnin keikka?
Xer, 19.1.2009 18:57:
Ollaan siis miehekkeen kanssa omaa kotia hissukseen etsimässä, vaikkei nykyisessäkään mitään vikaa ole, mutta tilanne houkuttais kovasti ostamaan oma. Nyt siis kysynkin teiltä jo oman kodin löytäneiltä seuraavanlaista:
-Mitkä on ne asiat jotka peruskorjausten lisäksi todennäköisimmin aiheuttaa lisäkuluja, 1. Vanhoissa taloissa (ennen vuotta 1970 rak.), 2. Tätä uudemmissa taloissa(1970-2005)?
-Miten paljon hintapyyntöä alemman tarjouksen "kehtaa" tehdä, vai onko se kiinni omasta pokasta?
Myös muita hyviä neuvoja otetaan mielellään vastaan.
Ollaan siis miehekkeen kanssa omaa kotia hissukseen etsimässä, vaikkei nykyisessäkään mitään vikaa ole, mutta tilanne houkuttais kovasti ostamaan oma. Nyt siis kysynkin teiltä jo oman kodin löytäneiltä seuraavanlaista:
-Mitkä on ne asiat jotka peruskorjausten lisäksi todennäköisimmin aiheuttaa lisäkuluja, 1. Vanhoissa taloissa (ennen vuotta 1970 rak.), 2. Tätä uudemmissa taloissa(1970-2005)?
-Miten paljon hintapyyntöä alemman tarjouksen "kehtaa" tehdä, vai onko se kiinni omasta pokasta?
Yallu, 20.1.2009 11:11:
Ehkä yksi tärkein asia, minkä huomaa ennen 80-lukua rakennetuissa asunnoissa, on pohjaratkaisun toimivuus. Olen itse huomannut, että 70-luvulla ja sitä aiemmin rakennetuissa asunnoissa on onnettomasti suunniteltu pohjaratkaisu. Tyhjänä sitä ei välttämättä heti huomaa, mutta kannattaa vähän mittailla huoneita ja miettiä miten huonekalut asettuvat huoneeseen.
Ehkä yksi tärkein asia, minkä huomaa ennen 80-lukua rakennetuissa asunnoissa, on pohjaratkaisun toimivuus. Olen itse huomannut, että 70-luvulla ja sitä aiemmin rakennetuissa asunnoissa on onnettomasti suunniteltu pohjaratkaisu. Tyhjänä sitä ei välttämättä heti huomaa, mutta kannattaa vähän mittailla huoneita ja miettiä miten huonekalut asettuvat huoneeseen.
whispering, 20.1.2009 11:17:
---
---
Asun 50-luvun kämpässä, ja täällä aivan loistava pohjaratkasu. Kaikki 70-luvunkin kämpät missä asunut on ollu hyviä. Monet 90-luvun kämpät on taas ollut aika onnettomia.
whispering, 20.1.2009 11:17:
---
---
Asun 50-luvun kämpässä, ja täällä aivan loistava pohjaratkasu. Kaikki 70-luvunkin kämpät missä asunut on ollu hyviä. Monet 90-luvun kämpät on taas ollut aika onnettomia.
Morrowe, 22.1.2009 21:48:
---
peikkolapsi, 18.1.2009 12:35:
Noh en tiedä onko tästä apua jos haet kapeaa, etkä ei-syvää, mutta itellä oli semmonen ikivanha Candy-merkkinen kone, sivustatäytettävä. Se oli aivan mainio vempele, seuraavan kyl hommaan samaa merkkiä. Pesi hyvin, ja kesti yli 15 vuotta käytössä -ensin kotona vanhemmilla, sit mulla, eikä edes varsinaisesti hajonnut sittenkään. Pistin kierrätykseen koska se ei enää jaksanut pyöriä eikä tyhjentää vettä veks, ja talossa on pesula missä voi pestä pyykkiä isommilla koneilla. Syvyyttä tais olla huikeat 30cm, korkeus ja leveys normaali. Ei pahaa sanottavaa siitä merkistä :)