FORGE 2.2.2005 @ Jyväskylä

35 posts, 2 pages, 3,836 views

wode

Posts: 13

#21 • • Edited wode Web & Visuals

Cimi^:Ja yks miinus, missä oli Vj Wode *vink*



Luovalla tauolla, toistaiseksi.
happosepi

Posts: 1,070

#22 • • happosepi
Wode pitää pientä breikkiä nyt, mutta on kehissa taas 3.3. :)
hoopstar

Posts: 472

#23 • • hoopstar hoopstar
aa. nitro soittanu polkkaa! alkaahan se oppia *joo*
happosepi

Posts: 1,070

#24 • • happosepi

hoopstar:
aa. nitro soittanu polkkaa! alkaahan se oppia *joo*



Jätkä ei oo vaan kuullu mun settejä joskus 2-3v sitten.. Enhän mä paljon muuta soittanutkaan :) Mut ne ajat alkaa olla takana päin nyt.
papali

Posts: 13

#25 • • papali
Kannatti tulla Forgeen.

Baarin kannalta asiakkaita oli varmasti harmillisen vähän. Hienoa oli kuitenkin se, että suuri osa porukasta oli tanssimassa. En ole nähnyt yhtä raivokasta meininkiä kertaakaan näissä Blazen pikkuklubi-illoissa. Tamppaustaso oli siis hyvä ja hauskaa oli. Vaikka eihän tuota jytkettä kolmea varttia enempää jaksanut.
Vielä kun Blazeen saisi sen strobon paukuttamaan.
maskimasa

Posts: 12

#26 • • maskimasa
HUHHUH!
Nitro pisteli sitten vanhojen tottumuksiensa mukaan vähä hilpeämpää soundia.
Toimi aivan totaalisesti! Innolla odottelen josko tulisi herralta samanlaista pakettia tulevaisuudessa. Eipä tosin ollut nemesin seteissä valittamista...
Mitä keksiä pleissin sälleille selitykseksi/perusteeksi/ajatukseks/ideaksi että siellä vois olla viikonloppuisinkin konemusiikkia??? Olisi piristävä näky Blazen salissa sellaiset 200henkeä jamittamassa...

Nii, ja poiketkaahan kattomassa: Past events---> The Cycle---> viimenen kommentti, jossa video.
Vihdoin ja viimein sain sen Teknotwinsin avulla sinne.
Vilkettä ja välkettä on, mutta....niin...
happosepi

Posts: 1,070

#27 • • happosepi

AlinElin:
noh joo - toi on oikeesti jo nähty dominon aikoihin joten ainakaan minua ei lämmitä yhtään blazeen järkätyt bileet*eiei* vain yksi mielipide:)



No sanohan, mihin mestaan itse haluaisit klubi-iltoja järkättävän?

Faktahan on tällä hetkellä se, että tilojen ja varsinkaan viikonpäivien suhteen ei Jkl:ssa ole hirveästi tällä hetkellä varaa valita...
Juhgu

Posts: 7,921

#28 • • Juhgu Virnistelijä

AlinElin:
ei ole kuin huonoja ja vielä huononpia paikkoja täällä:(



Muutin vastikään Jyväskylään, enkä tiedä käytännön ongelmista asian suhteen, mutta lutakossahan oli reilu viikko sitten varsin mainiot bileet?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

happosepi

Posts: 1,070

#29 • • happosepi

AlinElin:
niin oli joo. en oikein varmaksi tiedä lutakon tilanteesta - mulla on sellainen kuva että bileiden järkkäys on siellä jonkun järjestön takana (mahdollisesti jelmu) ja pääasiassa siellä on järkkäilty rokkijuttuja... ei mitään havaintoo?



Pitää paikkansa. Mutta tuo IVO / Tero -juttuhan oli ennemminkin keikka- kuin varsinainen biletapahtuma. Käsittääkseni Jelmussa on katsottu teknobileitä aikalailla kieroon joskus vuosia sitten tapahtuneen vituilleen menneen bileen vuoksi, kuulemani mukaan ko. bileistä oli mm. roudattu överitapauksia ambulanssilla pois ja muuta vastaavaa. Tästä syystä tuo elektrojuttu oli itselleni totaalinen yllätys, ja posiitiivinen sellainen. En tästä huolimatta kuitenkaan jaksa uskoa, että varsinaisia "reivejä" antaisivat sinne järjestää, vaikka paikkahan sinänsä on helvetin asiallinen.
maskimasa

Posts: 12

#30 • • maskimasa

NITRO: Faktahan on tällä hetkellä se, että tilojen ja varsinkaan viikonpäivien suhteen ei Jkl:ssa ole hirveästi tällä hetkellä varaa valita...


Amen to that!
maskimasa

Posts: 12

#31 • • maskimasa

Alimmainen elimistä: minua ei lämmitä yhtään blazeen järkätyt bileet


Ei luulisi olevan Jkl:ssä varaa nirsoilla paikoista. Suosittelen Berliiniä...*pupu*
arttu

Posts: 144

#32 • • Edited arttu
MASKI:
Ei luulisi olevan Jkl:ssä varaa nirsoilla paikoista. Suosittelen Berliiniä...*pupu*
[/quote]

unoha jo nää jyväääskyläööään bileet ja kato sähköpostis! siellä ois pari vaihtoehtoo biletykselle!!
TOKKOPA MAAR! MUAHOTONTA MÄÄNINKÖÖ!!

eikä vieläkää tuu kehyksiä :(
Cimi

Posts: 97

#33 • • Cimi

arttu:
eikä vieläkää tuu kehyksiä :(



*lmao* koitappa painaa esim edellisen viestin ylälaidassa olevaa quote nappia...
arttu

Posts: 144

#34 • • arttu

Cimi^:
*lmao* koitappa painaa esim edellisen viestin ylälaidassa olevaa quote nappia...



jeeeeee!
pupuankka

Posts: 869

#35 • • pupuankka poly-wtf?!

happosepi:
---
AlinElin:
niin oli joo. en oikein varmaksi tiedä lutakon tilanteesta - mulla on sellainen kuva että bileiden järkkäys on siellä jonkun järjestön takana (mahdollisesti jelmu) ja pääasiassa siellä on järkkäilty rokkijuttuja... ei mitään havaintoo?

---


Pitää paikkansa. Mutta tuo IVO / Tero -juttuhan oli ennemminkin keikka- kuin varsinainen biletapahtuma. Käsittääkseni Jelmussa on katsottu teknobileitä aikalailla kieroon joskus vuosia sitten tapahtuneen vituilleen menneen bileen vuoksi, kuulemani mukaan ko. bileistä oli mm. roudattu överitapauksia ambulanssilla pois ja muuta vastaavaa. Tästä syystä tuo elektrojuttu oli itselleni totaalinen yllätys, ja posiitiivinen sellainen. En tästä huolimatta kuitenkaan jaksa uskoa, että varsinaisia "reivejä" antaisivat sinne järjestää, vaikka paikkahan sinänsä on helvetin asiallinen.



Juu, Lutakkoa on joskus kyselty hippikemuihin mutta paikka on Jelmun ulkopuolisille järjestäjille tuskallisen kallis vuokrata ja lisäksi vielä Ilokiveäkin varatumpi.

Oon ihan samaa mieltä tästä Jykylän surkeesta bilepaikkatilanteesta! *uuh* Monet noista keskiviikon ja torstain bileistäkin täytyy jättää opintojen takia väliin *uuh*

Uusia paikkoja kehiin? *ding* Tai sitten mennään metsään *jiihaa*