let''s talk about Turku, beibe

89 posts, 5 pages, 30,189 views

OCS

#61 • • OCS
Ehdin jo aikaisemmin käydä täällä viikonloppuisin vähän väliä ja vuosi sitten muutinkin pysyvästi Portsaan opintojen perässä.

Suurin osa kavereista asuu täällä ja heidän lisäksi on tavannut vielä lisää mukavia uusia tuttavuuksia, joten alkaa tuntumaan jo pikkuhiljaa kotoisalta. Kohtuullinen hinta-taso esim. asuntojen suhteen on se viimeinen varmistus sille, että tänne jään.

Turkulaiset; kävelevät nenä pystyssä, kylmiä, sisäänpäin suuntautuneita? paskapuhetta. Kraanavesikin _on_ juomakelpoista :D
Juhgu

#62 • • Juhgu Virnistelijä

pirpeli, 24.9.2007 11:24:
Vesi täällä on tosin niin kamalan makusta, etten pysty sitä millään juomaan. Vissyä ja muuta pullotettua vettä kuluu aika paljon viikossa. Turkulaiset pukeutuu lisäksi aika kamalalla tavalla, ja tosi monella on liian lyhyet housut o.O Siis ei ees mitkää caprit, kun vaan liian lyhyet puntit.

:D :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

RiD

#63 • • Edited RiD Nukemi

pirpeli, 24.9.2007 11:24:

päläpälä liian lyhyet puntit.

no voi vittu!1!

allright, thats it. BOMBS AWAY!

:D

--
*super* *possu*

John

#64 • • John Lauma

RiD, 24.9.2007 17:08:

--
Fancy some cheese, Gromit?

Juhgu

#65 • • Edited Juhgu Virnistelijä

---

Mun sisko asuu Turussa ja se on ainakin koiralleen uskaltanu ihan hyvin juottaa tota TURUN SAASTAISTA VESIJOHTOVETTÄ, ja hauva on kyllä vielä toistaiseksi hengissä, eikä sille edes oo kasvanu ku pari ylimääräistä raajaa!

--

Byproduct (live)

RiD

#66 • • Edited RiD Nukemi

Juhgu, 24.9.2007 17:24:
---
---
---

Mun sisko asuu Turussa ja se on ainakin koiralleen uskaltanu ihan hyvin juottaa tota TURUN SAASTAISTA VESIJOHTOVETTÄ, ja hauva on kyllä vielä toistaiseksi hengissä, eikä sille edes oo kasvanu ku pari ylimääräistä raajaa!

Et oo vissii nähny siskoas hetkee. Koira on ok, mut viimeks ku bongasin sun systeris ni se oli kahlittuna aitaan mukamas sen takia koska sillä oli yliampuva himo syödä aivoja. Ja se joi kuulemma yhen lasillisen *eiei*

--
*super* *possu*

Juhgu

#67 • • Juhgu Virnistelijä

RiD, 24.9.2007 17:27:
---
Et oo vissii nähny siskoas hetkee. Koira on ok, mut viimeks ku bongasin sun systeris ni se oli kahlittuna aitaan mukamas sen "yliampuvan himon syödä aivoja" takia. Ja se joi kuulemma yhen lasillisen *eiei*

Niinno itseasiassa koirakin on ok vain siks että eläintensuojelujärjestö puuttui peliin. Turun kamalan makuisen vesijohtoveden juottaminen eläimille luokiteltiin eläinrääkkäykseksi, ja sen jälkeen koiralle on juotettu vain vissyä ja muita "Pirpeli hyväksyy" -leimalla merkittyjä pullotettuja nesteitä.

--

Byproduct (live)

RiD

#68 • • Edited RiD Nukemi

Juhgu, 24.9.2007 17:29:
---
RiD, 24.9.2007 17:27:
---
Et oo vissii nähny siskoas hetkee. Koira on ok, mut viimeks ku bongasin sun systeris ni se oli kahlittuna aitaan mukamas sen "yliampuvan himon syödä aivoja" takia. Ja se joi kuulemma yhen lasillisen *eiei*
---

Niinno itseasiassa koirakin on ok vain siks että eläintensuojelujärjestö puuttui peliin. Turun kamalan makuisen vesijohtoveden juottaminen eläimille luokiteltiin eläinrääkkäykseksi, ja sen jälkeen koiralle on juotettu vain vissyä ja muita "Pirpeli hyväksyy" -leimalla merkittyjä pullotettuja nesteitä.

Oliks nää niitä eläinsuojelijoita keil oli ne vitun lyhyet housut ? *sars*

ie. shortsit

--
*super* *possu*

Juhgu

#69 • • Edited Juhgu Virnistelijä

RiD, 24.9.2007 17:30:
---

Joo, näin sen kerran ja mun silmät palo vitun pahasti.

--

Byproduct (live)

RiD

#70 • • RiD Nukemi

Juhgu, 24.9.2007 17:30:
---
RiD, 24.9.2007 17:30:
---
---

Joo, näin sen kerran ja mun silmät palo vitun pahasti.

Otan osaa ihan vitun pahasti :(

--
*super* *possu*

ipe

#71 • • Edited ipe X-Rust / Holvi
Turku on oikeastaan varsin kiva paikka. Riittävän iso mutta sopivan pieni. Mukavia ihmisiä paitsi että vois sanoa että mun kaveripiiri on kylläkin varmaan 98% muualta Turkuun muuttaneita kuten itsekin. 11 vuotta on tullu ite viihdyttyä Turussa enkä ole muuttamassa pois.

Turun murre on kyllä melko hirveetä vaikka itsekkin siltä varmaan kuullostan jonkin verran. Rauman giäl sen sijaan on aivan parasta! GYL MAAR!

P.S. Huvipuisto meille pitäis Turkuun saada!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

lank

#72 • • lank www.djlank.com

Anny, 24.9.2007 15:12:
Mä taidan kuulua niihin harvaan 75000:en jotka on syntynyt Turussa ja yhä siellä asustelee, siis perusTurulainen. Kyllä mä voisin Hesaan muuttaa, Turku on ehkä vähän liian pieni...

On muitakin täys åborginaaleja *vink*

Mut pois en kyllä muuttaisi
- ehkä johonkin lähialueelle korkeintaan ;)
Timce

#73 • • Timce
Linkatkaas joku se Kevyt jeen - Mimmottis tämmöttis biisi tänne. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

RiD

#74 • • RiD Nukemi

Timce, 24.9.2007 17:43:

e. Nyt puhutaan turusta.

--
*super* *possu*

Timce

#75 • • Timce

RiD, 24.9.2007 17:45:
---

---

e. Nyt puhutaan turusta.

Niin..ja?

--

-Jake the Muss

ipe

#76 • • ipe X-Rust / Holvi

"Meillo Down by the Laituri ja laituri viäres o niimpaljo paattei ettei jano pääs yllättää, me kesäkaure aikaa laivaravintolois hypätää ja simmottis me selvitellään tätäki, nii et tuu vaa sääki Turkkusee kurkkusee kaatamaa juatavaa muualt Suamest tuatavaa."

"Joo, me ollaan länsirannikol just niin ko Los Angeleski, Namika o Leikerssi, Kingsi o Tepsi, Trojans Raiders eikä Sakull enää pärjää edes Gretzky. Meidän rokkimiehist kelpais moni Axl Rosekskin. Meil on Typhoon eiku Elysee-areena ilma Hjallist."

"Maallist ja hengellistki arkkipiispaa myären johtoporras aikaa viettää meiän rahoist korttii lyären. Allergikko tääl ei oo juur' kauheen hyvin voinu, ko meil kukkii jatkuvasti Leppä ko Koivu. Aarno Kasvi hoitaa ettei tarvitte ilman kukkii yhteiselää mehiläisparvitte. Pölytysalustoi löytyy joka puolelt jokkee, kuunnelkaas ko kaik taas hokkee: Mimmottos kummottos, mimmottos kummottos?"

"Mimmottos kummottos, mimmottos kummottos? Na na na na na naa, no simmottos tämmöttös, simmottos tämmöttös, na na na na na naa."

*justjoo*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Timce

#77 • • Timce

ipe
"Meillo Down by the Laituri ja laituri viäres o niimpaljo paattei ettei jano pääs yllättää, me kesäkaure aikaa laivaravintolois hypätää ja simmottis me selvitellään tätäki, nii et tuu vaa sääki Turkkusee kurkkusee kaatamaa juatavaa muualt Suamest tuatavaa."

"Joo, me ollaan länsirannikol just niin ko Los Angeleski, Namika o Leikerssi, Kingsi o Tepsi, Trojans Raiders eikä Sakull enää pärjää edes Gretzky. Meidän rokkimiehist kelpais moni Axl Rosekskin. Meil on Typhoon eiku Elysee-areena ilma Hjallist."

"Maallist ja hengellistki arkkipiispaa myären johtoporras aikaa viettää meiän rahoist korttii lyären. Allergikko tääl ei oo juur' kauheen hyvin voinu, ko meil kukkii jatkuvasti Leppä ko Koivu. Aarno Kasvi hoitaa ettei tarvitte ilman kukkii yhteiselää mehiläisparvitte. Pölytysalustoi löytyy joka puolelt jokkee, kuunnelkaas ko kaik taas hokkee: Mimmottos kummottos, mimmottos kummottos?"

"Mimmottos kummottos, mimmottos kummottos? Na na na na na naa, no simmottos tämmöttös, simmottos tämmöttös, na na na na na naa."

*justjoo*

Raumalaiselta raumalaiselle. "Snuu nahkas haise, ko kesäne trekolmaakar." <3

--

-Jake the Muss

pirpeli

#78 • • Edited pirpeli

no voi vittu!1!

vittuilkaa vaan. ei toi ollutkaan kun vitsiksi tarkotettu. ton punttijutun kohdalta. vesi täällä maistuu oikeesti paskalta.

KAI MÄ NYT VITTU SAAN MIELIPITEENI SANOA?!?!?!?!VITTU!Tulkaa ite maistamaan, se tulee jostain kuralätäköstä ja tuupattu niin täyteen jotain puhdistusjuttuja, et hyi helvetti. Oon kai sit vaan niin kermaperse, et oon tottunu paremman makusiin "pirpeli approves"- vesiin.

vittu,

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

RiD

#79 • • RiD Nukemi

--
*super* *possu*

Juhgu

#80 • • Juhgu Virnistelijä

pirpeli, 24.9.2007 18:46:
---
vittuilkaa vaan. ei toi ollutkaan kun vitsiksi tarkotettu. ton punttijutun kohdalta. vesi täällä maistuu oikeesti paskalta.

KAI MÄ NYT VITTU SAAN MIELIPITEENI SANOA?!?!?!?!VITTU!Tulkaa ite maistamaan, se tulee jostain kuralätäköstä ja tuupattu niin täyteen jotain puhdistusjuttuja, et hyi helvetti. Oon kai sit vaan niin kermaperse, et oon tottunu paremman makusiin "pirpeli approves"- vesiin.

vittu,

--

Byproduct (live)