let''s talk about Turku, beibe

89 posts, 5 pages, 29,145 views

Urd

Posts: 33

#1 • • Urd
mulla olisi ryhmän painostuksesta mahdollisuus muuttaa syksyllä Turkuun. kysymys kuuluukin, haluanko mä sinne. Turussa olen ollut ainakin kerran ja se oli viime vuonna Koneistossa. oli kivaa. olisko mulla siellä kivaa ilman koneistoa, you tell me

--
dahlin', drinking lager from plastic cups is just so now, it practically makes me come

florx

Posts: 532

#2 • • florx
On tää aika perseestä, ku täällä on nyt 21 vuotta asunut. Mutta kyllä sulla varmaan hauskaa täällä olis, ainakin ensimmäisen vuoden ajan, luulisin*justjoo*
Samat ihmiset näkee joka päivä, ei voi hyväksyä...
|Cronos|

Posts: 1,118

#3 • • |Cronos| the Moose
jos taas kysyttäis yhelt kaverilt niin se sitte ylistää taas turkua maasta taivaaseen.. itse en tiedä ku ei ole hirveest tullu käytyä..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Urd

Posts: 33

#4 • • Urd
ottaen huomioon että asun siis Järvenpäässä (ooh, the mighty Jäke-city) saattaisin mennä ihan sekaisen Turun kaltaisesta suurkaupungista (mhee). eli ei välttämättä tarvi pelätä että tulis samat naamat vastaan. mutta kai sitä louppujen lopuks aika samoihin piireihin jumittuu ....olipa taas selkeää ja helppolukuista tekstiä

--
dahlin', drinking lager from plastic cups is just so now, it practically makes me come

POSER

Posts: 800

#5 • • POSER Wimp and Poser
Mee Turkkuseen vaan se on siisti city, kivoi laivoi mis bissee saa halval

--
Keppiä Jehoville!

kovas

Posts: 1,522

#6 • • kovas Kristo
oon nyt asunut täällä 7 kuukautta ja on kyl ollut kivaa..
ainakin verrattuna Saloon,mis asuin ennen.

SUOSITTELEN! :)
She

Posts: 717

#7 • • She
Jussinakin joku tyhmä oli mennyt auraan hukkumaan.. Nuija... Pläh... Turku on kaunis kaupunki... Rakastan sitä, mut ei silti kyllä oma koti on kullan kallis.. Ku vaan sais vanhemmat buukattuu johonki...*vink*
sebasti

Posts: 231

#8 • • sebasti Lauma
Mä tahdon muuttaa ja 99,5% muutankin sinne syksyl syyskuun alus... nyt pitää vaan keksii kämppä & mahdolliset kämppikset jostain
Duris

Posts: 677

#9 • • Duris lil L
Turku rules!

siel on vietetty elämäni jokainen kesä.....ja jossen asuis tääl pk-seudul ni varmasti sit oisin siellä....
*pupu*

--
*pupu*

JazzyC

Posts: 19

#10 • • JazzyC
*vink* meitsi kans turkkuseen loppu syksystä... ja ihan hyvällä mielellä, treehen kun olen jo ehtinyt hieman kyllästyä *joo*
Avatar
#11 • • Espoo Guest
Kiitos ei, Suomen Perse on ja Suomen Perseenä pysyy. *justjoo*
florx

Posts: 532

#12 • • florx
Espoo ROKK city*nauraa*
Katrina

Posts: 605

#13 • • Katrina
Kun asuu lähes koko lapsuutensa ja nuoruutensa villissä ja vauhdikkaassa Korsossa alkaa arvostamaan muita paikkoja eri tavoin.

Turku niin kaunis ja kiehtova... *pihkassa*
Mice

Posts: 402

#14 • • Mice .: unique :.
...ja se on kyllä totta että turku on hjyvä kesä kaupunki..

Siellä ei sentään kaikkia katuja revitä auki joka kesä,
kuten täällä vuoden "siisteimmässä" pääkaupungissa..*suru*
..terveisiä aleksanterinkadulta..

--
This won\'t hurt, I promise..

Riku

Posts: 3,187

#15 • • Riku The Little Prince
Kuten on tullut lukuisten ihmisten kanssa yksimielisesti todettua, Turku on kaiken paheen alku ja juuri.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Urd

Posts: 33

#16 • • Urd
hyiii, tulin juuri turusta. turku let me down. nimeltämainitsemattomassa pikaruokalassa vaadittiin maksua pelkistä pahvimukeista ja mies tööttäsi kun kävelin punasia päin. hävytöntä. en halua sinne muuttaa, ikinä. rakastan silti teitä turkuklubitukset. älkää olko murheissanne

--
dahlin', drinking lager from plastic cups is just so now, it practically makes me come

nenna

Posts: 1,916

#17 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
HardSpanky:

ainakin verrattuna Saloon..



...POIKA!!...NYT KYLLÄ!!...no ei...ei Turussa...kaan mitään vikaa, kiva mesta..ja lähelläkin vielä!!
*plur*
Avatar
#18 • • superpete Guest
Eikös jossain elokuvassa joskus sanottu, että "Kyl Turku on
sit hyvä paikka asua ja yrittää!" ?

Nojoo. On tää ihan kiva paikka, vaikka ehkä hiukan
sisäänpäinlämpiävää porukkaa löytyy kyllä. On täältä ainakin
nopeat yhteydet mm. Helsinkiin *iloinen*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#19 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
olen asunut turussa maaliskuusta asti... (oikestaan tää ei kyllä ole lähelläkään kaupunkia,
mutta on silti kaupunginosa). suoritan täällä siviilipalvelusta, jonka jälkeen haen joko tänne
tai tampereelle kouluun.

mun mielestä turku ihan hyvä paikka asua ja yrittää, mutta aika tylsä kuitenkin...
vähän bileitä...( ja silloin kun olisi niitä, olen aina kuitenkin töissä *eiei*),
enkä oikein tunne täältä kauheesti jengiä... mut onneksi millenniumit taas pian
jatkuu, niin pääsee taas jonnekkin. baboon oli ihan jees, mut ehtinyt käydä
siellä montaakaan kertaa...

mut tylsintä on se kun täällä ei ole mitään metsäbile-juttuja niinkuin stadissa
(tai pikemminkin espoossa) ja tampereella... eikö turussa muka ole psyke-jengiä...?
luulisi että jossain saaristossa olisi vaikka kuinka paljon siistejä bilepaikkoja...

--
dasinoaisnvs

Hexa

Posts: 98

#20 • • Hexa Toimittaja
Viikonloppu Turussa, ei ollu ees paha reissu. Täytyy kyl antaa siihen suuntaan respectii, niinku näin etelän miehenä. Kaikkee kauhutarinaa sitä Turusta kuulee, mut ku hengissä vielki ollaan (just ja just *poks* ) ni ei ne tarinat aina ihan kaikkee kerro. Ja jopa paikalliset ihmiset oli ystävällisii vaik huomasivatkin sen et ollaan stadin suunnalt.. Ainoo mikä oli hiukan ihme homma ni eipä paikalliset paljoon tuntunu antavan kaupungin omalle bändille.. Crashin keikka läpi käytynä Tavalla ja Säätämös, pitää sanoo, et Tavalla oli hullumpi meno.. Nojoo, täs ei oo enää mitään tajuu mitä kirjottaa, eli kai se on tehtävä taas töitä.. Niin varmaan joo..... *nukkuu*

--
24 / 7