207 posts, 11 pages, 51,132 views
salaisinko?, 2.5.2005 18:38:
kyllä vain!
eipä voi muutakaan kuin yhtyä edellisiin: kyllähän se leama rokkas lujaa. kivasti tuttuja paikalla, fiilis mainio ja bileet helkkarin onnistuneet :)
ainoa miinus tuli omalla kohdalleni kun huomasin et puuttuu 3h muistista :D
Oli kyl nii helmi bileet!!! Solarstone oli ihan helmi ja Leaman vipo biisi oli niin loisto!!!
Ja tottakai Orkideakin heitti helmi setin... harmi vaan että meitä tanssijoita ei ollut paljon vasta kuin orkidean lopussa..

vinha,
...sen verran olin päissäni ja toisaalta keskityin kameran kanssa leikkimiseen. Kuvia onkin aika runsaasti, toivottavasti jokunen kelpaa julkaistavaksikin....
..ku mähä olin melkei selvinpäi..
salaisinko?, 2.5.2005 18:38:
kyllä vain!
eipä voi muutakaan kuin yhtyä edellisiin: kyllähän se leama rokkas lujaa. kivasti tuttuja paikalla, fiilis mainio ja bileet helkkarin onnistuneet :)
ainoa miinus tuli omalla kohdalleni kun huomasin et puuttuu 3h muistista :D
terrae, 2.5.2005 22:46:
---
vinha
Valokuvista:
Tällä kertaa tyttöystäväni saa julkaista yhdessä ottamamme kuvat. Edellisten bileiden kuvat on julkaistu minun nimelläni vaikka olemme kuvanneet suunnilleen yhtä paljon.
---
Tässäpä nämä kuvat nyt sitten on. Kuvat.
kuilu ja ponivarkaat, 3.5.2005 12:25:
Kix, kix. En kyl ikinää oo kuullu makasiineil tollasta saundia, ja ny meinaan teknisesti. Ja kaiken takana on vieläpä lahtipenkin seniori härkä! =D
Go eppu, sielun myyminen dobblerin- ja desibelienjumalille auttoi! Seitsemäs basuuna kuittaa.
Perjantain Entrace oli hyvä alotus näille Movementin kemuille! Saavuimme paikalle jo hyvissä ajoin kuuntelemaan orkideaa ja siitä se ilta sitten lähti
Fiiliksen nousujohteisuus jatkui hyvin pitkälti koko illan, vaikka Bond hieman mieltä negatiiviisesti värisyttikin. Kotia lähdön aikaan, ei edes junasta myöhästyminen onnistunut tunnelmia pilaamaan
koomisuus kunniaan. *heiii*
Loistavaa, kerrassaaan loistavaa.

loistavat bileet siitä lähtien ku sain sen miesten sukuelimen irrotettua otsastani ja homma lähti käyntiin 
...enpä ois uskonu et enää löytäsin sitä ihanaakin ihanampaa alku aikojen totaaliplurahus fiilistä, mut niinpä se vaan yllätti taka vasemmalta ja tyttö oli onnesta huuli pyöreenä