35 posts, 2 pages, 4,062 views
AlinElin:
noh joo - toi on oikeesti jo nähty dominon aikoihin joten ainakaan minua ei lämmitä yhtään blazeen järkätyt bileet*eiei* vain yksi mielipide:)
AlinElin:
niin oli joo. en oikein varmaksi tiedä lutakon tilanteesta - mulla on sellainen kuva että bileiden järkkäys on siellä jonkun järjestön takana (mahdollisesti jelmu) ja pääasiassa siellä on järkkäilty rokkijuttuja... ei mitään havaintoo?
happosepi:
---
AlinElin:
niin oli joo. en oikein varmaksi tiedä lutakon tilanteesta - mulla on sellainen kuva että bileiden järkkäys on siellä jonkun järjestön takana (mahdollisesti jelmu) ja pääasiassa siellä on järkkäilty rokkijuttuja... ei mitään havaintoo?
---
Pitää paikkansa. Mutta tuo IVO / Tero -juttuhan oli ennemminkin keikka- kuin varsinainen biletapahtuma. Käsittääkseni Jelmussa on katsottu teknobileitä aikalailla kieroon joskus vuosia sitten tapahtuneen vituilleen menneen bileen vuoksi, kuulemani mukaan ko. bileistä oli mm. roudattu överitapauksia ambulanssilla pois ja muuta vastaavaa. Tästä syystä tuo elektrojuttu oli itselleni totaalinen yllätys, ja posiitiivinen sellainen. En tästä huolimatta kuitenkaan jaksa uskoa, että varsinaisia "reivejä" antaisivat sinne järjestää, vaikka paikkahan sinänsä on helvetin asiallinen.