MOVEMENT 30.4.2005 @ Helsinki

207 posts, 11 pages, 42,180 views

Fakiiri

#181 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Mukavat kemut oli jälleen. *hihu*
Ja kiitokset sille mukavalle tytölle joka tarjosi meille pariksi tunniksi jatkopaikan ennen illuja.
*kiitoskiitos*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

seilori

#182 • • seilori
Täysosuma vappuaaton päätteeksi. Palvelualtis ja leppoisa henkilökunta, sopivan kokoinen tila & ääni & valot.. ja eikä pääsylipun hintakaan paljoa päätä huimannut, kun vertaa tavallisienkin baarien hintoihin vappuaattona.

Musiikista ei ole ihmeemmin sanottavaa, sen verran olin päissäni ja toisaalta keskityin kameran kanssa leikkimiseen. Kuvia onkin aika runsaasti, toivottavasti jokunen kelpaa julkaistavaksikin. Tunnelma oli kohdallaan ainakin siinä lavan tuntumassa.

Valokuvista:
Tällä kertaa tyttöystäväni saa julkaista yhdessä ottamamme kuvat. Edellisten bileiden kuvat on julkaistu minun nimelläni vaikka olemme kuvanneet suunnilleen yhtä paljon.
-P

#183 • • -P
kyllä vain!

eipä voi muutakaan kuin yhtyä edellisiin: kyllähän se leama rokkas lujaa. kivasti tuttuja paikalla, fiilis mainio ja bileet helkkarin onnistuneet :)

ainoa miinus tuli omalla kohdalleni kun huomasin et puuttuu 3h muistista :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

dj Missiah

#184 • • dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA

salaisinko?, 2.5.2005 18:38:
kyllä vain!

eipä voi muutakaan kuin yhtyä edellisiin: kyllähän se leama rokkas lujaa. kivasti tuttuja paikalla, fiilis mainio ja bileet helkkarin onnistuneet :)

tervetuloa kerhoon, vähänkö ottaa aevoon...kivat kekkerit oli kyllä! *hihu*
blade

#185 • • blade Otus.
Loisto kemut. Mukavat etkoilut ja muutenkin loisto vappu piiiitkään aikaan. *jiihaa*

--
Energy.

Tiah

#186 • • Tiah
Ouh, jollakin muullakin tuo muisti pätkässyt illan aikana,sama täällä. Hyvät bileet kyllä sen verran kun muistan :D (ja minun kun ei pitänyt edes juurikaan ottaa mtn)

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

Wegez

#187 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Huh huh!!! *plur* Oli kyl nii helmi bileet!!! Solarstone oli ihan helmi ja Leaman vipo biisi oli niin loisto!!! *sydän* Ja tottakai Orkideakin heitti helmi setin... harmi vaan että meitä tanssijoita ei ollut paljon vasta kuin orkidean lopussa..

Mutta loisto bileet oli, lisää tällästä!!! *aplodit* *iloinen*

PS.

vinha,
...sen verran olin päissäni ja toisaalta keskityin kameran kanssa leikkimiseen. Kuvia onkin aika runsaasti, toivottavasti jokunen kelpaa julkaistavaksikin....

...tuliks musta kuvia...? *blush* ..ku mähä olin melkei selvinpäi.. *justjoo*

--
...we´re all made of stars...

Pelimies

#188 • • Pelimies back in businesssss....
Siistit bileet oli! Kiitokset kaikille järkkäreille ja kavereille!! *jiihaa**plur*
-se isompi karvapallo- *nauru*
#189 • • tanja Guest

salaisinko?, 2.5.2005 18:38:
kyllä vain!

Joo, mullakin on aika paljon aukkoja muistissani ;). Eksyimme eka sinne makasiinien toiselle puolelle eläkeläisten keikalle ja luultiin rokkijengiä naamiaisasuisiksi blettäjiksi. :D Onneks saatiin rahat takas ja päästiin sit itse movementiin. Mulla oli henkilökohtaisesti paras ilta vuoden aikana, en muista milloin olisi viimeks ollut niin mukavaa. Kiitos järjestäjille!!! Hyvin onnistunut vappu!
terrae

#190 • • terrae

vinha
Valokuvista:
Tällä kertaa tyttöystäväni saa julkaista yhdessä ottamamme kuvat. Edellisten bileiden kuvat on julkaistu minun nimelläni vaikka olemme kuvanneet suunnilleen yhtä paljon.

Tässäpä nämä kuvat nyt sitten on. Kuvat.
Lauruska

#191 • • Lauruska nihkee
Niin haluiskos joku valaista meikäläistä (ja kyllä montaa muutakin) kun jäi vaivaamaan, että mikä mahtoi olla leaman soittama viimonen biisi? *ding*
#192 • • ALIEN Guest

terrae, 2.5.2005 22:46:
---
vinha
Valokuvista:

---

Tässäpä nämä kuvat nyt sitten on. Kuvat.

hyviä ovat :)
Tiah

#193 • • Tiah
Itsekkin eksyin kanssa sinne rokkipuolelle jonoon asti,mutta onneksi joku ihana bilettäjä huomasi mun olevan menossa ihan väärään paikkaan ja tuli nappaamaan oikeean paikkaan mukaan :D olisi voinnut sitten sisällä olla ihmettelemistä.

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

OCS

#194 • • OCS
Kolmannella yrittämällä löydettiin oikealle sisäänkäynnille :) Eipä oikeastaan mukavemmin olisi voinut vappua viettää, kun täällä. Orkidea lopetteli siinä vaiheessa, kun päästiin paikalle, jonka jälkeen Leama jatkoi hyvällä hapella settiä hieman eri suuntaan. Solar Stone oli ehkä mulle illan parasta antia silti.
Bondin osuutta en viitsisi edes mainita. Yksikin tyttö kehoitti minua hymyilemään enemmän, mutta ei se oikein onnistunut Scotin setin aikana :| Olisi voinut ihan hyvin lähteä paikalta, kun kyseinen herra pisti laukaksi.

Kiitokset Minnalle, Petralle ja Timcelle seurasta ja muille tutuille, joihin törmäsin!
wolf_

#195 • • wolf_
kiitos sts ku opetit <3 :)

oli kivvoo ^_^
Lauri

#196 • • Lauri Devoted

kuilu ja ponivarkaat, 3.5.2005 12:25:
Kix, kix. En kyl ikinää oo kuullu makasiineil tollasta saundia, ja ny meinaan teknisesti. Ja kaiken takana on vieläpä lahtipenkin seniori härkä! =D

Go eppu, sielun myyminen dobblerin- ja desibelienjumalille auttoi! Seitsemäs basuuna kuittaa.

Siinä itseasiassa lienee ainoo pieni huomattamisen kohde (hyvin pieni), mutta etulinjan ja viivelinjan diskanttien välinen kontrasti oli aika suuri. Etulinjan yläpäät olivat hieman tunkkaiset ja selkeästi ei kiksuun säädetty, viivelinja taas oli ylikorostettu ja sen vaikutuksessa tarvitsi korvatulppia.

Etulinja toimi kuitenkin Leaman aikana aivan täydellisesti :) Ja kokonaisvaltaisesti ääni oli varmasti yksi parhaiten säädettyjä makasiineilla.
Dneya

#197 • • Edited Dneya Sizkolizko.
Loistava vappu oli kyllä! *iloinen* Perjantain Entrace oli hyvä alotus näille Movementin kemuille! Saavuimme paikalle jo hyvissä ajoin kuuntelemaan orkideaa ja siitä se ilta sitten lähti *jiihaa* Fiiliksen nousujohteisuus jatkui hyvin pitkälti koko illan, vaikka Bond hieman mieltä negatiiviisesti värisyttikin. Kotia lähdön aikaan, ei edes junasta myöhästyminen onnistunut tunnelmia pilaamaan *nauru* koomisuus kunniaan. *heiii* *nauru* Loistavaa, kerrassaaan loistavaa. *aplodit*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

Peikkotyttö

#199 • • Peikkotyttö
Eipä tän parempia bileitä ois vapulle voinu toivoa*plur* Makasiineista oli saatu tois hienon näköinen!
Solarstone ja Leama soitti kyl loistosaundia..toisin kuin illan viimeinen levynpyörittäjä*poks*
Eipä onneksi onnistunut sekään pilaamaan loistavaa fiilistä ja loistavia bileitä!
Tätä lisää !Kiitos!*aplodit*

--
Groove is in the Heart

karkki

#200 • • karkki
olipas vappujen WAPPU!!! *plur* loistavat bileet siitä lähtien ku sain sen miesten sukuelimen irrotettua otsastani ja homma lähti käyntiin *hih**jiihaa* ...enpä ois uskonu et enää löytäsin sitä ihanaakin ihanampaa alku aikojen totaaliplurahus fiilistä, mut niinpä se vaan yllätti taka vasemmalta ja tyttö oli onnesta huuli pyöreenä *sydän*