let''s talk about Turku, beibe

89 posts, 5 pages, 30,178 views

#21 • • anukoo Guest
Turkua oppii arvostamaan kun on sieltä poissa.
Voi kuinka kaipaankaan sitä kaupunkia, kun sieltä joudun nyt olemaan puolivuotta pois. ehdottomasti turkuun jos vaan mahdollisuus. Turkulaiset on kivoja. (onko?)
arikoo

#22 • • arikoo Virallinen hörhö
Niin... Takas Turkuun... Kyllä sitä ittekin haluaa sinne! Turku on loistava paikka... Se on just sopiva mulle...

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

#23 • • Kirsikka Guest
Hmm.. voipi olla että haen ens keväänä Turkuun opiskelemaan, eli jos sinne pääsen ni sit ois mulla muutto Turkuun edessä. Aika pelottava ajatus.. Vaikka kyllä mä Turusta ihan tykkään, tuntuis vaan aika vaikeelta jättää kaikki (elämä!!) tänne Helsinkiin (no, okei, Vantaalle... *iloinen* ) Vaan kaipa sitä aina tutustuu uusiin ihmisiin.. toivottavasti =)
eemeli

#24 • • eemeli
Loistava kesäisin, mutta talvisin harmaa ja kuollut....
Mut kyl siellä silti viihtyy!!!
*hymy**hymy**hymy*

--
celebration generation

eemeli

#25 • • eemeli
Avernian:

megaman:Loistava kesäisin, mutta talvisin harmaa ja kuollut....

Vähän niinku minä

...mut onneksi talvisin on Helsingin vkonloput *vink*

--
celebration generation

Panfobia

#26 • • Panfobia
paanos:

On tää aika perseestä, ku täällä on nyt 21 vuotta asunut.

Mikä tahansa paikka alkaa haiseen, jos sielä koko elämänsä viettää...toisen nopeemmin kun toiset. *igor*

--
*sydän*

2000

#27 • • 2000 Opetuslapsi
Nyt pitäisikin lähteä taas turkuun päin ajelemaan...
Turku on minun mielestä varsin mukava kaupunki ja turussa on bileissä ollut hyvä fiilis aina *hih*
30.11 ehdottomasti kaikki turkuun!! *joo*

--
2 nasty 4 U

Jussi Soro

#28 • • Jussi Soro choon!
pHaze:

Kuten on tullut lukuisten ihmisten kanssa yksimielisesti todettua, Turku on kaiken paheen alku ja juuri.

Senpä takia sä täällä käytkin *iloinen*
Lost-Soul

#29 • • Lost-Soul los pallos
siel on paljon pyöriä.... grhh

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

#30 • • Tuk@N Guest
ei tuu olemaan kivaa =)
nenna

#31 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
HardSpanky:

oon nyt asunut täällä 7 kuukautta ja on kyl ollut kivaa..
ainakin verrattuna Saloon,mis asuin ennen.

SUOSITTELEN! :)

..mutta aina se Salo vaan kummasti vetää puoleensa..
*vink* ..vai eiks me vaa mahduta samaan kaupunkiin..*nauraa*
1ncarnation

#32 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
ei siel turus mitään oo LANDE!
*joo*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

kovas

#33 • • kovas Kristo
nenna:

HardSpanky:oon nyt asunut täällä 7 kuukautta ja on kyl ollut kivaa..
ainakin verrattuna Saloon,mis asuin ennen.

SUOSITTELEN! :)

..mutta aina se Salo vaan kummasti vetää puoleensa..
*vink* ..vai eiks me vaa mahduta samaan kaupunkiin..*nauraa*

No joo. Ei se elämä aina niin mene kuin sen toivoisi.. ;)
misjah

#34 • • misjah Team Sika
megaman:

Loistava kesäisin, mutta talvisin harmaa ja kuollut....
*hymy**hymy**hymy*

Kyllä tiedetään mix jätkä siel turus viihtyy!!!!!!!!!!*voiei* ei taida johtuu kaupungista..?!?!?!?!

--
www.team*possu*.tk

eemeli

#35 • • eemeli
misjah:

megaman:Loistava kesäisin, mutta talvisin harmaa ja kuollut....
*hymy**hymy**hymy*

Kyllä tiedetään mix jätkä siel turus viihtyy!!!!!!!!!!*voiei* ei taida johtuu kaupungista..?!?!?!?!

viihtyy turussa = *nukkuu* ja rytkyy
*nauraa**nauraa**nauraa*

--
celebration generation

misjah

#36 • • misjah Team Sika
megaman:

misjah:megaman:Loistava kesäisin, mutta talvisin harmaa ja kuollut....
*hymy**hymy**hymy*

viihtyy turussa = *nukkuu* ja rytkyy
*nauraa**nauraa**nauraa*

niin joo siis ei välttämättä viihdy vaan rytkyy...!!!*voiei**voiei*

[muokattu 2.1.2003 08:41]

--
www.team*possu*.tk

#37 • • yana Guest
misjah:

niin joo siis ei välttämättä viihdy vaan rytkyy...!!!*voiei**voiei*

eiks näit varten oo noi privaviestit.

[muokattu 31.12.2002 13:45]
¡ Previous post about a year ago !
Coon--

#38 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Ei millään pahalla turkulaisia kohtaan, mutta mun kokemukset turusta on hiukan kielteisiä. Ihan kiva kaupunki kesällä kun sen ruman arkitehtuurin edes jotenkuten peittää puiden lehdet. Tai sitten silloin harvoin talvella kun siellä on lunta.
Turukulaiset ihmiset katukuvassa on töykeitä tai sangen pitkäsetyttäviä ihmisiä jotka valetaa vaan massan mukaan.

Yksi syy miksi mä koitan pysyä Turusta poissa on vesi. Se tulee Maarian altaasta joka on jonkin moinen tekolampi... siellä taisi olla sinilevääkin viimevuonna, mut onneksi vesi otetaan tarpeeksi syvältä (4m) jotta levää ei pääse liikaa vesijohtoveteen *justjoo* ja se vesi on kovaa... menee pullollinen huuhteluainetta koneelliseen pyykkiä.

Ja asiaan... turussa ei oo tätä nykyä enää mitään kunnon bailupaikkaa ellei siellä oo jotain erikoisempaa tapahtumaa. Sedu Koskinen omistaa puolet ravintola kannasta ja on tehnyt niistä "kuumia" *justjoo* trendilafkoja teinipissiksille jotka seuraa tiukasti H&M:n ja Onlyn muotia ja kuuntelee Britneytä. Muut paikat ovatkin sitten tasoltaan vielä alempana... lihatiskin omaisia "tänään 15 vuotiasta sakkolihaa" mentaliteetin paikkoja... tai sitten 24 K kilvellä varustettuja vanhemman väen nitrodiskoja ja kaljujenkiitoratoja.

Mitä muuta mä dissaan turussa *juonittel*

Ai niin... en tiedä onko se yleistä että turussa ruoka tulee biojäteroskiksesta *nauru*

No siellä on kuitenkin suhteellisen halvat vuokrat suurkaupungiksi, Opiskelumahdollisuudet on sangen loistavat eikä oo pitkä matka kantaa kalja caseja kotio jos tulee ruottin risteilyltä. Ei turku oikeesti oo niin paha, mut mä vaan aina tartun kaikkeen negatiiviseen *hih*
#39 • • RINY Guest
No ite olen tossa ensvuoden alussa muuttamassa turkuun jos hyvin käy. Kyllä mä ainakin viihdyn siellä! Nyt ku tuli puol vuotta asuttua Tammisaaressa niin osaa kyl arvostaa tota Turun kaupunkiaki. Vaikka ennen tykkäsin et Tampere on siistimpi, mut turussa on kuitenki ne suurin osa kamuista! *hymy*
Coon--

#40 • • Edited Coon-- 5,2 mmol/l

mayah:
---
Coon:
Mitä muuta mä dissaan turussa *juonittel*

---

Hei nyt sitte. Mä oon täällä! *grr* Turku on hyvä paikka asua, elää ja tehdä työtä.

mayah kulta *hali* ei sedän puheita tarvitte ottaa niin vakavissaan *nauru* ... ja mie en sentään dissannu TPS:ää *iloinen*
ja on se kuitenkin parempi paikka kuin hyvinkää *hihu* et jos joku kysee mielipidettä tästä skutasta niin tulee aika pitkä dissdiss lista *hih*